Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Cum facem rost de mai multi cai putere ?

Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci.

Reply
 
Thread Tools
Old 04-03-07, 19:37   #46
yoyo1

Stage 3
 
yoyo1's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 108
Default Re: Skoda Fabia

lasa prostiile.
de unde "o evacuare buna cu inca 15 ".
daca nu stii nu mai vorbi tampenii.
la un mot de 70 cp evacuarea va da max 4cp.




eu miam pus p un bravo 1.9jtd evacuare 63mm in talon am 101cai si dupa ce miam montat evacuarea m-am dat cu vw,audi de 130 cai
asa ca ....si nu am avut decat filtru sport si evacuare
yoyo1 is offline   Reply With Quote
Old 05-03-07, 21:53   #47
Nemilosu


Stage 5
 
Nemilosu's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 1,919
Member of:
[DAEWOO]
[AUDI]
[4Tuning International]
[Fanatik MotorSport]
Default Re: Skoda Fabia

Quote:
Originally Posted by yoyo1 View Post
lasa prostiile.
de unde "o evacuare buna cu inca 15 ".
daca nu stii nu mai vorbi tampenii.
la un mot de 70 cp evacuarea va da max 4cp.




eu miam pus p un bravo 1.9jtd evacuare 63mm in talon am 101cai si dupa ce miam montat evacuarea m-am dat cu vw,audi de 130 cai
asa ca ....si nu am avut decat filtru sport si evacuare
te-ai dat si ai luat-o sau ............?
poate cu a6 de 130 cp ca cu a3 nu cred ca ai sanse.
adica e vb de greutate
Nemilosu is offline   Reply With Quote
Old 06-03-07, 00:37   #48
Eagleee

Stage 5
 
Eagleee's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
Default Re: Skoda Fabia

Sa nu uitam ceva, o evacuare goala la un motor turbo inseamna foarte mult...creste presiunea turboului (se si f**a foarte repede...) respira mult mai usor motorul si prin asta iti aduci cai...considerabil multi.
La unul aspirat ii mai greu, iti aduce putin, dar daca te uiti la cotalizator, 2-3-4 tube...credema...la un motor de azi iti da +10-20% putere si cuplu.
Eagleee is offline   Reply With Quote
Old 08-03-07, 07:51   #49
bogdan_wrc
Audi Driver

Stage 5
 
bogdan_wrc's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 5,152
Member of:
[AUDI]
Default Re: Skoda Fabia

Quote:
Originally Posted by marius_eugen View Post
Un chip tuning iti da maxim 10% la motoarele pe benzina si cam 20-25% la cele diesel
nu are asa mare importanta daca e diesel sau benzina cat de important este daca e turbo sau aspirat. 1.8t de la VW catsiga si 30-40 de cai la cei 180 pe care deja ii are. si e benzina !
__________________
Objects in the mirror tend to disappear

It will never have enough power until I can spin the wheels at the end of the straightaway in high gear
bogdan_wrc is offline   Reply With Quote
Old 08-03-07, 14:51   #50
Eagleee

Stage 5
 
Eagleee's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
Default Re: Skoda Fabia

Quote:
Originally Posted by bogdan_wrc View Post
nu are asa mare importanta daca e diesel sau benzina cat de important este daca e turbo sau aspirat. 1.8t de la VW catsiga si 30-40 de cai la cei 180 pe care deja ii are. si e benzina !
Casticul este din cauza turboului!!!
La un motor aspirat nu castigi mult din chip!!!
Ex. cei cu valvtronic (vti)
Eagleee is offline   Reply With Quote
Old 08-03-07, 14:56   #51
bogdan_wrc
Audi Driver

Stage 5
 
bogdan_wrc's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 5,152
Member of:
[AUDI]
Default Re: Skoda Fabia

pai asta am zis si eu... sau care era prob?
bogdan_wrc is offline   Reply With Quote
Old 08-03-07, 14:59   #52
Eagleee

Stage 5
 
Eagleee's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
Default Re: Skoda Fabia

Quote:
Originally Posted by bogdan_wrc View Post
pai asta am zis si eu... sau care era prob?
Scuze, numai sfarsitul am citit
Si chear de asta nu putem comtara un TD cu benzina aspirat!!!
Eagleee is offline   Reply With Quote
Old 28-03-07, 19:53   #53
Andrey_SXG

Stock
 
Andrey_SXG's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 3
Default Re: Skoda Fabia

Pai:
1. Pentru tuning la motor pt Fabia:
- CIP (pm ca sa va spun unde, ca nu toate firme de CIP pun pe Fabia) => la putere de 65 cai o sa-ti mai dea cel mult 12 cai in plus, mai exact 10 (depinde de ECU)
- Tobe sport: de preferat BORLA => max 4-5 cai
- Filtru de aer sport => 2-3 cai in plus
- si cel mai usor si banal: benzina buna (Super Euroluk, aia sprint de la OMV, ...)
2. Pentru exterior: oferta e slabuta
1. un kit de fabia (spoiler, praguri, jenti, eleron ...) destui $
2. pe bucati: lama sub spoiler: 2.4 mil, spoler spate 4 mil, .... (gasesti pe multe siteuri )
Astept si alte intrebari!
Andrey_SXG is offline   Reply With Quote
Old 28-03-07, 22:16   #54
sebaaa

Stage 5
 
sebaaa's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,662
Member of:
[MERCEDES]
Default Re: Skoda Fabia

Quote:
Originally Posted by Andrey_SXG View Post
Pai:
1. Pentru tuning la motor pt Fabia:
- CIP (pm ca sa va spun unde, ca nu toate firme de CIP pun pe Fabia) => la putere de 65 cai o sa-ti mai dea cel mult 12 cai in plus, mai exact 10 (depinde de ECU)
- Tobe sport: de preferat BORLA => max 4-5 cai
- Filtru de aer sport => 2-3 cai in plus
- si cel mai usor si banal: benzina buna (Super Euroluk, aia sprint de la OMV, ...)
2. Pentru exterior: oferta e slabuta
1. un kit de fabia (spoiler, praguri, jenti, eleron ...) destui $
2. pe bucati: lama sub spoiler: 2.4 mil, spoler spate 4 mil, .... (gasesti pe multe siteuri )
Astept si alte intrebari!
esti prea optimist cu caii la toba si la filtru ..TOBA SPORT NU ITI DA NICI UN CAL IN PLUS.. POATE UN TRASEU AI POSIBILITATEA SA OBTII CEVA CU ADEVARAT, dar NU SE INTAMPLA TOT TIMPUL ASA.
nu scoti garantat 10 cai de la benzina aspirat ,motor mic..
se poate intampla sa nu scoti decat 5..ce te faci? ..intre 5 si 10 cai ( 10 fiind ceva mai optimist)
dyno test inainte si dupa modificare, sa observi curba de cuplu si de putere , si prin teste sa gasesti varianta optima pt stilul tau de condus.
sebaaa is offline   Reply With Quote
Old 28-03-07, 22:32   #55
Andrey_SXG

Stock
 
Andrey_SXG's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 3
Default Re: Skoda Fabia

au fost niste cifre estimative, nu a fost ceva concret, am zis asa ca idee. intr-adevar, la chip tuning la motorul asta catigi 10%, deci aproape 7 ponei, raman la ideea ca un filtru smecher iti da 2-3 cai, si cu tobele rectific: evacuare. inca odata, cifrele au fost estimative.
Andrey_SXG is offline   Reply With Quote
Old 14-04-07, 19:23   #56
bebeko
Peugeot Driver

Stage 5
 
bebeko's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 530
Member of:
[SKODA]
[PEUGEOT]
Default Re: Skoda Fabia

Rugaminte: unde as putea sa fac un chiptuning pentru motorasul de 1.2l, 12V, 64 CP ? Se poate face astfel incat sa nu se piarda garantia ?
bebeko is offline   Reply With Quote
Old 14-04-07, 22:21   #57
Eagleee

Stage 5
 
Eagleee's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
Default Re: Skoda Fabia

Quote:
Originally Posted by bebeko View Post
Rugaminte: unde as putea sa fac un chiptuning pentru motorasul de 1.2l, 12V, 64 CP ? Se poate face astfel incat sa nu se piarda garantia ?
Merita atata bani? Sa fim seriosi...mai bine o vinzi si cumperi una cu 1.9tdi...(fiind motorul ceea mai mare pe benzina era 1.4 100cai si 2.0 115cai) pa dieselul se poate tuna foarte frumos si ai rezovat!!!
Si vizul tuturor tuneri motorinar este ca consuma putin :P va fi si a ta...
Eagleee is offline   Reply With Quote
Old 15-04-07, 10:12   #58
bebeko
Peugeot Driver

Stage 5
 
bebeko's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 530
Member of:
[SKODA]
[PEUGEOT]
Default Re: Skoda Fabia

Bun, mai intai problema este ca NU am nevoie de alta masina ( in special una diesel ). Daca as fi vrut/putut mi-as fi cumparat de la inceput un motor mai puternic ( preferabil cel de 1.4l, 16 V, 101 CP ). Dar rugamintea mea este ce se poate face pentru acest motor si , repet, NU sa imi cumpar alta masina !!!
__________________
Skoda Fabia Elite by TCM Turbo
Peugeot 207 Sportpack by Dimsport
Democratia a murit.Traiasca totalitarismul !


bebeko is offline   Reply With Quote
Old 15-04-07, 11:45   #59
Eagleee

Stage 5
 
Eagleee's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
Default Re: Skoda Fabia

Quote:
Originally Posted by bebeko View Post
Bun, mai intai problema este ca NU am nevoie de alta masina ( in special una diesel ). Daca as fi vrut/putut mi-as fi cumparat de la inceput un motor mai puternic ( preferabil cel de 1.4l, 16 V, 101 CP ). Dar rugamintea mea este ce se poate face pentru acest motor si , repet, NU sa imi cumpar alta masina !!!

Daca nu vrei sa chimbi masina asu motorul nu prea poti face mult ala asta...cel putin in asa fel incat sa nu desfaci motorul si modificari severe la chiulasa...
Raportul de compresie nu prea poti mari fiindca este deja 10.5:1
Choilasa se poatecurata, eventual supape mia mari
Galeria de admisie polish
Galeria de evacuare schimbat tip "serpisor", lungime proximatov 50-60cm de la chiulasa pana la unirea celor 4 tevi
Evacuarea uitata de tot, faracatalizatos si tobe
Cu filtu nu prea castigi mult, mai ales cum se pun in ramania...(vara va tragaaer cald=scade performanta motorului)
Poate fi usuratun pic volanta si vibrochenul
Axa cu came reglabila
Si dyupa toateastea facut un program le chip ca lumea...
Socoteste cat costa toata operatia...castigi cam 30-40cai max
Fiabilitatea va scade, motorul va merge cum e 1.4 16v (cu turatie mica nu ai nici o sansa sa pornesti) Modificarile asta nu se va mai putea reface, probabil si pretul masini va scade...
(Cu alte modificari, ce a mai scris aici, numai sunet vei castiga si daca ai noroc, pote castigi 5-10cai, probabil nu castigi nimic...)


NU MERITA
Eagleee is offline   Reply With Quote
Old 15-04-07, 12:15   #60
bebeko
Peugeot Driver

Stage 5
 
bebeko's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 530
Member of:
[SKODA]
[PEUGEOT]
Default Re: Skoda Fabia

Multumesc Eagleee , dar in primul rand, sau tu nu mai stii sa scrii romaneste sau eu nu mai stiu sa citesc
In al doilea rand sunt fffoarte constient ca nu am cum sa scot din acest motor 200 CP !!! Oricum in urma unui chiptuning ( singura metoda de imbunatatire a performantelor motorului care ma intereseaza, si nu filtru,evacuare,slefuire galerii, etc ), se poate scoate din 64 CP si 112 Nm aproximativ 70 CP si 125 Nm , ceea ce este aproape similar cu motorul de 1,4l, 8V, care exista pe Skoda. Deci, cu aproximativ 250 euro pot sa aduc motorul de 1.2l, 12V la performante apropiate cu motorul de 1.4l, 8V. Daca alegeam in momentul cumpararii masinii acest motor de 1.4l, diferenta de pret era de aproape 2200 euro !
Deci , se merita sau nu ???

Last edited by bebeko; 15-04-07 at 12:17.
bebeko is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -