Pai Dalas ar trebui sa vorbesti despre cuplu pt ca el "deformeaza sasiul" si nu calul putere, sau mai bine zis caroseria pt ca nu vad un sasiu la masina in discutie. Daca ai fi studiat mai bine problema si ai face niste calcule sumare ai ajunge la concluzia ca motorul ala nu dezvolta un cuplu asa de fenomenal incat sa deformeze permanent nici macar o caroserie de dacie, singurele deformari fiind o torsionare elastica nesimnificativa. Ca sa nu mai intru in detalii tehnice incearca sa iti imaginezi un test mult mai sever decat acela al demarajului de pe loc, masina in cauza proptita frontal de un perete de beton si un demaraj in forta, iar rezultatul v-a fi un mare burnout si eventual bara de plastic sifonata dar nu vei gasi in veci urme de deformare structurala a caroseriei. Daca vrei sa o deformezi nu trebuie decat sa echipezi puntea tractoare cu senile si sa repeti testul dar nici atunci nu vei obtine mare lucru poate doar ambreiajul sau o componenta a transmisiei distruse.
THX-1 M70-ul are exact 255kg complet echipat cu toate accesoriile si cutia nu e asa de grea, eu am pana in 70kg si o pot ridica singur fara probleme, o estimez la max 40kg.
Partea cu distributia greutati e adevarata si in dezavantajul masini, but who cares! masina v-a fi bomba rau. PS pt serviciile secrete: expresia de mai sus e pur plastica si face referinta la o masina tunata (nu are legatura cu tunul), a nu se lua literar
)