Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci. |
12-03-09, 14:26
|
#1
|
Stage 2
Join Date: Mar 2009
Posts: 25
|
Ford Focus 2.0TDCI
Salutare oameni buni.
Am si eu un Ford Focus 2.0TDCI pe care l-am cumparat acum ceva timp, model 2005. Initial avea in jur de 115cp, nu eram foarte multumit si m-am decis sa il modific. E diesel masina, deci nu prea am foarte multe optiuni dar am reusit sa scot ceva din ea.
- custom body kit - praguri, spoiler fata, spoiler spate
- vopsea cameleon (masina e albastru deschis dar se schimba daca o privesti de aproape)
- jenti noi si anvelope pe 17"
- filtru K&N sport
- toba finala schimbata
- chip tuning
Masina are acum in jur 150 de cai putere. Problema urmatoare care e, vreau sa scot in jur de 200-225 cam cat are un ST. Ma gandeam la schimbarea turbinei si scoaterea catalizatorului dar avea niste consecinte cam grave asupra mediului inconjurator.
O sa adaug in curand niste poze cu motorul si cu intreaga masina.
Idei cum sa maresc puterea?
Multumesc.
|
|
|
19-03-09, 08:23
|
#2
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 10,815
|
Re: Ford Focus 2.0TDCI
cum a atins suma de 150 cp ?
|
|
|
19-03-09, 11:53
|
#3
|
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 4,267
Member of: [MERCEDES]
|
Re: Ford Focus 2.0TDCI
cel mai tare topic dupa sectiune )
|
|
|
20-03-09, 23:28
|
#4
|
NoSpeedLimit Romania Club Member
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 7,764
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [4Tuning International] [VW]
|
Re: Ford Focus 2.0TDCI
ori a folosit un chip dat dracu care ii bubuie turbina ori nu stie ce are in garaj si defapt are un 2.0 tdci de 130 cp dus la 150 parerea mea
|
|
|
21-03-09, 00:28
|
#5
|
Stage 2
Join Date: Mar 2009
Posts: 25
|
Re: Ford Focus 2.0TDCI
Sincer sa fiu, nu stiu daca avea vreo problema ca l-am cumparat second hand cu vreo 5000 de kilometri. Apartinea de DELTA Electronics si nu aveau ce face cu ea, mi-a placut masina asa ca am cumparato. Ei mi-au zis ca avea 115cp, si dupa ce au modificato ei, are in jur de 150 cp. Ok, foarte tare, am luato la o tura.
Ma gandeam sa o trimit in Olanda pentru mai multe modificari sa o fac de vreo 200 de cp, cum am zis in postul anterior.
Vreau sa vad cum se poate mari puterea sigur fara sa fac praf motorul la prima turatie serioasa. Idei?
Last edited by RacingFocus; 21-03-09 at 01:01.
|
|
|
22-03-09, 10:41
|
#6
|
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 301
Member of: [FORD]
|
Re: Ford Focus 2.0TDCI
Focus 2005 cu motor 2.0TDCI/115 nu exista , cei de la Delta te-au dezinformat .
Tu ai 1.8/115 sau 2.0/ 136 cp ? Inclin sa cred prima varianta , daca zici ca ai dus-o la 150, pt ca in varianta 2.0 remap ajungeai pe la 170 .
Ai pus-o pe stand dupa , sau totul a fost...verbal?
Te asteptam cu poze si precizari ,sa nu ne mai dam cu presupusul ce motorizare credem ca ai...
|
|
|
22-03-09, 10:49
|
#7
|
NoSpeedLimit Romania Club Member
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 7,764
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [4Tuning International] [VW]
|
Re: Ford Focus 2.0TDCI
de la 136 la 170? cam greu! poate 160...maxim!
|
|
|
22-03-09, 12:06
|
#8
|
Stage 2
Join Date: Feb 2009
Posts: 65
|
Re: Ford Focus 2.0TDCI
scuze de intrebare dar tu nu stii ce masina conduci? nu scrie in certificat puterea standard? sau e certificat facut cu pix si foaie a4 de la delta electronics ?
|
|
|
24-03-09, 11:43
|
#10
|
Ford Driver
Stage 4
Join Date: Feb 2006
Posts: 268
Member of: [FORD] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Ford Focus 2.0TDCI
nu exista focus 2.0 tdci de 115 cp doar 1.8 tdci 8v de 115cp!
|
|
|
24-03-09, 11:48
|
#11
|
NoSpeedLimit Romania Club Member
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 7,764
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [4Tuning International] [VW]
|
Re: Ford Focus 2.0TDCI
Quote:
Originally Posted by alc2
|
ma bucur cand vad lume care stie valori de chip dar ma si intristez!
Din 136 cp, se pot scoate si 200 chiar si 250 doar asa..cu chip, problema vine cand bubuie turbina!
Un chip la un 2.0 de 136 ar trebui dus in 160 maxim 165 si acela se numeste SAFE CHIP Oricum, degeaba iti zice ca iti scoate 170 ca daca verifici pe dyno ai sa vezi ca o sa fie mai putin
|
|
|
24-03-09, 14:08
|
#12
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,034
Member of: [Moderators] [AfterDark Racing] [DAEWOO] [FORD] [BMW]
|
Re: Ford Focus 2.0TDCI
Quote:
Originally Posted by dolb
Din 136 cp, se pot scoate si 200 chiar si 250 doar asa..cu chip, problema vine cand bubuie turbina!
|
Asta chiar vreau sa vad cum "faci" .... .sincer
PS: trateaza acest post cu seriozitate maxima, in ce ai scris sunt niste gogosi, insa ai mai scris si ceva ce iti poate oferi "cheia" ..... poate o si sesizezi .
__________________
Ford Mondeo MK3 DuratecHE --- BMW E46 FL 320D --- Daewoo Cielo Executive DOHC 16V
uita-te bine in oglinda, aparentele insala
|
|
|
24-03-09, 14:46
|
#13
|
NoSpeedLimit Romania Club Member
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 7,764
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [4Tuning International] [VW]
|
Re: Ford Focus 2.0TDCI
il tratez cu seriozitate... poti sa scoti din masina puterea aia dar nici n-ai pornit bine motorul si face poc ! cheia e o turbina mult mai mare care sa suporte presiuni mai mari, apoi poti face si un chip bun de 200 cp
|
|
|
24-03-09, 15:41
|
#14
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,034
Member of: [Moderators] [AfterDark Racing] [DAEWOO] [FORD] [BMW]
|
Re: Ford Focus 2.0TDCI
Ceva ceva stii tu, insa treaba nu e cum zici tu, electronica unei masini nu e voodoo magic, 80% este mecanica, restul de 20 joaca electronica ..... atentie, ce zic e empiric, nu procentaj real, "turbina" care zici tu ca face poc, ea nu va face asa ceva cand o "pornesti" deoarece ea trebuie antrenata (va pocni ca la anumita presiune in schimb - asta insemana ca motorul are o anumita turatie, implicit un anumit volum de gaze). Tie "chipul" de care vorbesti asa usor .... de fapt e un microcontroller ce contine niste matrici, in functie de natura lui poate fi scris o data sau de mai multe ori (EPROM), tu mai sus te referi la o rescriere (flash) ...
Turbosuflanta are anumite limitari, una din ele este volumul de aer antrenat, in cazul celei de pe motorul de 136 cp poate "negocia" un X volum .... obtinerea celor "pana la 250cp" pomeniti de tine inseama cresterea presiunii, insa prima problema este ca turbosuflanta va ceda din acest motiv, si al 2lea este ca ea chiar daca ar rezista nu ar putea avea un debit sufcient obtinerii acelei puteri .... (~ dublarea valorii standard)
Resoftarea in cazul unui motor turbo (de serie fara alte modificari sau restrictii mecanice/electronice) poate aduce un castig de pana la 40% (valoare teoretica) din valorile standard, ce este peste se va lovi de fiabilitate si in primul rand de limitarile mecanice.
PS: montarea unei turbosuflante mai mari si unui alt soft nu insemana ca motorul isi va dubla performantele, este un lant cinematic ce trebuie urmarit, tu "aici" ai atins abia 2 aspecte ...... restul ramanand can-can .
Last edited by NWZeu; 24-03-09 at 15:45.
|
|
|
24-03-09, 16:18
|
#15
|
NoSpeedLimit Romania Club Member
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 7,764
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [4Tuning International] [VW]
|
Re: Ford Focus 2.0TDCI
Frumoasa lectie! multumim Sper ca si ceilalti sa invete din spusele tale Bafta !
|
|
|
|
|