Re: Genesis Series III Four Channel vs. DLS Ultimate A4
Se poate lucra cu componente mai ieftine sau se poate lasa la o parte controlul calitatii fabricatiei. Se pot face multe pentru reducerea costurilor de fabricatie si implicit a calitatii. Totul depinde de optiunile conducerii marcii respective. Unii opteaza pentru produse comerciale si ieftine avand ca target o anumita gama de cumparatori, altii opteaza pentru 0 compromisuri la calitate, preturi pe masura si o alta zona de cumparatori mult mai restransa. Desigur acum ca intre serile de varf de la DLS si Genesis diferenta auditiva va fi probabil mult mai mica decat cea de pret (care e dublu la Genesis probabil). Din pacate asa se intampla in lumea high-end-ului. De la un nivel in sus pretul creste exponential cu performanta si este nevoie de o pereche de urechi bune si un sistem pe masura pentru a face diferenta corect !
__________________
Mk5 GTI | K04 turbo | S3 injectors | Custom 3" decat exhaust | Evoms CAI | AP Racing pro 5000 front + S3 rear brakes + Pagid RS29/Carbotech XP8 pads | THS FMIC | S3 camshafts | Autotech HPFP | Je pistons + IE rods | BSH 27mm RSB + H&R 28mm FSB| BSH pendulum engine mount | BSH PCV | Forge short shift | Bilstein PSS10 coilovers | Peloquin LSD | Sachs SRE clutch | 235/40/ZR18 R888 on Team Dynamics 18x8" | Stage 3 Revo
|