Eu mi-am pus bujii cu plutoniu, si electrod de adamantium. Urca foarte repede in ture, parca e alta masina.
PLACEBO MA BAIETI !!!
Singurul avantaj al unei bujii de competitie ar fi fiabilitatea, si rezisteanta electrodului la detonatii !!! Ceea ce nu e cazul la motoarele voastre de serie, care va merge la fel cu o bujie de serie.
Dar atentie, daca bujia nu este compatibila cu motorul (trebuie luata din catalog, cu acelasi coef termic),va merge prost dupa un timp. Si aici sunt doua varinate : 1 se topeste electrodul si 2 se ancreseaza bujia, pentru ca nu se mai poate auto-curatii.
Nu va jucati cu chestii pe care nu le cunoasteti, ca pe urma va ve-ti intreba de ce nu mai merge bine motorul.
Ca marca de bujii recomand NGK (cele mai fiabile mi s-au parut) apoi Champion, Denso, Equiem. Eu personal nu recomand Bosch... Le luati din catalog , pentru motorul vostru, nu \"dupa ureche\", ca vedeti voi ca se potrivesc la filet.
De aia am zis NU, acum am si explicat, in mare. Ar mai fii multe, dar sigur vorbesc prostii pe care nu le inteleg multi.