Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Cum facem rost de mai multi cai putere ?

Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci.

Reply
 
Thread Tools
Old 21-07-04, 22:15   #1
ebh

Stage 3
 
ebh's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 140
Default omega, 2.0i - sfaturi si sugestii

am si io un opel omega (primul model de omega) cu motor de 2000, longitudinal, injectie. ce modificari (in afara de filtru aer, toba si chip) ii pot aduce la noi?

are cutie de viteze automata (4 viteze); tractiune pe spate (propulsie)
ebh is offline   Reply With Quote
Old 22-07-04, 11:52   #2
TNos

Stage 5
 
TNos's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 936
Default

modificari sunt multe pe care le poti face....asa cum ati fost sfatuiti sa faceti cautati pe aici toate informatiile si mai mult ca sigur raspunsurile le veti gasi....modificari poti face la tot motorul,dar costa si bani, da mai multe date despre ce ai vrea sa iasa si in ce bani....uite cateva ex de modificari:
-set motor schimbat si usurat
-volanta usurata
-bloc motor alezat
-chiulasa planata
-axa cu came schimbata
-marite supapele
-schimbata injectia
-schimbate injectoarele
-admisia in intregime
-pus turbo sau compresor pe ea
mai sunt o gramada altele cum ar fi pompa benzina,radiator,rampa de injectie, pompa ulei si etc...
__________________
PAREREA MEA \\\"PROPRIE SI PERSONALA\\\"
TNos is offline   Reply With Quote
Old 22-07-04, 22:56   #3
ebh

Stage 3
 
ebh's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 140
Default

merci de informatii... acum, cam pe unde se pot face astea ?
si, mai am o chestie de facut, de natura estetica, sa-i fac arce deasupra rotilor din spate ca acum sunt oribile aripile alea... cam ca la oltcit. asta cam cat m-ar costa ?
ebh is offline   Reply With Quote
Old 01-08-04, 01:50   #4
n0namee

Stage 5
 
n0namee's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 1,313
Default

hmmm ... modificare pentru imensitatea asta de masina ar fi schimbarea cutiei de viteza! eu asta as face primul lucru ... mai usurezi masina si in plus scazi consumul considerabil! si alte modificari ce drac mai vrei sa faci la tancul ala? puneti muzica si date in pace ca din asa monstru nu ai cum sa scoti ceva performante. in schimb ai look fain de tot!
__________________
- Life is Either a Daring Adventure or Nothing At All -
n0namee is offline   Reply With Quote
Old 07-08-04, 14:45   #5
cioli17

Stage 5
 
cioli17's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 1,482
Member of:
[Moderators]
[RR]
Default

nu tre' sa te superi pe mine dar masina ta este foarte puturoasa(mai ales daca ii si versiunea aia fara 16 valve)
nu cred ca are rost sa bagi bani in ea pt.runing cand la banii aia iti faci de ex. un golf sau un urs mult mai usor si ca bani si ca putere si klar o sa merga mai bine decat imensitatea asta de Omega
oricum un golf bate o Omega de ex. doar la viteza,cat despre confort si alea alea...
...Parerea mea...
cioli17 is offline   Reply With Quote
Old 31-08-04, 01:13   #6
GSi

Stage 5
 
GSi's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 657
Member of:
[Midnight Racers]
Default Re: omega, 2.0i - sfaturi si sugestii

Quote:
Originally Posted by \"ebh\"
am si io un opel omega (primul model de omega) cu motor de 2000, longitudinal, injectie. ce modificari (in afara de filtru aer, toba si chip) ii pot aduce la noi?

are cutie de viteze automata (4 viteze); tractiune pe spate (propulsie)

Am acelasi motor si iti spun cam ce se poate face pe el ... TNos zice bine el acolo dar unele chestii sunt imposibile datorita anumitor limitari:

-set motor schimbat si usurat
nu o sa gasesti pistoane/biele din aliaje usoare, sau daca gasesti au niste preturi astronomice; de pe biele mai poti lua cate ceva ca sa le usurezi insa pierzi din fiabilitate daca o sa cresti puterea si prin alte metode.
-volanta usurata
se poate face, original are 6.5Kg si o poti duce prin gaurire simetrica pe la approx 4.5-5Kg
-bloc motor alezat
greu de gasit pistoane sa se potrivesca dup-aia
-chiulasa planata
doar daca schimbi aprinderea sau iti iei piggyback si te apuci sa faci grafice de aprindere, pentru ca chiulasa planata necesita cresterea avansului de aprindere ca sa dea rezultate optime
-axa cu came schimbata
cea mai buna modificare pe care o poti face motorului tau ... creste puterea cu pana la 20% daca scoti limitarea de turatie si schimbi arcurile de supape
-marite supapele
limitat fizic de dimensiunea camerei de ardere; deja distanta intre talerele supapeor e sub 2mm, nu prea mai e loc de marit supape pe acolo
-schimbata injectia
-schimbate injectoarele
alaturi de chiptuning, pot fi inlocuite de trecerea motorului pe carburatie (recomandabil 2 Weber DCOE 45 orizontale). Raspuns mai prompt al motorului, nu mai exista limitarea de turatie deci se pot folosi axe cu came foarte performante, mult mai ieftin decat daca ai incepe sa tunezi sistemul de injectie. Consumul creste cu approx 10%.
-admisia in intregime
daca ramai la injectie, poti schimba galeria de admisie cu Lexmaul RAM Air Induction, se gaseste pe la 200E in Germania la second-hand, creste puterea cu approx 5%. Daca treci la carburatie se exclude, carburatoarele se monteaza direct pe chiulasa.
-pus turbo sau compresor pe ea
necesita pistoane speciale, circuit suplimentar de alimentare (doar daca ramai pe injectie), supape prelucrate sa reziste la temp mari (nu se gasesc, aproape imposibil sa le faci undeva, supapele normale rezista mult mai putin), circuit suplimentar de ungere, intercooler, etc. Merita dar e f complicat.

Decat sa faci toate astea mai bine ai lua un motor mai performant (3.0 V6 de ex) cu o cutie manuala, si ai rezolvat problema. Si daca ala te nemultumeste, te poti apuca sa il tunezi .
__________________
Opel Kadett GSi 2.0 87\'

I am kept in place by G-forces, not seatbelts.
GSi is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -