14-12-03, 21:31
|
#271
|
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 3,351
|
|
|
|
14-12-03, 21:58
|
#272
|
Stage 5
Join Date: May 2003
Posts: 814
|
|
|
|
14-12-03, 22:02
|
#273
|
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 3,351
|
|
|
|
14-12-03, 22:17
|
#274
|
Stage 5
Join Date: May 2003
Posts: 814
|
gusturi are sigur......
multi nici in ziua de azi nu stiu nimic despre NSX.
Sa o stapaneasca sanatos atat timp cat este mai incet ca mine
|
|
|
14-12-03, 22:23
|
#275
|
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 3,351
|
|
|
|
14-12-03, 22:37
|
#276
|
Stage 5
Join Date: May 2003
Posts: 814
|
|
|
|
14-12-03, 22:42
|
#277
|
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 3,351
|
|
|
|
15-12-03, 15:08
|
#278
|
Stage 5
Join Date: Apr 2003
Posts: 457
|
NSX arata f bine. Si este rara masina. A fost una si in Sv, neagra parca. Atunci nu stiam nimik despre ea. Asta noua arata bine, insa trebuie sa n-ai nici otreaba ca sa o confunzi cu ferrari. (mie imi plac mai mult astea din 2002 cu Blocuri optice fixe, sunt mai expresive, spatele nici nu trebuia modificat, arata bine asa cum este). Pacat de motor, ki e cam slabutz. V6 de 300 cp nu prea face fata la masini mai performante.
Am citit intr-o revista un articol despre ultima generatie de NSX ( sec cheama altfel acu ) si era comparata cu Enzo. De fapt scria: \"Ferarri Enzo, pazea !\" ceea ce mi se pare o tampenie.
__________________
Everything worth doing is not easy.
Meritam sa cunoastem ceea ce ne dorim cu infinita ardoare....
|
|
|
15-12-03, 17:52
|
#279
|
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 3,351
|
|
|
|
15-12-03, 22:16
|
#280
|
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of: [4Tuning International]
|
Quote:
Originally Posted by \"Amytal\"
Pacat de motor, ki e cam slabutz. V6 de 300 cp nu prea face fata la masini mai performante.
Am citit intr-o revista un articol despre ultima generatie de NSX ( sec cheama altfel acu ) si era comparata cu Enzo. De fapt scria: \"Ferarri Enzo, pazea !\" ceea ce mi se pare o tampenie.
|
ai dreptate intr-un fel, ca motorul nu prea face fata la masini supersport de acelasi pret dar masina e foarte performanta pt puterea ei.......de fapt multi zic ca cei 290 hp dati de fabrica nu sunt reali, masina avand mai multi......un posesor de NSX 2003 din gasca MR a puso pe dyno si intradevar a scos aprox 315 hp, neavand modificari decat tobele finale (care nu dau mai nimic).......iar pe pista a reusit cel mai bun timp de 12.93 pee 400m, ceea ce este foarte bine, chiar impresionant pt o masina cu 290 anuntati de producator......mai ales cand masini mult mai puternice fac timpi mai slabi......
Cat despre Enzo.....mai sunt unii care exagereaza......vechiul NSX este un concurent pt vechiul F355, si noul NSX va fii concurent lui 360 Modena.......dar pana la Enzo e cale lunga....
|
|
|
15-12-03, 22:34
|
#281
|
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 3,351
|
|
|
|
15-12-03, 22:39
|
#282
|
Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 1,717
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
:D
Hai mah RS4'le Ferrari e Ferrari totusi cand faceau ei masini Honda era in plan de dezvoltare !
Sunt misto sunt fiabile capabile cum vrei tu dar totusi e un Ferrari !
__________________
Nothing to display
|
|
|
15-12-03, 22:47
|
#283
|
Stage 5
Join Date: May 2003
Posts: 814
|
sti tu turbo cate piese de fiat sunt intr-un Ferrari????
Nu???? iti spun eu 65%.....deci nu este chiar atat de original cum cred uni,
|
|
|
15-12-03, 22:49
|
#284
|
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 3,351
|
|
|
|
15-12-03, 23:04
|
#285
|
Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 1,717
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
:D
Mah nu stiu daca sunt piesele sau nu stiu doar ca in materie de masini se cam pricep cel putin la motoare
|
|
|
|
|