Go Back   Forum 4Tuning > www.4tuning.ro > ARHIVA > Arhiva evenimente > 4TuningDAY Virtual Challenge

Closed Thread

Thread Tools
Old 09-04-06, 20:26   #1
ALXutz

Stage 5

ALXutz's Avatar

Member of:
[ALFA ROMEO]
Default Reclamatii votare

Deschid acest topic pentru cei ce considera ca votarea se desfasoara haotic, incorect iar rezultatele nu sunt deloc relevante. Ma refer aici in special la sectiunea Begginer unde sunt peste 30 de lucrari de urmarit si votat, unde dupa parerea mea au aparut cele mai mari inconveniente (este drept ca am urmarit-o si ceva mai atent decat celelalte sectiuni), dar subiectul ramane deschis si pt celelalte sectiuni.

Rog sa posteze aici doar cei ce au sesizat incorectitudini si nu considera modul actual de votare edificator asupra valorii reale a lucrarilor, deasemeni ii rog sa aduca argumente. Pe cei ce nu au nimic concret de spus ii rog sa se abtina.

Astept parerile voastre, poate acest topic va fi totusi urmarit si de organizatori..

senza cuore saremmo solo macchine
ALXutz is offline  
Old 09-04-06, 20:39   #2
ALXutz

Stage 5

ALXutz's Avatar

Member of:
[ALFA ROMEO]
Default Re: Reclamatii votare

O sa incep eu, o sa reiau cateva afirmatii care le-am facut si pe topicul de vot la Begginer:

1) se voteaza pe baza de prietenii, useri proaspat inregistrati si parca special pt a vota aici, clone evidente etc
Dau ca exemplu lucrarea 30: jumatate din cei ce au votat-o sunt din Constanta; votata de user cu 0 posturi; mai multi useri au sub 10 posturi; clona evidenta: GRIGO-X2 si GRIGO-X2(ionut) + Most_Wanted

2) v-ati chinuit sa nu se afle autorul lucrarilor si cu toate astea eu va spun autorii a jumatate din ele; Cum? din cei ce au participat la concurs si au participat si la vot, prea putin dintre ei au votat o alta lucrare inafara de cea proprie.. in acest caz ar trebui probabil ca toti cei ce au participat la concurs sa participe si la vot sa se plece de la 1 in loc de 0