Soichiro scuza-ma dar tu eshti pe alta planeta(locatia ta zice acest lucru
) deci nu poti sa ne intelegi dedicatia pt masinile vechi si puternice cu carburatoare, si inca ceva, BA da vreau sa dau pe benzina de 5 ori mai mult(desi nu e dekat de maxim 3 ori mai mult) pt ca nici o injectie nu-mi da satisfactia unor carburatoare, si tu nu intelegi conceptia noastra de a detine o masina unicat prin aspectul si sound-ul ei.
Inca ceva, la o masina clasica, Muscle s.a.m.d nu lua niciodata, in calcul aspectul practic de orice fel, sunt de placere si atat, am bani merg cu ea, nu am nu merg. Dar cand strang o canistra, doua si ma dau cu masina aia shtiu ca nimeni in jur nu are ce am eu, si nu simte ce simt eu cu nici o masina moderna
Placerea auditiva e data de motoarele in sine(carburatoare, capacitate si pistoane)
la masinile vechi nu de chestii gen Borla, Sebring, Greedy, Hayame, Remus, PowerFull
etc din ziua de azi, sper ca ne-ai inteles durerea si poate te alaturi noua in spirit si ...motorizare
power
EDIT: inka ceva am uitat :P uita-te in ziua de azi la masinile astea mai puternice, chiar si ce ai mentionat tu mai sus, toate sunt pt uzul zilnic, banale, cati oameni cu bani isi iau una si merg agale la servici, in oras..sunt deja monotone, mai toate seamana intre ele, nu e nik unic, desi fiecare mai incearca un sticker, eleron ceva, sunt 'cheap plastics' like americans say. Cu astea vechi cand iesi o faci de placere, si cat iti permiti te bucuri din plin, si pe langa tine poate si altii