Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Masini tunate

Reply
 
Thread Tools
Old 31-12-07, 09:27   #46
carutasu

Stage 5
 
carutasu's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 846
Default Re: 2009 Ford Focus RS

corect, 300cp si 500Nm pe FWD e risipa de resurse, masina nu va putea lucra la intregul potential al motorului.
carutasu is offline   Reply With Quote
Old 31-12-07, 17:19   #47
AlliedComposites


Stage 5
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,083
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: 2009 Ford Focus RS

Quote:
Originally Posted by carutasu View Post
corect, 300cp si 500Nm pe FWD e risipa de resurse, masina nu va putea lucra la intregul potential al motorului.
da, dar sunt masini cu 400+cp si 600+Nm pe FWD care scot timpi respectabili (depinde de altitudine, si cat de bine e pregatita pista am vazut 11.3-11.6 sa fie foarte realizabil (pe masini ca a mea, de altele nu pot sa zic)... sigur, cu rwd sau awd aceeasi masina cu acelasi motor ar fi in 10s pe 402m, dar totusi, nu e CHIAR asa de rau... trebuie sa aiba un LSD bun, si o sa fie OK
AlliedComposites is offline   Reply With Quote
Old 31-12-07, 17:36   #48
carutasu

Stage 5
 
carutasu's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 846
Default Re: 2009 Ford Focus RS

Sunt, sunt convins, deci ideea nu era ca nu merg, sau ca nu merg bine, ca nu sunt performante, dar tot vor pierde ceva.In momentul in care ai pe fata si directia si tractiunea si puterea si cuplul e mare, esti destul de dezavantajat de o masina de aceeasi putere, cuplu si aerodinamica, dar pe RWD sau AWD (deci e vorba la comparat dezavantajul la aceeasi putere si cuplu si cand acestea sunt mari...peste 300cp, deci comparatii la baraj).In rest da, sunt ST-uri duse la 320-330cp carora putine masini in aceeasi plaja de putere le fac fata, sunt si pe youtube destule filmulete.
carutasu is offline   Reply With Quote
Old 31-12-07, 19:27   #49
AlliedComposites


Stage 5
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,083
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: 2009 Ford Focus RS

Eu m-am intrebat o chestie de cand am luat masina: Da, ar fi fost mult mai bine daca era pe rwd sau awd, DAR, cat de des intra in joc astea in lumea reala, pe sosea... adica... da, de pe loc acceleratia cu fwd lasa de dorit, DAR, dupa ce ai inceput sa te misti, si dupa ce ai trecut in a doua, esti ok daca ai cauciucuri foarte bune... deci, in afara de atunci cand plec de pe loc, nu prea mai am nici un dezavantaj fata de celelalte tractiuni, decat daca sunt pe niste curbe stranse care vreau sa le iau la viteza maxima... dar curbe stranse la viteza maxima nu iau, pentru ca deja stiu ca am o masina foarte rapida deci nu tin sa ma dau mare, deci in afara timpului cand sunt la pista, asta nu e exact o problema...

Alta chestie este marimea turbinei... turbina mica o sa aprinda cauciucurile imediat chiar daca motorul nu face chiar asa de multa putere (am condus un passat TDI in bucuresti, si desi nu-i dadeam multa pedala scartaia de pe loc mai mereu)... eu am fix invers problema... plec de pe loc perfect, numai ca atunci cand presiunea in sfarshit creste la maxim, cauciucurile iau foc... deci plec bine, dar de la 3000-6500 turatii ma tot invartesc. cu cauciucuri late de vara se rezuma doar la prima viteza, dar cu astea de iarna si in a treia e prapad... deci din nou, depinzand de balantul intre marimea turbinei si calitatea + latimea cauciucurilor, mai mitigheaza si ele din dezavantajul masinii fwd...

poate gresesc in logica sau mi-a scapat ceva, sau poate doar pentru ca sunt tanar si inca ma uit cu atentie la putinii bani care-i am, dar dupa mine, daca diferenta de pret e prea mare si nu justifica adaugarea unui sistem awd, PREFER sa economisesc banii si sa ma multumesc cu fwd si lsd pana am bani de o masina adevarata.... Deci ori fac acest focus RS sa fie competitor cu STI si EVO X, si atunci ii pun awd, ori daca nu au acest plan in cap, mai bine o tin mai ieftina si o lasa pe fwd... parerea mea
AlliedComposites is offline   Reply With Quote
Old 01-01-08, 00:27   #50
carutasu

Stage 5
 
carutasu's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 846
Default Re: 2009 Ford Focus RS

Zici si tu bine ce zici.Oricum si fwd-ul are si el avantajele lui, este un sistem mai simplu fata de celelalte 2, si in general ce este mai simplu e si mai fiabil.FWD este de asemenea si sigur, mai controlabil si mai previzibil.RWD-ul vireaza mai strans din cauza caracterului supravirator, in timp ce FWD-ul are un caracter subvirator, dar poate fi folosit bine in orice conditii, nu te deranjeaza prea mult lipsa de aderenta.Revenind la ideea raliurilor, pe langa masinile 4x4 (WRC si GrN), cele cu transmisie pe 2 roti sunt FWD-uri nu RWD-uri, in conditii de off-road primele fiind clar mai eficiente zic eu (si nu cred ca din economie, un JWRC e 150k de lire sterline).In rest, ultima fraza pe care ai scris-o, intr-adevar, nu pot decat sa o citez.In general, pina pe la 250cp nu prea va prezenta neaparat un avantaj pe sosea (si nici chiar pe circuit) awd-ul fata de fwd, dovada ca RS-ul la 21cp batea WRX-ul de 225cp cu 5s pe tur pe circuitul Top Gear.La puteri mari si tinand cont si de eventuale tuninguri, ar fi totusi de preferat integrala din anumite puncte de vedere.Depinde acum cat trebuie sa platesti in plus.

Last edited by carutasu; 01-01-08 at 00:30.
carutasu is offline   Reply With Quote
Old 01-01-08, 00:49   #51
boy_wonder

Stage 5
 
boy_wonder's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 8,889
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[REDACTOR 4TUNING]
[4TuningRO]
Default Re: 2009 Ford Focus RS

sunteti off-topic de tot.. pentru FWD vs RWD vs AWD exista parca un topic, daca nu deschideti voi unu.. aici se vorbeste despre Focus RS..
boy_wonder is offline   Reply With Quote
Old 01-01-08, 03:12   #52
AlliedComposites


Stage 5
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,083
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: 2009 Ford Focus RS

si contributia ta care e

linisteste-te si invata citeste mai cu atentie, ca tu una doua n-ai ce face si te bagi cu mesaje gen asta de mai sus... tot ce discutam se intorcea tot la focus, deci stai calm. Pe scurt, era vorba ca daca awd costa mult prea mult in plus, atunci poate nu va fi o calamitate daca o lasa pe fwd ca sa coste mai putin.... date noi despre masina inca nu sunt, deci pana atunci nu putem decat sa speculam

Last edited by AlliedComposites; 01-01-08 at 03:15.
AlliedComposites is offline   Reply With Quote
Old 01-01-08, 03:21   #53
AlliedComposites


Stage 5
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,083
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: 2009 Ford Focus RS

scuze de mesaj dublu, dar am uitat sa pun ideea principala in mesajul de mai sus, si a trecut timpul de editare....



ce froiam sa adaug este ca daca masina e la un pret mai accesibil, are sanse mult mai mari sa fie adoptata de tineret si cei interesati de tuning, si sa devina poate si o masina faimoasa si de mare succes (initial nu extraordinar de grozava, dar modificata o adevarata bomba)... Daca e scumpa de tot doar ca sa aiba awd, atunci mai putini entuziasti o sa o cumpere, deci o sa fie ceva mai exclusivista.
AlliedComposites is offline   Reply With Quote
Old 01-01-08, 14:14   #54
boy_wonder

Stage 5
 
boy_wonder's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 8,889
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[REDACTOR 4TUNING]
[4TuningRO]
Default Re: 2009 Ford Focus RS

Quote:
Originally Posted by bloodfart View Post
si contributia ta care e

linisteste-te si invata citeste mai cu atentie, ca tu una doua n-ai ce face si te bagi cu mesaje gen asta de mai sus... tot ce discutam se intorcea tot la focus, deci stai calm. Pe scurt, era vorba ca daca awd costa mult prea mult in plus, atunci poate nu va fi o calamitate daca o lasa pe fwd ca sa coste mai putin.... date noi despre masina inca nu sunt, deci pana atunci nu putem decat sa speculam
nu, nu stiu sa citesc cu atentie pentru ca in loc sa citesc cat mai multe despre masina (este f. adevarat nu sunt foarte multe date), nu vad decat un versus intre tipurile de tractiune, ceva despre WRC si niste formule..
apropo si tu nu ma lua pe mine ca bag mesaje d-astea mr. beculetz; ia sa citam ceva din tine:

-"pe mine m-a uimit IS350 ca acceleratie cand m-am intrecut cu una... judecand dupa cum m-am distantat de el, as zice ca se apropie ca performante de M3, si as zice ca zboara pe langa un 330. L-as alege peste 330 pentru asta, si pentru ca arata foarte bine... Si 330 arata bine, numai ca sunt mult prea multe pe drumuri si asta-i reduce din farmec" (topic: Sport-Sedanuri de lux :2006 BMW 330i vs 2006 Lexus IS 350 vs 2006 Mercedes C350)
-"bine ca i-au crescut puterea... nu stiu de, dar credeam ca masinile astea sunt rapide, dar am violat una asa de rau acum vreo saptamana incat am ramas dezamagit...altfel, chiar imi place cum arata" (topic: Arden XKR AJ 20)

asa ca mr. beculetz, puneti instalatia de pom de craciun pe masina si vezi poate faci un veyron pe 1/4 mile..
__________________
boy_wonder is offline   Reply With Quote
Old 01-01-08, 15:06   #55
carutasu

Stage 5
 
carutasu's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 846
Default Re: 2009 Ford Focus RS

Quote:
Originally Posted by boy_wonder View Post
nu, nu stiu sa citesc cu atentie pentru ca in loc sa citesc cat mai multe despre masina (este f. adevarat nu sunt foarte multe date), nu vad decat un versus intre tipurile de tractiune, ceva despre WRC si niste formule..
pai boy, atata stim pina acum despre masina, atata vorbim, am citat un articol, inca o versiune despre care s-a auzit asa, ca o barfa si cam atat.Restul au fost divagatii, dar nu cred ca exista vre-un topic fara asa ceva.Mai multe, personal, despre noul RS nu stiu.Daca tu ai mai aflat cate ceva poti scrie, iti dai seama ca suntem curiosi.Altminteri, cu ce stim acum, topicul poate sa si inghete.
carutasu is offline   Reply With Quote
Old 01-01-08, 21:22   #56
AlliedComposites


Stage 5
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,083
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: 2009 Ford Focus RS

Quote:
Originally Posted by boy_wonder View Post
nu, nu stiu sa citesc cu atentie pentru ca in loc sa citesc cat mai multe despre masina (este f. adevarat nu sunt foarte multe date), nu vad decat un versus intre tipurile de tractiune, ceva despre WRC si niste formule..
apropo si tu nu ma lua pe mine ca bag mesaje d-astea mr. beculetz; ia sa citam ceva din tine:

-"pe mine m-a uimit IS350 ca acceleratie cand m-am intrecut cu una... judecand dupa cum m-am distantat de el, as zice ca se apropie ca performante de M3, si as zice ca zboara pe langa un 330. L-as alege peste 330 pentru asta, si pentru ca arata foarte bine... Si 330 arata bine, numai ca sunt mult prea multe pe drumuri si asta-i reduce din farmec" (topic: Sport-Sedanuri de lux :2006 BMW 330i vs 2006 Lexus IS 350 vs 2006 Mercedes C350)
-"bine ca i-au crescut puterea... nu stiu de, dar credeam ca masinile astea sunt rapide, dar am violat una asa de rau acum vreo saptamana incat am ramas dezamagit...altfel, chiar imi place cum arata" (topic: Arden XKR AJ 20)


asa ca mr. beculetz, puneti instalatia de pom de craciun pe masina si vezi poate faci un veyron pe 1/4 mile..

auzi ma, nu ai de cautat niste poze cu masini cu genti uriase si sa ti le adaugi la glorioasa ta colectie de 44 de poze? WESSSSTSSIZZZZZZIDDDEEEEEEZZZZYYY MAA NIZZZY!!!

si dupa ce ca te plangi ca o fata de generala ca altii nu-s pe topic, bagii mesaje de-ale mele din alte topicuri, si ca sa ce? Sa dovedesti ca da, chiar nu ai nici o contributie utila aici decat sa-ti strambi tu nasu tau de printz?

Cat despre ce am zis in alte topicuri (bravo, ai facut un off-topic urias acuma!) ce e asa de rau ma frustratule?? Ca am facut o comparatie REALA??? Ca mi-am dat o parere nu numai dupa ce am vazut o poza pe net, ci dupa ce am vazut masina in realitatea, si am vazut-o perfomand... Poate in logica ta de gradinita cu beculete de craciun, parerile e-geniilor ca tine care nu fac decat sa scormone prin forumuri cautand orice fleac cat de mic de care sa faca scandal e mult mai valida si mai inteleapta decat a cuiva care a vazut si a facut cu ochii si mainile lui... Ca doar producatorii nu-si mai umfla cifrele de putere, si pun timpi optimistici pentru acceleratie si viteza pe 402m, si revistele si articolele de pe net nu au nici un pic de preferinta asupra unor marci/modele fata de altele... nu, sigur ca asa ceva nu exista, toata lumea e perfect onesta si orice anunt de la departamentul de relatii cu publicu de la o companie, trebuie sa fie crezut ca mai adevarat ca biblia....

Ia aminteste-ti mata topicul R8 vs Carrera4... pe hartie R8 rupe, dar in realitate sunt bot la bot... Tu geniul, (sigur nu esti parte din MESA????) te-ai lua dupa ce au zis aia de la audi si chiar ai crede ca R8 e o super masina... vezi tu, asta e diferenta de gandire intre noi, iar din pacate tu mai ai mult de recuperat pana macar opinia ta sa incepe sa valoreze ceva.

Hai carate ca esti dus...
AlliedComposites is offline   Reply With Quote
Old 01-01-08, 21:51   #57
boy_wonder

Stage 5
 
boy_wonder's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 8,889
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[REDACTOR 4TUNING]
[4TuningRO]
Default Re: 2009 Ford Focus RS

Quote:
Originally Posted by bloodfart View Post
auzi ma, nu ai de cautat niste poze cu masini cu genti uriase si sa ti le adaugi la glorioasa ta colectie de 44 de poze? WESSSSTSSIZZZZZZIDDDEEEEEEZZZZYYY MAA NIZZZY!!!

si dupa ce ca te plangi ca o fata de generala ca altii nu-s pe topic, bagii mesaje de-ale mele din alte topicuri, si ca sa ce? Sa dovedesti ca da, chiar nu ai nici o contributie utila aici decat sa-ti strambi tu nasu tau de printz?

Cat despre ce am zis in alte topicuri (bravo, ai facut un off-topic urias acuma!) ce e asa de rau ma frustratule?? Ca am facut o comparatie REALA??? Ca mi-am dat o parere nu numai dupa ce am vazut o poza pe net, ci dupa ce am vazut masina in realitatea, si am vazut-o perfomand... Poate in logica ta de gradinita cu beculete de craciun, parerile e-geniilor ca tine care nu fac decat sa scormone prin forumuri cautand orice fleac cat de mic de care sa faca scandal e mult mai valida si mai inteleapta decat a cuiva care a vazut si a facut cu ochii si mainile lui... Ca doar producatorii nu-si mai umfla cifrele de putere, si pun timpi optimistici pentru acceleratie si viteza pe 402m, si revistele si articolele de pe net nu au nici un pic de preferinta asupra unor marci/modele fata de altele... nu, sigur ca asa ceva nu exista, toata lumea e perfect onesta si orice anunt de la departamentul de relatii cu publicu de la o companie, trebuie sa fie crezut ca mai adevarat ca biblia....

Ia aminteste-ti mata topicul R8 vs Carrera4... pe hartie R8 rupe, dar in realitate sunt bot la bot... Tu geniul, (sigur nu esti parte din MESA????) te-ai lua dupa ce au zis aia de la audi si chiar ai crede ca R8 e o super masina... vezi tu, asta e diferenta de gandire intre noi, iar din pacate tu mai ai mult de recuperat pana macar opinia ta sa incepe sa valoreze ceva.

Hai carate ca esti dus...
permite-mi sa ma inchin in fata ta jeremy-ule.. chiar sunt f. valoroase opiniile tale si vreau sa-ti multumesc ca esti prezent pe acest topic pt. a ne impartasi vastele tale cunostinte despre lumea auto.
boy_wonder is offline   Reply With Quote
Old 01-01-08, 23:34   #58
AlliedComposites


Stage 5
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,083
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: 2009 Ford Focus RS

Quote:
Originally Posted by boy_wonder View Post
permite-mi sa ma inchin in fata ta jeremy-ule.. chiar sunt f. valoroase opiniile tale si vreau sa-ti multumesc ca esti prezent pe acest topic pt. a ne impartasi vastele tale cunostinte despre lumea auto.
hahahaha, papagal cu pene ce esti, pentru cineva care s-a plans de altii ca au deviat de la subiect, iti place se pare la nebunie sa deviezi si mai mult tu singur... Sau poate ca de fapt nu aveai nici o problema cu discutia, doar erai stresat ca de fiecare data pana acum cand ai incercat sa te dai smecher cu mine nu ti-a mers si ti s-a intors in fata si acum te rezumi doar la a baga strambe, ca argumente reale n-ai vreodata. Daca ai o problema cu mine personal zi flacaule, ca o rezolvam imediat, si sa vezi ce pisicuta o sa fi tu dupa.

Last edited by AlliedComposites; 01-01-08 at 23:37.
AlliedComposites is offline   Reply With Quote
Old 02-01-08, 12:56   #59
SERJAN
VW Driver

Stage 3
 
SERJAN's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 160
Member of:
[VW]
Default Re: 2009 Ford Focus RS

in anglia, ford focus este foarte apreciat si cred ca asa va fi si acest model "rs" indiferent ca va avea tractiune integrala sau nu.
SERJAN is offline   Reply With Quote
Old 24-01-08, 20:30   #60
boy_wonder

Stage 5
 
boy_wonder's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 8,889
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[REDACTOR 4TUNING]
[4TuningRO]
Default Re: 2009 Ford Focus RS

Although the Focus ST has been the range-topping model in Europe since 2005, the new RS will now occupy that spot. Powering the Focus RS will be a Volvo-sourced 2.5L inline-five turbo that produces 280 horse.power and 295 lb-ft or torque.

The RS model is can be identified by its larger front air intakes, larger wheels and rear wing. Unlike first reported, the RS will put its power to the ground via its front wheels, but traction and handling will be aided by a new electronic differential.

The European Ford Focus RS is expected to make its debut at this summer's Paris Motor Show with sales following in 2009. Look for the Focus RS to go head-to-head with the Volkswagen R32, Mitsubishi Evolution X and Subaru Impreza STI.
boy_wonder is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -