Va raspund pe rand:
@RacingFocus - raspunsul este da, iti va trebui un nou soft, mai sunt si solutii mai vechi cu diferiti robineti (old-school), insa in cazul tau - resoftare ..... problema ca aceste 2 lucruri nu rezolva "problema", ai rezolvat un debit marit de aer, ai rezolvat aprinderea insa iti va trebui si un alt debit de combustibil, apoi apare racirea aerului (crescand debitul, FMIC nu va mai face fata), poate interveni o noua racire a turbosuflantei .... etc.
@alc2 - evident, iti trebui ceva ce se numeste stand alone sau un piggyback, la noi o versiune a lui este unichip, montat de MT, bluefin etc .....
@im570rm - ce te intreb e offtopic total .... ce ai patit la capota, parca ai urme de acid pe ea ..... (plus un sunet ciudat al motorului).
__________________
Ford Mondeo MK3 DuratecHE --- BMW E46 FL 320D --- Daewoo Cielo Executive DOHC 16V
uita-te bine in oglinda, aparentele insala