Laurentzu dk ai gasit coada de randunica din 59, fa rost de bani si ia-o pt k e primul an de fabricatie(nici eu nu eram sigur dar m-am interesat si asa e)
Cum e cu 2CV ala? l-a terminat pretenul tau?? ai alte poze cu el recente, kat l-a costat toata restaurarea si kat a fost masina initiala?
K_gula, la fel cautam si eu o Volga acuma 2 ani si am dat de una perfect functionala din 70. Era a unui mos care isi vindea masina si casa sa se mute de unde venise, in ungaria. Masina a fost intretinuta la vremea ei, apartinuse unei fabrici si tipu a fost sofer akolo si la plecare prin 92 a cumparat masina. A pus bateria de la Lada lui 1200 si pana am pornit eu camera video sa filmez masina a si pornit scurt la prima cheie, si torcea pur si simplu acel motor antic de 2,4L pe carburator...ssssssssss, nu-mi venea sa cred. Avea si radioul original pe lampi, toate piesele erau pe masina, trebuia lucrat la tabla, dar nu era ireparabila si nici dezastruoasa. Am incercat sa negociez cu mosu sub 200$ dar pana la urma a ramas 200$ cat a vrut el(de frica sa n-o dea la fier vechi, am acceptat). Peste 3 zile am fost cu taicamiu si cu Cobra lui(cu cablul de tras in portbagaj) in fata casei la mosu. Spre norocul meu masina era tot akolo, dar taicamiu nu era prea incantat de tabla si kand a vazut ca podelele fata erau ruginite, iar la pasager treceai cu pumnu prin podea, a zis 'Eu nu ti-o tractez !!' si asa s-a dus Volga mea originala, erau toti banii mei stransi cu greu, nu aveam pe altcineva sa mi-o duca acasa si nici nu puteam plati pe altul s-o duca. De atunci nu am mai gasit dekat Volgi cu motoare de Aro sau Mercedes diesel. ultima era originala cu caroseria facuta, motor original, urma vopsirea dar la 1500 Euro primeam masina in mii de bucati...THE END
LEXUS, GT500 nu se 'mai' fabrica in continuare, pt ka nu are kum, fiind Mustang model I, e vorba ca este o firma in SUA care modifica Mustanguri fastback si le face ka si Eleanor din film cum ai zis si tu cu cele 3 motorizari... Shelby la varsta lui nu mai fabrica nik, k a semnat o masina e altceva, si-a dat acordul eventual pt ka acel model sa-i poarte legal numele si a fost si ceva reclama. A mai colaborat si la Cobra II(daisy) dk a-ti vazut cum arata, e mortala..V10 powerr.
BogdanCMS, broscutele modificate sunt beton mai ales k sunt usoare si sunt in America modificate blocurile motor si aduse pana la 2.4L !! si motoarele astea racite cu aer sunt criminale la bricolaj, unii au scos si 300Cp+ si dk mai pui si kompresoare ajungi departe, plus k la start faci un weelie de cativa zeci de metri !! si chiar da fum la orice masina moderna aproape, cel putin la pretul la cat te ajunge broasca nu te depaseste nici una noua
si mai ai si o masina unicat
Marian20 sa shtii k un impala din ala cabrio tot din 60 de care ai pus tu poza, s-a vandut unul intr-o super stare la mine in timisoara, si l-a luat unul din clubul retromobil, membru unde sunt si eu
pretul: 3000 euro, motorul a fost facut(segmentat, vopsit in culorile originale, portocaliu si albastru inchis) si masina a ajuns la noua resedinta cu maxim 80 kmph in doua zile cu popas pe la Ploiesti parca...
deci spre dezamagirea unora kare nu cred ca mai sunt masini vechi prin tzara, MAI CAUTATI si veti gasi !!
va aduceti aminte cand a aparut clipul lui N&D cu Cometul Lowrider?? aku vo' 2 ani?? eh eu am ramas masca si nu-mi venmea sa cred k in urma cu 5 ani trebuia sa cumpar acea masina tot din timisoara de la un mos kare imi ceruse 25 milioane dar neavand dekat 10....va imaginati ce s-a intamplat...NIK
in 2 luni mosul a fost evacuat din casa si masina disparuse din curte si ajunsese se pare la actualul proprietar di Ploiestikare in 2 ani a muncit pe branci si a investit 19.000$ in ea pana la starea in kare a-ti vazut-o si voi.
am atatea exemple inkat 'the bottom line is that I'm crazy about old cars' dar n-am bani.....ca si voi banuiesc :P