06-01-04, 12:01
|
#331
|
Stage 5
Join Date: May 2003
Posts: 814
|
100.000$ pt un garaj este de ajuns.....pt o firma adevarata de tuning....sunt bani pt. cateva scule folosite......
Un Dyno pentru peste 600Cp costa nou ca. 100.000EUR
Folosit si pana la 400Cp il gasesti la ca. 12.000Eur.
Eu am vrut sa i-au unul pt. Romania.....dar ce sa masori.....cateva BMW-uri si 2-3 Mercedesuri de serie??????
Nu se merita baga bani multi in asa ceva momentan....poate peste 10 ani.
In fine ma opresc sa nu fac si eu politica pe aici
|
|
|
06-01-04, 17:47
|
#332
|
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of: [4Tuning International]
|
Quote:
Originally Posted by \"Anonymous\"
Stock market spune ceva?
Chiar daca esti in New York (ca oras, nu ca stat) , cand spui \"The City\", te referi la Manhattan si asta ca cele mai multe business-uri aici sunt. Si inca o data, imi cer scuze daca te-am ofensat.
Si ca sa raspund si pt. b99sha, nu cred ca un garaj serios de tuning poti sa-l incepi cu o suma mai mica de $100000, mai ales daca vrei si un dyno. Cum nu prea e interes....
|
stock market? nu spune nimic, mai ales ca fac economie,........
eu personal stiu ce-ai vrut tu sa spui dar nu esti pe un forum al vecinilor din Rhode island, ca sa inteleaga toti de pe forum de unde esti daca ziceai New-York(orasul) era de ajuns......
Stiu ca-n manhattan sunt multe HQ-uri si businessuri de tipul in care esti tu bagat dar nu numai astea fac partea din lumea afacerilor....sunt convins ca si New-Yorkul are cartiere industriale etc....
Apropo de deschiderea unui shop de tuning......DZ1 are dreptate........la momentul asta nu prea ai cu cine sa faci ceva serios.....n-ar fii clienti destui la ce vrei tu...........tre sa dai ce se cere pe piata......tre sa te limitezi la puterea de cumparare a romanului si daca vrei sa faci shop de tuning, incepe prin tuning Dacia......cu preturi moderate si produse de calitate, si cu rezultate care sa straneasca interesul multimii (masini demo foarte reusite) eu zic ca ar merge foarte bine chiar....si dupa ce companie devine cunoscuta incepi sa te lansezi si la late masini,dar tot raportat la ce are populatia (Cielo, Olcit, Leganza, nubira, tico, matiz, etc etc)
|
|
|
06-01-04, 18:04
|
#333
|
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 3,351
|
|
|
|
07-01-04, 08:46
|
#334
|
Stage 5
Join Date: Apr 2003
Posts: 1,375
|
Nu stiu cum ati socotit voi, dar eu ma gandeam asa(ma corectati voi daca gresesc): terenul, sa zicem un minim 500mp, la 30-40euro/mp ( ozona mai necentrala, ca stim cu totii cat de scump e mai central), aproximtiv 20000, apoi constructia, o hala mica, birouri, sala de asteptare wc, alte dependinte(luate la suprafata mica), asa daca esti prieten cu constructorul, cam 40000 euro. Apoi , autorizatii, curent electric, apa, gaza, in conditiile in care sunt langa teren si nu platesti sa le \"aduci\" de la cine stie ce distanta, cel putin 10000 euro (taxele de bransament sunt absurd de scumpe), la modul ideal restul ca telefon , un calculator, imprimanta , etc ,nici nu le mai punem la socoteala. Apoi urmeaza cel putin un elevator, un aparat de sudura, un compresor, sisteme de masura si control, etc, plus scule pe care , sa zicem, le-am lua la mana a doua, plus un dyno , si asta la mana a doua (era evaluat la 12000 euro). Si uitasem, aprobari de la mediu pt reciclarea uleiului, aprobari de la pompieri, etc. Aveti idee cat de mult costa aceste \"detalii\" foarte necesare? Daca facem o adunare sumara, cam cat ar fi? Las la aprecierea voastra.... . Eu asa vedeam sa incepi un business de tuning, nu un garajel gen \"vulcanizare\", ca nici cei cu dacii nu vin... . Sunt sigur ca am scapat multe pe drum, ce sa-i faci. Oricum , si tu ai dreptate si DZ1, n-ai cu cine si nici ei nu au cu ce. Hai noapte buna!
|
|
|
07-01-04, 13:18
|
#335
|
Stage 5
Join Date: Nov 2003
Posts: 802
|
on-topic...
|
|
|
07-01-04, 13:40
|
#336
|
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 3,351
|
|
|
|
07-01-04, 13:46
|
#337
|
Stage 5
Join Date: Nov 2003
Posts: 802
|
Pai nu suntem la \"masini tari de la noi\"?
N-o fi ea tare dar frumoasa e sigur!!! Mi-a si fost rusine sa ma duc sa-l \"agatz\" sa vina la curse...
__________________
...zise el...si mai lua o gura de fan...
|
|
|
07-01-04, 13:52
|
#338
|
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 3,351
|
|
|
|
07-01-04, 18:49
|
#339
|
Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 3,232
Member of: [Moderators] [Crazy Drivers]
|
ce mashina e aia din spate la golf? clk cabrio?
|
|
|
07-01-04, 18:52
|
#340
|
Stage 5
Join Date: Nov 2003
Posts: 802
|
Quote:
Originally Posted by \"ESPinoza\"
ce mashina e aia din spate la golf? clk cabrio?
|
Nu stiu - dak n-am \"tras-o-n poza\" inseamna k nu mi-a placut
Su nu, nu cred k e clk
|
|
|
07-01-04, 18:57
|
#341
|
Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 3,232
Member of: [Moderators] [Crazy Drivers]
|
hm dupa oglinzi e mercedes zic eu.. si daca e cabrio cu prelata numai clk poate fi.. insa farurile alea .. nu arata a mercedes
|
|
|
07-01-04, 20:15
|
#342
|
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 3,351
|
|
|
|
08-01-04, 10:02
|
#343
|
Stage 5
Join Date: Jul 2003
Posts: 1,078
|
E f. misto golful l-am vazut si eu de cateva ori prin oras si sunt 99% sigur ca a fost o data la curse ...
Are un motor V6 daca nu ma insel ... filtru de aer (care l-am vazut) ... Arta f misto masina. Imi place f mult si sincer sa fiu mie nu prea imi place nici un golf 4 de pe la noi (\"tunat\") cum arata.
pace
__________________
... masina de familie in 5 usi ...
|
|
|
08-01-04, 11:25
|
#344
|
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 3,351
|
v6? poate sa fie numai vr6 cu 204 cp daca nu ma insel :P
|
|
|
17-01-04, 11:50
|
#345
|
Stage 5
Join Date: Apr 2003
Posts: 457
|
M-am gandit la o chestie... cam cat ar fi costul de pornire pentru un dyno? Ca si asa nu se gasesc pe la noi ar fi o idee de afacere.
__________________
Everything worth doing is not easy.
Meritam sa cunoastem ceea ce ne dorim cu infinita ardoare....
|
|
|
|
|