Huy Nguyen's Honda S2000
Si-a cumparat S2000-ul dupa ce i-a "disparut" Civicul
Hotii i-au furat Civicul lui Huy Nguyen din Houston/TX/USA, dar nu si pasiunea pentru Honda. Ca sa treaca peste aceasta pierdere, Huy a decis sa primeasca in garajul sau un S2000 din anul 2002. Dupa un timp, a facut prima vizita la "cabinetul" de tuning. I-a placut si a devenit o obisnuinta. Diagnosticul S2000-ului s-a dovedit in final satisfacator:
523 CP, un cuplu maxim de 428 Nm si multe alte modificari.
Motor: Precision, Inline Pro
Sub capota se gaseste o turbina Precision GT35R ball-bearing, care lucreaza din plin la cei 523 de caluti si 428 de newtoni-metri. Cele mai multe modificari ale motorului au fost aduse de Inline Pro: intercooler, ball-bearing coolant kit, oil returns kit, supapa de evacuare, controller boost, piping, cast iron manifold, 3 mm head gasket, senzor MAP, evacuare sport, fuel pump Walbro 225lph, fuel rail, injectoare 800cc, baterie Type One Racing, sistem de management al motorului AEM EMS 1052 si kit ambreiaj Competition Clutch Stage 4.
Suspensii: Zeal Function B6 reglabile
Cauciucuri/Jante/Frane: Endless, Work Meister, Dunlop
S2000 a primit un sistem de franare de la Endless si jante polisate Work Meister S1 de 18 inci, incaltate in anvelope Dunlop Direzza.
Exterior: ASM, Spoon Sports Tai, Mugen
Capota si aripile cu prize de aer, precum si antena, poarta sigla ASM. Pragurile si bara spate provin de la Ings Hybrid, iar bara fata de la Spoon Sports Tai. Eleronul a ramas cel original.
Interior: Bride, Defi
Setul Bride cuprinde scaunele XAX II imbracate in piele si covorasele. Centurile de siguranta sunt Cusco in sase puncte. Schimbatorul de viteze Type One Racing transforma zapping-ul printre trepte intr-o actiune si mai palpitanta.
De restul instrumentelor se ocupa Defi: ceasuri care indica temperatura uleiului si "pulsul" boost-ului. Sectorul muzica e reprezentat de un Head unit Alpine IDA-X001.