1. "Deformarea sasiului/caroseriei" e o prostie inspirata de Fast & Furious. Caroseria unui automobil modern are o rezistenta enorma la torsiune, e nevoie de 20 000 - 30 000 Nm pentru a o deforma cu 1 grad. Cele mai puternice motoare auto au cel mult 1000 Nm si BMW S85B50 are 520 Nm. Ranforsarile se monteaza pentru a preveni deformarea la viraje / damburi / borduri, nu au legatura cu cuplul motor
2. Distributia maselor ar fi o problema, cel mai probabil ar trebui montat un balast in partea din spate. (Off-topic si pentru curiosi Audi TT Mk I, cel putin versiunea USA, avea un bolovan de metal de vreo 25 kg incorporat in bara din spate numit "harmonic balancer"
)
3. Costurile unei astfel de operatiuni se ridica la multe zeci de mii de euro: achizitionarea Ursuletului, a pieselor de M5, manopera etc. Nu vad rostul unei asemenea investitii. Probabil va fi utilizata in autocross sau la King of Europe unde raportul greutate/putere e foarte important, altminteri putea fi modificat un M5 la un cost mult mai mic si ar fi avut doar dezavantajul greutatii
~Nautilus