Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Cum facem rost de mai multi cai putere ?

Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci.

Reply

Thread Tools
Old 12-02-10, 23:38   #1
Marian iancu

Stock

Default un matiz

Sunt incepator, si vreau pentru ceva timp, gen un an, sa imi iau un matiz. o sa il "tavalesc" prin oras mai mult. Am vazut insa ca are doar 800 cm3 . ) Si nu am chef sa merg târ târ cu ea. Nu vreau prea multi cp, dar nici cu 45 nu as ramane. Intrebarea mea este daca se poate adauga, cati cp, si pe la cat m-ar duce costul.

Va rog sa imi rapsundeti si va multumesc anticipat !
Marian iancu is offline   Reply With Quote
Old 13-02-10, 02:08   #2
crysty.bobok

Stage 5

crysty.bobok's Avatar

Default Re: un matiz

Quote:
Sunt incepator, si vreau pentru ceva timp, gen un an, sa imi iau un matiz. o sa il "tavalesc" prin oras mai mult. Am vazut insa ca are doar 800 cm3 . ) Si nu am chef sa merg târ târ cu ea. Nu vreau prea multi cp, dar nici cu 45 nu as ramane. Intrebarea mea este daca se poate adauga, cati cp, si pe la cat m-ar duce costul.

Va rog sa imi rapsundeti si va multumesc anticipat !
te-ar duce exact la pretul unui golf 3 ingrijit !!
crysty.bobok is offline   Reply With Quote
Old 13-02-10, 17:48   #3
topser
Fiat Driver

Stage 5

topser's Avatar

Member of:
[Fiat]
[DACIA]
[DAEWOO]

si ma rog cum ai dedus tu ca l-ar duce exact la un golf 3?? a specificat pe undeva vreun pret sau alte chestii?
voi altceva in afara de golf , audi si bmw mai stiti ???\

in primul rand matizu nu are 45 cp , are 51 cp euro 2 si 49 cp euro 3 & euro 4.
Solutii ptr cresterea puterii sunt o gramada , bani sa ai , nu stau aici sa detaliez, daca vrei sa-ti explic da un PM , ca se gasesc tot felu de "cunoscatori" sa comenteze aici
BMW E30 Coupe 1989 320i - CT 88 SRH

BMW E30 Sedan 1991 320i - CT 50 AID

Peugeot 306 1994 1.8i - CC 6992 CB
topser is offline   Reply With Quote
Old 14-02-10, 12:18   #4