22-09-04, 23:04
|
#91
|
Observator 4tuning
Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 5,269
Member of: [Moderators] [Observator 4tuning] [REDACTOR 4TUNING] [4Tuning International] [VW] [Nissan] [Mitsubishi] [Toyota] [MERCEDES]
|
ford mustang BOSS shelby 69'
cam 250 CP
aprox 50.000 euro
sau
ferrari 360 modena cabrio
galben
|
|
|
23-09-04, 10:56
|
#92
|
Stage 5
Join Date: Mar 2004
Posts: 2,056
|
vanquisssssh
|
|
|
23-09-04, 20:53
|
#93
|
Super Moderator
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,661
Member of: [Moderators] [4 Speed Squad]
|
Frate, tu cam depasesti suma...
Un NSX... Si eu o depasesc, dar... Visam, nu ???
|
|
|
23-09-04, 21:59
|
#94
|
Stage 5
Join Date: Mar 2004
Posts: 2,056
|
|
|
|
24-09-04, 00:13
|
#95
|
Stage 2
Join Date: Sep 2004
Posts: 64
|
Eu mi-am ales Oltcit... ha! Dar nu-tzi dau k sunt jgarcit la banii mei imaginari...
|
|
|
24-09-04, 13:11
|
#96
|
Stage 3
Join Date: Sep 2004
Posts: 138
|
M-as multumi doar cu un Cayenne... Turbo, please, and step aside !
|
|
|
24-09-04, 18:51
|
#97
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 458
|
eu.. ori un crossfire, ori un rx-8 iar restul de pana la 100 mii euro as tunari-o
|
|
|
28-09-04, 11:36
|
#98
|
Stage 3
Join Date: Sep 2004
Posts: 138
|
Ma amuza cum multi si`ar lua o masina de 25-35.000 euro, ca apoi sa bage inca 65-75.000 euro in ea !!! Imi aduce aminte de unul din filmele Naked Gun, cand OJ Simpson a scos un revolver si a inceput sa`l `tuneze` pana a facut din el tun de artilerie. E cam penibil... din rahat nu prea iese bici, ci poate doar un militian
Prefer o masina de uzina sau facuta de un tuner cat se poate de oficial. Aia testeaza masinile si motoarele zeci de mii de km in toate regimurile de functionare si reusesc sa faca masinile sa nu consume cat bea boul apa si sa limiteze uzura partii mecanice pe cat posibil.
|
|
|
28-09-04, 12:23
|
#99
|
Guest
|
Acele masini de 30-35.000E cu investitii de 30-40.000E, sau chiar mai mult, nici nu discuta cu masini de 80-100.000E din fabrica in 90% din cazuri
|
|
|
28-09-04, 13:41
|
#100
|
Stage 3
Join Date: Sep 2004
Posts: 138
|
Ca sa nu ma departez de topic, prefer un Cayenne Turbo (care este in acelasi timp S-Klasse, Range Vogue si GT2) oricarei culturiste japoneze...
Dupa parerea mea, alea`s numai pentru cei care au deschis ochii in masini cu NFS Underground sau Iute si Furios. De fapt, la noi fenomenul `masini tari`a luat amploare in mare parte datorita acestor doi catalizatori. Si asta e un inceput, dar parca prea repede s`au inmultit cunoscatorii in domeniu si oamenii care deja respira numai tuning, in tara noastra cu venit mediu pe cap de locuitor aproape 200 $.
|
|
|
28-09-04, 14:05
|
#101
|
Guest
|
Daca preferi eleganta si stil, atunci esti adeptul masinilor gen Cayenne, masini pe care eu le consider ABOSLUT inutile si impotriva spiritului de a shofa cu adevarat(aici nu vb de liniutze si smecherii in trafic, ci de feeling, eu am condus si XC90, si X5, si ML si n-am simtit nici o emotie, in afara faptului ca eram peste toti ca inaltime). Daca esti adeptul senzatiilor \"brute\" si vrei sa detii tu controlul masinii cat mai mult cu putinta, atunci japonezele sunt solutia. Preferatele mele sunt Honda/Acura NSX si Lancer Evo 8 FQ330, si ambele se iau la tranta, cu succes, cu multe din supercar-urile europene. Cat despre Fast&Furios, Torque si alte ***uri de filme de genul asta, alea sunt pt a impresiona pushtanii de 15-16 ani(no offence), iar NFSU e frumos ca joc, dar cam departe de realitate.
|
|
|
28-09-04, 14:18
|
#102
|
Stage 3
Join Date: Sep 2004
Posts: 138
|
Ai dreptate, FQ330 e absolut grozav. Ca jucarie extrema de fiecare zi eu unul as vrea un Lotus Elise. Sasiu si suspensie de curse intr`o masina fortoasa si usoara cat 2-3 motociclete... weahay !!!
|
|
|
28-09-04, 14:41
|
#103
|
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 1,370
|
nush cat costa, dar eu mi-as lua un Edonis..
|
|
|
28-09-04, 14:55
|
#104
|
Guest
|
|
|
|
28-09-04, 15:30
|
#105
|
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 1,370
|
atunci imi iau 1/6 edonis
|
|
|
|
|