Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Cum facem rost de mai multi cai putere ?

Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci.

Reply
 
Thread Tools
Old 13-07-04, 19:00   #1
oanahurduc

Stock
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 1
Default ajutati`ma!!!! espero din 98 cu motor de 1.8

am un espero din 98 cu motor de 1.8, din proprie initiativa i`am scos catalizatorul, diferentele se observa dar sunt mici. Nu prea ma pricep asa de bine si de asta apelez la voi, vreau sa stiu ce i`as putea face la masina sa fuga mai repede pt ca am un prieten cara ma cam oftica astept sugestii. multumiri anticipate
oanahurduc is offline   Reply With Quote
Old 13-07-04, 23:32   #2
CataNOS

Stage 5
 
CataNOS's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 1,376
Default

Pai un filtru d aer K&N - +70CP, evacuare - + 100 cp
Ai scos catalizatorul - inca 40 CP. In total cam 300 cp in plus
Niste abtzibilde pt aerodinamica mai buna + 30 km/h la vit max
Doua marmote, cate una la fiecare ax cu came - pt cuplu
O panta f abrupta care sa te urmeze oriunde ai merge
Cauciucuri de 10 inch pt demaraj / 21 inch pt top-speed.

Acu p bune, cel mai spl ar fi sa inlocuiesti motorul cu un 2.0 de pe Vectra 2000, model `90 + cutie F20. Nu e f scump (400-600 eur) iar rezultatele sunt WOOOOOOW. Motoru` intra la fix, nu e nevoie d adaptari.
CataNOS is offline   Reply With Quote
Old 15-07-04, 16:05   #3
CataNOS

Stage 5
 
CataNOS's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 1,376
Default

VAND AXA CU CAME PREPARATA PT CIELO ESPERO SI OPEL, TOATE MOTOARELE CU 8 VALVE...UPGRADAT 10 - 15 CP. PRET: 100EURO DISC.


Persoana contact
UNGURITU ANDREI EMail: unguritu_andrei@yahoo.com
Telefon: 0722129957 / 0212208530




Sper sa te ajute
CataNOS is offline   Reply With Quote
Old 21-07-04, 00:50   #4
CT-87-ADY

Stage 5
 
CT-87-ADY's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 2,687
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default

Pai... depinde ktzi bani vrei sa bagi in mashina?
Shi mai depinde shi c mashina are pretenu` ala al tau.
Modifikri minore shi cu bani kt de kt putzini...
1.Filtru Aer Conic bine pozitzionat(putzina putere dar Sunetu` este belea belea).
2. Tobe sport(La fel)
3.Chip Tuning
shi ar mai fii multe...
dar Dak vrei TUning k-lumea...
Quote:
2.0 de pe Vectra 2000,+ cutie F20.
Bafta! sa ne comunici Alegere ok?
__________________
ChipTuning PROFESIONAL Via OBD pentru aproape orice autotursim 1998-2008. SuperCalitate. Super-Pret.
Diagnoza Computerizata AUDI/VW/Skoda/Seat.
!!!tester km!!!
CT-87-ADY is offline   Reply With Quote
Old 10-08-04, 03:52   #5
needBrain
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
needBrain's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 1,911
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default

poate merg si niste lipeli de la o leganza.totusi,aea are motor de 2.0 de 133CP.poate merge
needBrain is offline   Reply With Quote
Old 10-08-04, 11:42   #6
CT-87-ADY

Stage 5
 
CT-87-ADY's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 2,687
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default

e cam slabutz motor` de pe Legantza.. shi nici nu shtiu dak se potriveshte... Mai bine fa cum iti zice baiatu` ala... Mai pui shi ce tzi`am zis eu.. shi... Nu`ti mai sta espero`n cale.
CT-87-ADY is offline   Reply With Quote
Old 20-09-04, 03:09   #7
Cortez

Stage 2
 
Cortez's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 74
Default

asta in cazu in care prietenu tau nu are F50
Cortez is offline   Reply With Quote
Old 28-09-04, 13:06   #8
pfv

Stage 1
 
pfv's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 13
Default

Si eu am un Espero dar de 2.0l 8 valve de 105 cp serie, am pus filtru de aer sport, scos catalizator, pus toba finala sport sebring, ar urma un chip tuning la Dimsport +10% cai din ce am si ceva la cuplu (200 euro). Acuma eu am alta intrebare : m-am uitat intr-un catalog de garnituri de chiuloasa si codul la motorul meu e 2.0CLE ,iar la un calibra turbo din cate am vazut eu e 2.0CLE-T, garniturile aratau la fel in foto din acel catalog, daca este cineva mai cunoscator in aceasta cauza poate sa-mi spuna si mie daca ar merge pe motorul meu o chiuloasa de calibra turbo?

Cine are sa-mi vanda un ax cu came mai special pt masina mea si cat$ e-mail-me la pfv@rdslink.ro.
pfv is offline   Reply With Quote
Old 28-09-04, 14:11   #9
Bogdan_16v
Guest
 
Posts: n/a
Default

In primul rand, e 2.0 16v, nu 8v motorul de pe Espero...Daca au acelasi cod, n-ar avea de ce sa nu mearga, pt ca motoarele Daewoo timpurii sunt de inspiratie Opel...Cat despre ax cu came, tot unul de Opel cauta...eventual daca gasesti injectoare si calculator de la motorul de 2.0 16v de la Opel, e si mai bine...
  Reply With Quote
Old 28-09-04, 14:42   #10
pfv

Stage 1
 
pfv's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 13
Default

E in 8 valve ma nu 16 , daca era 16 aveam mai multi cai si am si defacut motorul odata. mersi pt sfaturile cu injectoarele....
pfv is offline   Reply With Quote
Old 28-09-04, 15:02   #11
Bogdan_16v
Guest
 
Posts: n/a
Default

Daewoo Aranos/Espero: http://www.autoindex.org/model.plt?no=734&ass= --> 16v , http://www.carfolio.com/specificatio...car/?car=78221 --> 8v...daca tu zici ca l-ai desfacut atunci te cred...
  Reply With Quote
Old 28-09-04, 15:46   #12
pfv

Stage 1
 
pfv's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 13
Default

Datele de pe primul site sunt eronate , motorul meu este 1998 cmc SOHC; 8 valve, 77 kw . Am si manualul cu toate motorizarile care s-a fabricat , sunt vreo 15 si benzina si diesel si longotudinal si transversal , acuma eu nu zic ca nu ar fi si in 16 dar repet al meu nu e si e cel specificat mai sus .
pfv is offline   Reply With Quote
Old 28-09-04, 23:18   #13
MMihai

Stage 5
 
MMihai's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 1,796
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[FullSpeed Racing]
Default

daca ar fi sa isi schimbe motoru.. nu are rost, asta e al lui stie cum a mers, cat a mers, nu mananca ulei nu are rost iar asa daca e sa o luam nici motorul de care spuneti voi ca s-ar potrivi nu faci mare lucru.. cel mai frumos e sa-l modifici pe cel original (asta cu exceptia unei masini care mi-a placut foarte mult, multi stiti de acel siera cu motor de BMW V12 benzina, jos palaria si asa ceva se merita ) in rest nu cred ca este cazul, mai bine sa ne gandim ce se poate face la motorul actual si cam ce vrea proprietarul sa scoata de la el.. cam cati bani baga si in ce masura ii va afecta consumul
MMihai is offline   Reply With Quote
Old 28-09-04, 23:34   #14
Bogdan_16v
Guest
 
Posts: n/a
Default

Putere mai mare=consum mai mare, asta sa va intre bine in cap...nu le puteti avea pe amandoua(adik si putere mare si consum mic)... pfv, cu putina munca si bani investiti, poti scoate 150cp din motor fara adaugarea unui compresor sau unei turbine...are potential marishor...
  Reply With Quote
Old 29-09-04, 13:45   #15
pfv

Stage 1
 
pfv's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 13
Default

Bogdan_16v spune-mi cum as putea scoate 150 de cai. Tu ce ai face daca ai avea motorul meu?
pfv is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -