Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci. |
03-11-11, 13:48
|
#31
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 2,211
Member of: [VW] [Old School Cars]
|
Re: Conversie carburatoare moto
Eu am renuntat la proiect din diferite motive dar cunosc persoane care au reusit asta u rezultate f bune. Si se practica destul de mult.
|
|
|
03-11-11, 18:34
|
#32
|
Stage 4
Join Date: Oct 2007
Posts: 221
Member of: [2 Roti]
|
Re: Conversie carburatoare moto
Quote:
Originally Posted by ment
Parca si pe motoare tot pe la 30-40 de grade sunt montate..
Am vazut ca multi le pun la unghiuri total aiurea si tot par sa functioneze
gen https://www.youtube.com/watch?v=PQyPQ...layer_embedded .
Probleme de la unghi ce ar putea sa apara probabil ar fi datu' pe afara a CNC-urilor in furtunele alea de overflow care le au toate carburatoarele moto de genu asta..
Cred ca poti testa daca ai rampa si pompa te joci cu unghiul si vezi cand incep sa dea pe afara.
Pe ce motor vrei sa le pui ?
|
Eu nu stiu sa existe furtune de overflow la carburatoarele moderne,cel putin nu dupa `95 . Exista o rampa comuna intre carburatoare la care se racorda unu sau doua furtune pe unde intradevar curge benzina in caz de overflow,dar nu asta e scopul acestei rampe. Se intalneste mai ales la motocicletele cu RAM-AIR si rolul ei e de presurizare a benzinei in carburator. La o anumita presiune care se creaza in camera filtrului de aer din cauza ram-air-ului benzina care ar trebui sa fie supta de vacuum-ul motorului este impinsa inapoi in camera plutitorului de contrapresiunea formata de RAM. Furtunele racordate in rampa comuna sunt de obicei trecute prin tubulatura RAM-air astfel fortand benzina afara din carburator. O idee buna pentru un castig bunicel ar fi montand pe o traiectorie cat mai dreapta acele furtune undeva in fatza masinii. La o motocicleta aceasta modificare aduce undeva la 10cp.
__________________
BMW " ultimate driving machine"
528i e39
cbr954rr
zx6r
zx636
`99 hayabusa
cbr125r
kymco Zing cruiser
|
|
|
18-12-11, 17:36
|
#33
|
Stage 5
Join Date: Dec 2009
Posts: 877
|
Re: Conversie carburatoare moto
salutare..lucrez si eu la montarea unor carburatoare de honda cbr900rr pentru un motor de reno 5 alpine de 1400cmc...acuma imi mananc fericirea cu confectionarea galeriile de admisie...imi cam ia mult de munca dar asta e...astept cu nerabdare rezultatul...Pt cei care au mai montat ..ce jiglere ati folsit..am vazut ca carburile mele au jigloarele principale 1,15..am omcervat ca merge cele de dacie la filet..deci cred ca o sa ii pun de 1,35...referitor la alimentarea lor,daca e folosita pompa de dacie injectie asta scoate cam 1bar...se foloseste si un retur sau cum se scade presinea ca alfel se strica pompa si se ineaca si carburile...am inteles ca se foloseste un regulator de presiune dar cum lucreaza ala...?pun cateva poze...
|
|
|
18-12-11, 18:14
|
#34
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 2,211
Member of: [VW] [Old School Cars]
|
Re: Conversie carburatoare moto
Nu cred ca trebuie rejetate carburatoarele. Cat despre pompa, ai nevoie de una electrica pulsatorie si de un regulator de benzina reglabil.
|
|
|
18-12-11, 19:00
|
#35
|
Stage 5
Join Date: Dec 2009
Posts: 877
|
Re: Conversie carburatoare moto
dar daca o las pe cea mecanica a masinii..si ii pun regulatoe de repsiune nu merge..ca sa numai stau sa caut electrica?
|
|
|
19-12-11, 17:59
|
#36
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of: [Oltcit] [4Rally]
|
Re: Conversie carburatoare moto
Cu cea mecanica o sa ramai fara benzina cand o sa incepi sa urci in ture(probabil benzina o sa-ti ajunga pe treapta 2 si cand schimbi a 3-a sa-ti cam dea in nas)
Poti pune pompa de benzina de injectie,iar in lipsa unui regulator de presiune reglabil,fie modifici un regulator de presiune de pe orice masina gasesti,adica ii pui un surub cu pas cat mai fin la filet din care reglezi arcul membranei care controleaza debitul de benzina) sau iti faci un "T" intre pompa si carburatoare,din care duci retur la rezervor,iar pe ramura care duce la rezervor faci gaura cu filet sa poti pune jicloare astfel incat sa jonglezi cu benzina care se duce pe retur,toate astea desigur cu un manometru montat in paralel pe traseul de benzina astfel incat sa respecti presiunea recomandata pentru carburi,cred ca un 0.3bari ar trebui sa fie suficient pentru dansele
P.s. din cate stiu,ca si la carburatoarele orizontale,lungimea galeriei de admisie joaca un rol nu tocmai neglijabil in raspunsul motorului cu aceste carburatoare
Last edited by julaikos; 19-12-11 at 18:02.
|
|
|
19-12-11, 18:42
|
#37
|
Stage 5
Join Date: Dec 2009
Posts: 877
|
Re: Conversie carburatoare moto
da..dar nu inteleg..odata de creste turatia creste si debitul de benzina care il baga pompa mecanica...sa inteleg ca nu este suficient...??..si galeria am incercat sa o fac cat mai scurta si o so lustruiesc si pe dinauntru sa se duca amestecul cat mai usor....
|
|
|
19-12-11, 18:55
|
#38
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of: [Oltcit] [4Rally]
|
Re: Conversie carburatoare moto
ce sa zic,creste si debitul dar tot nu e de ajuns zic eu...
|
|
|
20-12-11, 11:41
|
#39
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 2,211
Member of: [VW] [Old School Cars]
|
Re: Conversie carburatoare moto
Quote:
Originally Posted by bigathebest
da..dar nu inteleg..odata de creste turatia creste si debitul de benzina care il baga pompa mecanica...sa inteleg ca nu este suficient...??..si galeria am incercat sa o fac cat mai scurta si o so lustruiesc si pe dinauntru sa se duca amestecul cat mai usor....
|
Nu asta e regula sa fie cat mai scurta. Cu niste runnere mai lungi o sa ai un ameste mult mai omogen - ardere mai buna
|
|
|
24-12-11, 00:10
|
#40
|
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 1,245
Member of: [CITROEN]
|
Re: Conversie carburatoare moto
am si eu o intrebare legata de vacuum.
vacuumul de servo trebuie luat de dupa (clapeta/multi clapetele de acceleratie)? restu vacuumurilor trebuie luate din fata clapetei/multi clapetelor?
|
|
|
24-12-11, 00:28
|
#41
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of: [Oltcit] [4Rally]
|
Re: Conversie carburatoare moto
da,de dupa clapete,din cate stiu se insumeaza vacumurile de la 2 sau mai multi cilindri,desi e posibil sa mearga si de la unul singur
|
|
|
24-12-11, 01:19
|
#42
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 2,211
Member of: [VW] [Old School Cars]
|
Re: Conversie carburatoare moto
Cu cat folosesti mai multi cilindri pentru vacum cu atata e mai bine. De la un cilindru poate fi pagubos pentru functionarea uniforma a motorului (pierzi din vacumul pe baza caruia se face alimentarea cilindrului respectiv), insa la multa lume am vazut varianta asta.
|
|
|
24-12-11, 01:56
|
#43
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of: [Oltcit] [4Rally]
|
Re: Conversie carburatoare moto
Poate vorbesc prostii,dar am vazut la cineva pe motor carburatoare moto,si cand lua vacum de pe toti cilindrii motorul mergea cam prost la relanti
|
|
|
24-12-11, 02:14
|
#44
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 2,211
Member of: [VW] [Old School Cars]
|
Re: Conversie carburatoare moto
Quote:
Originally Posted by julaikos
Poate vorbesc prostii,dar am vazut la cineva pe motor carburatoare moto,si cand lua vacum de pe toti cilindrii motorul mergea cam prost la relanti
|
Nu ar avea o explicaie logica. Probabil alta era explicatia. Runnere prea lungi, carburi cu venturi prea mari, etc.
|
|
|
25-12-11, 11:19
|
#45
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Conversie carburatoare moto
Imi place proiectul tau si-ti urez succes.
Eu recomand ceva performant si stabil https://www.youtube.com/watch?v=k4Nbz...uad6XEF5HjjIsl , iar partea de galerie si corpurile de clapeta pot fi cumparate direct din magazine.
Daca totusi vrei sa folosesti corpurile de carburator de motocicleta iti recomand:
- sa utilizezi pompa de benzina de la mototcicleta respectiva, impreuna cu rampa de alimentare si regulatorul ei de presiune daca exista.
- sa iei vacumul pentru servofrana(dar de ce vrei servofrana?eu as merge pe direct)
de la fiecare corp de inainte de clapeta. De la fiecare corp intre clapeta si chiulasa dai o gaura in fiecare daca nu exista, faci un collector astfel incat sa pleci la dispozitivul de servo cu un singur tub. Diametrul gaurilor din carpul de lapeta trebuie sa fie dimensionat corect. Adica suma celor patru suprafete de la tuburile din corpurile de clapeta sau galeria de admisie trebuie sa fie cu f putin mai mari decat al tubului care duce in servo. Atentie mare la supapa de sens de pe tubul care intra in servomecanism.
Jigloarele si reglajul de carburatoare se face la final dart e rog sa folosesti o sonda de monitorizare a AFR-ului.
- tubul pentru reglajul vacumatic al avansului se poate lua tot din colectorul facut pentru servo, important este sa fie pe traseul dintre chiulasa si clapeta de accleratie.
|
|
|
|
|