Quote:
Originally Posted by criss_cars
Ca sa lamurim ideea cu neprofitabil. Un Bugatti Veyron costa in jur de 2-3 milioane sa fie realizat iar pretul de vanzare este de un milion. Este doar un exercitiu de imagine pentru a demonstra publicului ce poate sa faca VW impreuna cu Bugatti. La fel este si Porsche Carrera GT pretul de fabricatie este mult mai mare decat cel de vanzare. Sunt proiecte pentru a arata publicului ce poate face Porsche. Nu stiu in situatia asta dar masinile acestea (super car) nu sunt toate facute pentru a obine profit ci pentru a obtine renume.
|
Porsche a pierdut bani cu 959, Carrera GT era profitabil, este cel mai de succes supercar modern, productia a fost oprita pt a se pastra caracterul exclusivist al masinii nu pt ca nu ar mai fi fost comenzi. Dar ai dreptate, Carrera GT arata ce poate Porsche
. GT-R ul costa mai mult decat suma ceruta, e un exercitiu de marketing f reusit..a creat f multa valva (controversata sau nu)ceea ce nu e decat benefic pt Nissan. Cred ca asta a si fost planul cu cifrele alea "ametitoare" de pe Ring... iar acum urmeaza spec V care va bate ..nus tiu ce, au ramas doar masinile de racing neomologate de strada care mai faceau fata..
si va creea un nou val de de marketing gratuit intretinut de PS3 lovers. Sper ca nu sunt prea acid..din nou