omega, 2.0i - sfaturi si sugestii
am si io un opel omega (primul model de omega) cu motor de 2000, longitudinal, injectie. ce modificari (in afara de filtru aer, toba si chip) ii pot aduce la noi?
are cutie de viteze automata (4 viteze); tractiune pe spate (propulsie) |
modificari sunt multe pe care le poti face....asa cum ati fost sfatuiti sa faceti cautati pe aici toate informatiile si mai mult ca sigur raspunsurile le veti gasi....modificari poti face la tot motorul,dar costa si bani, da mai multe date despre ce ai vrea sa iasa si in ce bani....uite cateva ex de modificari:
-set motor schimbat si usurat -volanta usurata -bloc motor alezat -chiulasa planata -axa cu came schimbata -marite supapele -schimbata injectia -schimbate injectoarele -admisia in intregime -pus turbo sau compresor pe ea mai sunt o gramada altele cum ar fi pompa benzina,radiator,rampa de injectie, pompa ulei si etc... :wink: |
merci de informatii... acum, cam pe unde se pot face astea ?
si, mai am o chestie de facut, de natura estetica, sa-i fac arce deasupra rotilor din spate ca acum sunt oribile aripile alea... cam ca la oltcit. asta cam cat m-ar costa ? |
hmmm ... modificare pentru imensitatea asta de masina ar fi schimbarea cutiei de viteza! eu asta as face primul lucru ... mai usurezi masina si in plus scazi consumul considerabil! si alte modificari ce drac mai vrei sa faci la tancul ala? puneti muzica si date in pace ca din asa monstru nu ai cum sa scoti ceva performante. in schimb ai look fain de tot!
|
nu tre' sa te superi pe mine dar masina ta este foarte puturoasa(mai ales daca ii si versiunea aia fara 16 valve)
nu cred ca are rost sa bagi bani in ea pt.runing cand la banii aia iti faci de ex. un golf sau un urs mult mai usor si ca bani si ca putere si klar o sa merga mai bine decat imensitatea asta de Omega oricum un golf bate o Omega de ex. doar la viteza,cat despre confort si alea alea... :? ...Parerea mea... |
Re: omega, 2.0i - sfaturi si sugestii
Quote:
Am acelasi motor si iti spun cam ce se poate face pe el ... TNos zice bine el acolo dar unele chestii sunt imposibile datorita anumitor limitari: -set motor schimbat si usurat nu o sa gasesti pistoane/biele din aliaje usoare, sau daca gasesti au niste preturi astronomice; de pe biele mai poti lua cate ceva ca sa le usurezi insa pierzi din fiabilitate daca o sa cresti puterea si prin alte metode. -volanta usurata se poate face, original are 6.5Kg si o poti duce prin gaurire simetrica pe la approx 4.5-5Kg -bloc motor alezat greu de gasit pistoane sa se potrivesca dup-aia -chiulasa planata doar daca schimbi aprinderea sau iti iei piggyback si te apuci sa faci grafice de aprindere, pentru ca chiulasa planata necesita cresterea avansului de aprindere ca sa dea rezultate optime -axa cu came schimbata cea mai buna modificare pe care o poti face motorului tau ... creste puterea cu pana la 20% daca scoti limitarea de turatie si schimbi arcurile de supape -marite supapele limitat fizic de dimensiunea camerei de ardere; deja distanta intre talerele supapeor e sub 2mm, nu prea mai e loc de marit supape pe acolo -schimbata injectia -schimbate injectoarele alaturi de chiptuning, pot fi inlocuite de trecerea motorului pe carburatie (recomandabil 2 Weber DCOE 45 orizontale). Raspuns mai prompt al motorului, nu mai exista limitarea de turatie deci se pot folosi axe cu came foarte performante, mult mai ieftin decat daca ai incepe sa tunezi sistemul de injectie. Consumul creste cu approx 10%. -admisia in intregime daca ramai la injectie, poti schimba galeria de admisie cu Lexmaul RAM Air Induction, se gaseste pe la 200E in Germania la second-hand, creste puterea cu approx 5%. Daca treci la carburatie se exclude, carburatoarele se monteaza direct pe chiulasa. -pus turbo sau compresor pe ea necesita pistoane speciale, circuit suplimentar de alimentare (doar daca ramai pe injectie), supape prelucrate sa reziste la temp mari (nu se gasesc, aproape imposibil sa le faci undeva, supapele normale rezista mult mai putin), circuit suplimentar de ungere, intercooler, etc. Merita dar e f complicat. Decat sa faci toate astea mai bine ai lua un motor mai performant (3.0 V6 de ex) cu o cutie manuala, si ai rezolvat problema. Si daca ala te nemultumeste, te poti apuca sa il tunezi ;). |
All times are GMT +2. The time now is 09:52. |
- Copyright 2024 4Tuning