11-02-04, 16:47
|
#16
|
Super Moderator
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,665
Member of: [Moderators] [4 Speed Squad]
|
Acum am vazut si eu poza pusa de mine...
Corvette V8 vs. Toyota MR2 ?????????????
Cred ca este 6000 cmc vs. 1.6 cmc.
LOL !!!!!! Care o fi castigat ???
|
|
|
11-02-04, 17:26
|
#17
|
![](/images/ranks/4ti.gif) ![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of: [4Tuning International]
|
Quote:
Originally Posted by \"Morro\"
.
Ultimul Corvette este varza.
Doar Mustang-ul incearca o revenire la imaginea de Muscle Car.
|
ce inseamna la tine \"varza\" ?
|
|
|
11-02-04, 17:30
|
#18
|
![](/images/ranks/4ti.gif) ![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of: [4Tuning International]
|
Quote:
Originally Posted by \"th1nk3r\"
Sa nu uitam o singura chestie... astea sunt masini de show-off pentru drag-track. Cand ai nevoie si de frane sau de manevrabilitate in curbe, americanele cam raman repetente. In Romania nu ai unde sa le rulezi, poate pe viitoarea Bucuresti-Contanta. Cu cisterna la remorca! ![Mr. Green](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_mrgreen.gif)
|
au rezervorul destul de mare , dar oricum, daca sunt conduse normal (ma refer la un muscle car de serie, nu astea supermodificate de 6-7-8 sute de cp) consuma ca alte masini V8-v12......totusi sunt destui in Ro cu masini de lux cu motoare mari (s-class, 7-series etc) si aia n-au probleme cu benzina deci de ce ar avea astialalti ?
si upgraduri la suspensie si frane se pot face si la muscle cars, mai ales la astea mai moderne (de gen mustang, camaro, firebird) si pot avea o manevrabilitate excelenta in acelasi timp cu puteri foarte mari (dar inca o data zic, nu puteri de 7-8 sute de cai ca alea sunt deja masinai de dragracing)
|
|
|
11-02-04, 17:55
|
#19
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Dec 2003
Posts: 657
Member of: [Midnight Racers]
|
N-ai cum sa compari manevrabilitatea unui Camarro de exemplu din anii 60', in care numai motorul are lejer peste jumatatea de tona, cu un Skyline de exemplu ... oricate upgrade-uri de suspensii si tren de rulare i-ai face, muscle car-ul ramane doar o masina pentru drag.
__________________
Opel Kadett GSi 2.0 87\'
I am kept in place by G-forces, not seatbelts.
|
|
|
11-02-04, 21:35
|
#20
|
![](/images/ranks/4ti.gif) ![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of: [4Tuning International]
|
Quote:
Originally Posted by \"GSi\"
N-ai cum sa compari manevrabilitatea unui Camarro de exemplu din anii 60', in care numai motorul are lejer peste jumatatea de tona, cu un Skyline de exemplu ... oricate upgrade-uri de suspensii si tren de rulare i-ai face, muscle car-ul ramane doar o masina pentru drag.
|
eu vorbeam de camaro mai noi, 94 et +........si nici nu comparam cu Skyline.......ci ziceam ca se pot comporta foarte bine si pe altceva decat autostrada........nu ca un skyline, dar oricum, bine
oricum, si skyline-urile foarte puternice n-o sa le vezi alergand pe circuite, cele din jtgc(sau cum se numesc cursele japoneze de tip dtm) au in jur de 550 cp......
Muscle car-urile vechi normal ca n-au handling la nivel de anii 90-00.....n-au cum , tehnologia doar are o varsta.......dar nici nu sunt doar pt drag....se poate merge cu ele pe sosea fara probleme.....
Singurul muscle car modern care ii cam da bataie unui Skyline si la handling si la orice alt test de performante, stock vs stock, este Corvette Z06......nu multe masini o bat pe circuit.....
|
|
|
12-02-04, 01:52
|
#21
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 3,351
|
da zo6 este intradevar o masina super...desi eu sunt mai mult pt skyline am flim interesant porsche turbo vs z06 am sa incer sal bag aici..
|
|
|
12-02-04, 09:03
|
#22
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Jul 2003
Posts: 1,078
|
heh ... ultimul corvette mi se pare \"varza\" pentru ca a devenit o masina total lipsita de personalitate, o copie infidela de viper, la care singura chestie care arata bine e spatele(pentru ca nu a fost schimbat aproape deloc).
Si cica i-au pus faruri normale \"ca lumineaza mai bine\". ... mars ma de-aici ... alea vechi au luminat foarte bine zeci de ani. Mare error ultimul corvette dupa parerea mea.
Si de aceea il declar \"VARZA\".
__________________
... masina de familie in 5 usi ...
|
|
|
12-02-04, 15:01
|
#23
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 1,230
Member of: [2 Roti]
|
Eu sunt nebun dupa \"muscle-cars\"!
Da', Hondare, ai ceva cu Pontiac-u'? ... Ai pus 95% poze cu GTO-u'!
Si mie imi place foarte mult GTO, dar Barracuda sau Charger-u' ...
Corvette Sting Ray din anii '60 ...
MASINI! .. Motoare, Filtre de aer supradimnesionate, compresoare mecanice supradimensionate ... etc!
uuuuaaaauuu!
|
|
|
13-02-04, 03:13
|
#24
|
![](/images/ranks/4ti.gif) ![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of: [4Tuning International]
|
Quote:
Originally Posted by \"Morro\"
heh ... ultimul corvette mi se pare \"varza\" pentru ca a devenit o masina total lipsita de personalitate, o copie infidela de viper, la care singura chestie care arata bine e spatele(pentru ca nu a fost schimbat aproape deloc).
Si cica i-au pus faruri normale \"ca lumineaza mai bine\". ... mars ma de-aici ... alea vechi au luminat foarte bine zeci de ani. Mare error ultimul corvette dupa parerea mea.
Si de aceea il declar \"VARZA\".
|
ok, tu te referi la modelul care o sa inceapa sa se vanda in curand, deci C6, nu ultimul model, C5, la C6 intradevar ma enerveaza tare de tot GM ca au schimabt de la faruri escamotabile la faruri normale........oricum, totusi nu cred ca si-a pierdut personalitatea, continua traditia corvette in restul elementelor (inafara de acele faruri dobitoace), motor mare V8 usor tunabil, handling foarte bun, si un pret de invidiat......
|
|
|
21-02-04, 16:27
|
#25
|
Stage 3
Join Date: Feb 2004
Posts: 83
|
__________________
Apasa pedala din dreapta pana la fund tine_o ceva timp si vezi ce iese...
|
|
|
21-02-04, 19:45
|
#26
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 1,717
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
:D
Sa mor daca va inteleg !
Cateodata nu avetzi treaba cu masini !
Cum poti sa spui de o masina cu motor V8 de 400 de CP ca este VARZA !
|
|
|
22-02-04, 02:34
|
#27
|
Stage 3
Join Date: Feb 2004
Posts: 165
|
da, am respect pt muscle cars, dar cum s-a pus problema, stabilitatea in curbe si nu numai, lasa de dorit .... ![Smile](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_smile.gif) plus ca o masina \"de strada\" nu se ridica pe 2 roti ![Smile](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_smile.gif) alea tuned pt racing la track alea e alta poveste... faza e ca poti merge cu ele pe strada (ma rog o parte) , pentru ca sunt fabricate cu 30-50 de ani in urma si din aceasta cauza nu au restrictii precum centura/airbags/smog etc
oricum personal dintr-un skyline si a muscle car... aleg skylineul tatã... ca doar nu conduci drept tot drumul ![Smile](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_smile.gif) )
|
|
|
24-02-04, 09:58
|
#28
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 1,230
Member of: [2 Roti]
|
Muscle car sunt facute pentru liniute, pentru drumurile americane alea interminabile si drepte. Intr-adevar, in ceea ce priveste stabilitatea, asa e: sunt cam instabile pe curbe!
Dar ... mi-ar placea enorm un Charger, un Barracuda, un Challanger, un GTO, etc!
|
|
|
24-02-04, 10:15
|
#29
|
Super Moderator
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,665
Member of: [Moderators] [4 Speed Squad]
|
Unele nici nu au diferential ca sunt facute numai si numai pentru drag-uri.
Nu conta la ei daca scartaie in curbe sau face ca toti dracii in depasire.
Ei vroiau viteza in linie dreapta si atat, nimic mai mult.
|
|
|
24-02-04, 12:53
|
#30
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 1,230
Member of: [2 Roti]
|
Hondare, da-mi si mie, ev la biKKKer_gbh@yahoo.com o lista cu adrese de site-uri cu muscle cars, dream cars, tuning cars..
Mersi
|
|
|
|
|