Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci. |
02-07-10, 12:37
|
#1
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 10,813
|
Ford Mustang 5.4l Turbo - powered by SRZ
Inca o bucata american muscle:
Short block SC Aluminator 5.4l Ford Racing 8.5:1 CR - complet forjat
Chiulase Edellbrock CNC ported
Garnituri chiulasa Cometic MLS
Prezone chiulasa ARP
Axe turbo + arcuri + limitatori COMP CAMS
Kit relocare filtru ulei Moroso
Kit oil feed + oil return Moroso
Turbo Precision Billet 6768 ( GT4288 )
Husa Turbina Tial
WG Tial 38mm
BOV Tial 50mm
Intercooler Moroso
Injectie cu metanol SNOW
Injectoare Ford Racing 800cc
3 Pompe de benzina Lethal Performance
Debitmetru PMAS HPX
Sensor temperatura relocat FORD RACING
Boost controller Turbosmart Street 2
Traseu evacuare 80mm + traseu intercooler + concept - made by SRZ
Galerii + tevile evacuare + turbina acoperite ceramic - made by SRZ
2 harti de putere la 1 si 1.4 bari.
Saptamana viitoare dyno.
Last edited by elspa; 02-07-10 at 12:40.
|
|
|
04-07-10, 12:26
|
#2
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,106
|
Re: Ford Mustang 5.4l Turbo - powered by SRZ
Felicitări pentru rezultate, dar...
Ce model era? A fost un Mustang modern (generaţia V, 5.4 litri + compresor) la care aţi eliminat compresorul? A fost un model mai puţin pretenţios, tot din generaţia V, la care aţi īnlocuit motorul cu totul?...
La sistemul de frānare aţi făcut ceva?
~Nautilus
|
|
|
04-07-10, 17:15
|
#3
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 10,813
|
Re: Ford Mustang 5.4l Turbo - powered by SRZ
e model 2008 Mustang GT V8 4.6l.
Blocul a fos inlocuit cu unul complet forjat stroker 5.4l de la Ford Racing.
la frane nu ceva senzational (discuri + placute ceramice+furtune), dar pentru ca e o masina de accelratie in linie dreapta, nicidecum pe curbe, e de ajuns.
|
|
|
04-07-10, 22:53
|
#4
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,106
|
Re: Ford Mustang 5.4l Turbo - powered by SRZ
Şi are undeva la 500-600 CP. Greşesc?...
~Nautilus
|
|
|
04-07-10, 22:59
|
#5
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 10,813
|
Re: Ford Mustang 5.4l Turbo - powered by SRZ
vom vedea....sincer speram la ceva mai mult pe 1.4 bari presiune.
|
|
|
03-11-10, 21:09
|
#6
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 10,813
|
Re: Ford Mustang 5.4l Turbo - powered by SRZ
655cp 910nm cu corectie la motor la 1 bar presiune, afr 11:1, 14 grade avans.
a mai fost o tragere si cu methanol + 33 cp fata de graficul de mai jos.
cifrele din grafic sunt la roata, piederi pe transmisie 28%.
asteptam chiulasele Livernois si ajungem la targetul nostru de 1.5 bari presiune si 19 grade avans.
Last edited by elspa; 03-11-10 at 21:21.
|
|
|
04-11-10, 09:28
|
#7
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 870
Member of: [Mitsubishi] [Pole Position Racers]
|
Re: Ford Mustang 5.4l Turbo - powered by SRZ
Quote:
Originally Posted by elspa
655cp 910nm cu corectie la motor la 1 bar presiune, afr 11:1, 14 grade avans.
a mai fost o tragere si cu methanol + 33 cp fata de graficul de mai jos.
cifrele din grafic sunt la roata, piederi pe transmisie 28%.
asteptam chiulasele Livernois si ajungem la targetul nostru de 1.5 bari presiune si 19 grade avans.
|
655cp 910nm ----- Bravo!!!!! Cuplul cel putin e fenomenal, nici calutii nu sunt departe deloc.
|
|
|
04-11-10, 14:32
|
#8
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Ford Mustang 5.4l Turbo - powered by SRZ
Un lucru nu inteleg...cum e ca la 1 bari merge cu 14 grade avans si la 1,5 o sa mearga la 19...
Ori acum nu e setat cum trebue ori atunci o sa fie mult pese ce ii trebue.
Si inca ceva...cum sti inainte de instalare ce avans o sa aiba ... nu e soft custom? Sau e facut dupa simti...
|
|
|
04-11-10, 18:02
|
#9
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 1,787
|
Re: Ford Mustang 5.4l Turbo - powered by SRZ
28% pierderi transmisie mi se pare foarte mult
e o valoare pentru 4x4 ca pierdere
|
|
|
04-11-10, 19:26
|
#10
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 10,813
|
Re: Ford Mustang 5.4l Turbo - powered by SRZ
e masina americana plus punte de drag de 10", cardan de 11", cutie Tremec, roti de 11j cu gume 325, etc....totul e cam dublu cat un bmw m3 de exemplu.
oricum nu eu am calculat coeficientul.
Last edited by elspa; 04-11-10 at 19:32.
|
|
|
04-11-10, 19:30
|
#11
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 10,813
|
Re: Ford Mustang 5.4l Turbo - powered by SRZ
Quote:
Originally Posted by Hexer
Un lucru nu inteleg...cum e ca la 1 bari merge cu 14 grade avans si la 1,5 o sa mearga la 19...
Ori acum nu e setat cum trebue ori atunci o sa fie mult pese ce ii trebue.
Si inca ceva...cum sti inainte de instalare ce avans o sa aiba ... nu e soft custom? Sau e facut dupa simti...
|
e reteta pe ce s-a mai facut in configuratia respectiva, acolo ar trebui sa ajungem, sa zicem ca e un target.
acum merge foarte safe cu avansul respectiv si nu am bagat metanolul in ecuatie inca sa putem sa tragem serios de avans.
softul e custom facut de Eric Brooks.
Last edited by elspa; 04-11-10 at 19:32.
|
|
|
04-11-10, 23:47
|
#12
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Ford Mustang 5.4l Turbo - powered by SRZ
Quote:
Originally Posted by elspa
e reteta pe ce s-a mai facut in configuratia respectiva, acolo ar trebui sa ajungem, sa zicem ca e un target.
acum merge foarte safe cu avansul respectiv si nu am bagat metanolul in ecuatie inca sa putem sa tragem serios de avans.
softul e custom facut de Eric Brooks.
|
Interesant cu softurile primite...cei drept metanolul da o marja mare de eroare dar e greu sa auzi daca face detonatii ca nui ca la benzina.
|
|
|
05-11-10, 01:51
|
#13
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 10,813
|
Re: Ford Mustang 5.4l Turbo - powered by SRZ
il ascultam cu senzorul de detonatii pe casti
|
|
|
05-11-10, 01:57
|
#14
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Ford Mustang 5.4l Turbo - powered by SRZ
Quote:
Originally Posted by elspa
il ascultam cu senzorul de detonatii pe casti
|
Degeaba, nu face knock, are total alt sunet...cu EGT sanse mai mari..dar trebue 8 sa vezi daca una incepe sa detoneze...de asta se reglaza cu egt-uri motoarele cu metanol, sa nu zicem de parte ca WBO2 nu paote sa masoare lambda la metanol...adica poate dar max lambda 1 si mai bogat nu.
Dar daca nu e secret de unde faceti rost de metanol...ma itereseaza si pe mine un bidon mai mare...
A, si usor cu ocnductele...caucicul nui place metanolul...
Last edited by Hexer; 05-11-10 at 01:59.
|
|
|
05-11-10, 08:49
|
#15
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 10,813
|
Re: Ford Mustang 5.4l Turbo - powered by SRZ
nu mergem 100% meth, e destul de riscant.
kitul de injectie vine cu conducte speciale, nicidecum cauciuc.
cat despre sursa, srry, si mie imi e greu sa procur....
|
|
|
|
|