Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Cum facem rost de mai multi cai putere ?

Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci.

Reply
 
Thread Tools
Old 25-03-09, 18:08   #16
RacingFocus

Stage 2
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 25
Default Re: Ford Focus 2.0TDCI

Corect alc2, e 2.0TDCI cu 136cp. A fost verbal nu am puso pe stand dupa sau la o alta verificare deoarece era practic noua masina si nu au folosito mai deloc.

NWZeu, prin montarea unei turbosuflante mai mari, implicit trebuie sa faci si o modficare la chip?
RacingFocus is offline   Reply With Quote
Old 25-03-09, 18:54   #17
dolb
NoSpeedLimit Romania Club Member


Stage 5
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 7,764
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[4Tuning International]
[VW]
Default Re: Ford Focus 2.0TDCI

da, e destul de necesar un chip la montarea unei turbine mai mari
dolb is offline   Reply With Quote
Old 25-03-09, 19:20   #18
im570rm

Stage 5
 
im570rm's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 489
Default Re: Ford Focus 2.0TDCI

turbina stoc nu scoate 200 de cai nici cu 3 bari.Cheia nu este o alta turbina cu presiune mai mare neaparat ci o turbina mult mai eficienta,din punct de vedere al volumului de aer/gaze ....In cateva zile o sa am o solutie pt acest motor revin cu detalii.
im570rm is offline   Reply With Quote
Old 25-03-09, 19:40   #19
alc2

Stage 5
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 301
Member of:
[FORD]
Default Re: Ford Focus 2.0TDCI

Intr-adevar , bine le zice @NWZeu

Inca o intrebare : sa zicem ca am motorul de care vorbeam , 2.0/136.
Se poate o remapare "custom " care sa contina 2 mape ?
Adica una stocK sau eco tuning sa zicem , si o mapa race ( peformante cu 30% peste stock ). Se poate selecta de la un comutator intre cele 2 mape , eventual in mers sau fara sa opresti motorul ?

OFF Stiu ca un ECU nu este un Ipod sa-l incarci cand vrei si cum vrei , poate ce spun pare SF , dar am auzit ca ar fi posibil .

@Racingfocus : Ai spus :Masina are acum in jur 150 de cai putere.
Ai facut remap ? Asta e valoarea teoretica sau masurata pe dino ? Da-ne detalii please ( cuplu maxim , scoate fum ? ceva probleme cu abreiajul dupa operatie ? etc...)

Last edited by alc2; 25-03-09 at 19:49.
alc2 is offline   Reply With Quote
Old 25-03-09, 20:04   #20
dolb
NoSpeedLimit Romania Club Member


Stage 5
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 7,764
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[4Tuning International]
[VW]
Default Re: Ford Focus 2.0TDCI

Quote:
Originally Posted by alc2 View Post
Intr-adevar , bine le zice @NWZeu

Inca o intrebare : sa zicem ca am motorul de care vorbeam , 2.0/136.
Se poate o remapare "custom " care sa contina 2 mape ?
Adica una stocK sau eco tuning sa zicem , si o mapa race ( peformante cu 30% peste stock ). Se poate selecta de la un comutator intre cele 2 mape , eventual in mers sau fara sa opresti motorul ?

OFF Stiu ca un ECU nu este un Ipod sa-l incarci cand vrei si cum vrei , poate ce spun pare SF , dar am auzit ca ar fi posibil .


@Racingfocus : Ai spus :Masina are acum in jur 150 de cai putere.
Ai facut remap ? Asta e valoarea teoretica sau masurata pe dino ? Da-ne detalii please ( cuplu maxim , scoate fum ? ceva probleme cu abreiajul dupa operatie ? etc...)
cred ca se poate cu un powerbox
dolb is offline   Reply With Quote
Old 25-03-09, 21:00   #21
NWZeu

Stage 5
 
NWZeu's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,034
Member of:
[Moderators]
[AfterDark Racing]
[DAEWOO]
[FORD]
[BMW]
Default Re: Ford Focus 2.0TDCI

Va raspund pe rand:
@RacingFocus - raspunsul este da, iti va trebui un nou soft, mai sunt si solutii mai vechi cu diferiti robineti (old-school), insa in cazul tau - resoftare ..... problema ca aceste 2 lucruri nu rezolva "problema", ai rezolvat un debit marit de aer, ai rezolvat aprinderea insa iti va trebui si un alt debit de combustibil, apoi apare racirea aerului (crescand debitul, FMIC nu va mai face fata), poate interveni o noua racire a turbosuflantei .... etc.
@alc2 - evident, iti trebui ceva ce se numeste stand alone sau un piggyback, la noi o versiune a lui este unichip, montat de MT, bluefin etc .....
@im570rm - ce te intreb e offtopic total .... ce ai patit la capota, parca ai urme de acid pe ea ..... (plus un sunet ciudat al motorului).
__________________
Ford Mondeo MK3 DuratecHE --- BMW E46 FL 320D --- Daewoo Cielo Executive DOHC 16V
uita-te bine in oglinda, aparentele insala
NWZeu is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -