13-02-06, 15:40
|
#31
|
Stage 5
Join Date: Jul 2005
Posts: 543
|
o fi 98% din shell v-power curat...
nu combustibilul din comert, care mai e si el diluat de benzinari...pt extra beneficii...
|
|
|
16-02-06, 00:42
|
#32
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,034
Member of: [Moderators] [AfterDark Racing] [DAEWOO] [FORD] [BMW]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"T.rac3Er\"
o fi 98% din shell v-power curat...
|
nu chiar - echipele folosesc producatori diferitzi de combustibil , ce ai spus tu e la Ferrari, McLaren foloseste Mobil1 (spre exemplu), cifra octanica nu este precizata in regulament dar este reglementata (98 sau 100 nu stiu sigur), adaosurile de aditivi sunt intrezise (inainte de cursa oficialii i-au monstre si sigileaza containerele cu combustibil), asa ca reglementarile sunt foarte stricte in acest sens.
__________________
Ford Mondeo MK3 DuratecHE --- BMW E46 FL 320D --- Daewoo Cielo Executive DOHC 16V
uita-te bine in oglinda, aparentele insala
|
|
|
16-03-06, 20:25
|
#33
|
Stage 2
Join Date: Jul 2005
Posts: 72
|
Re: Suzuki Escudo Pikes Peak
1987, walter rohrl, audi s1 600bhp, pikes peak....putin ciudata,dar pun pariu ca si acum, masina asta, ar face multe masini mult mai moderne
|
|
|
16-03-06, 22:54
|
#34
|
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 1,889
|
Re: Suzuki Escudo Pikes Peak
E un adevarat monstru masina asta!!!
|
|
|
29-03-06, 16:15
|
#35
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 740
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Suzuki]
|
Re: Suzuki Escudo Pikes Peak
Quote:
Originally Posted by T.rac3Er
o fi 98% din shell v-power curat...
nu combustibilul din comert, care mai e si el diluat de benzinari...pt extra beneficii...
|
Benzina de aviatie...nu kerosen, ci benzina pentru avioanele mici, are cifra octanica 130 (sau pe acolo)...am avut 4L (trebuia sa pun 300ml la plin ca "aditiv") si i-am dat unui amic care i-a pus in vre-o 5l de benzina si a reusit sa isi distruga supape si tot ce insemna cauciucuri la masina lui (e drept o dacie 1410)...
__________________
Nu m-as inscrie intr-un club care accepta pe cei ca mine membrii.
|
|
|
29-04-06, 00:54
|
#36
|
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 4,267
Member of: [MERCEDES]
|
Re: Suzuki Escudo Pikes Peak
scuzati-ma ca intreb dar de ce e nevoie de atatzia cai putere pentru a rula pe astfel de drumuri?
|
|
|
29-04-06, 15:24
|
#37
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 998
|
Re: Suzuki Escudo Pikes Peak
Pentru ca randamentul cu care sunt pusi la sol e slab. Adica trebuie sa ai mai multa putere decat pori pune la sol ca sa folosesti la maxim aderenta cauciucurilor. Practic, masinile derapeaza continuu. Audiul S1 de mai sus a fost condus de Michele Mouton (singura gagica campiona mondiala ) si a avut si o varianta de 1000 CP, care avea probleme cu avordarea virajelor (mai precis mergea drept).
|
|
|
29-04-06, 15:27
|
#38
|
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 4,267
Member of: [MERCEDES]
|
Re: Suzuki Escudo Pikes Peak
Quote:
Originally Posted by einstein1984
Pentru ca randamentul cu care sunt pusi la sol e slab. Adica trebuie sa ai mai multa putere decat pori pune la sol ca sa folosesti la maxim aderenta cauciucurilor. Practic, masinile derapeaza continuu. Audiul S1 de mai sus a fost condus de Michele Mouton (singura gagica campiona mondiala ) si a avut si o varianta de 1000 CP, care avea probleme cu avordarea virajelor (mai precis mergea drept).
|
mersi de raspuns ... cred ca ii foarte "usora" cursa...
"care avea probleme cu avordarea virajelor (mai precis mergea drept)"
nu ii mai zice cumva si supraviraj ?
|
|
|
29-04-06, 17:09
|
#39
|
Stage 5
Join Date: Jun 2005
Posts: 1,218
|
Re: Suzuki Escudo Pikes Peak
cea mai spectaculoasa ramane 205 t-16 aproape de 700 cp tot din 2 litri
apropo acu 3 ani in romania la raliul romaniei a fost un audi S1 .masina era de racheta se mergea doar in lini drepte cu ea .
|
|
|
29-04-06, 18:23
|
#40
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 998
|
Re: Suzuki Escudo Pikes Peak
Scuze, am schimbat tastatura si nu prea ma uit pe ecran. Partea cu abordarea virajelor ar fi o supravirare, supravirare este daca te depaseste spatele.
Pug 205 t16 a avut 450 CP. Era practic un motor de F1 detunat. Mai multe despre el la: http://www.ultimatecarpage.com/frame...php&carnum=410
|
|
|
29-04-06, 20:38
|
#41
|
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 4,267
Member of: [MERCEDES]
|
Re: Suzuki Escudo Pikes Peak
"Partea cu abordarea virajelor ar fi o supravirare, supravirare este daca te depaseste spatele."
lol care ii care ca si io tot incurc subvirarea cu supravirarea
|
|
|
30-04-06, 15:41
|
#42
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 998
|
Re: Suzuki Escudo Pikes Peak
Subvirare= masina nu vireaza cat ai vrea tu, are tendinta sa mearga drept, botul derapeaza primul
Supravirare=masina vireaza mai mult decat ai vrea, fata mentine aderenta, spatele derapeaza si o ia mai larg
Neutru= spatele si fata ori nu derapeaza, ori derapeaza la fel de mult si masina merge cu totul spre exteriorul virajului
|
|
|
30-04-06, 15:50
|
#43
|
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 4,267
Member of: [MERCEDES]
|
Re: Suzuki Escudo Pikes Peak
Quote:
Originally Posted by einstein1984
Subvirare= masina nu vireaza cat ai vrea tu, are tendinta sa mearga drept, botul derapeaza primul
Supravirare=masina vireaza mai mult decat ai vrea, fata mentine aderenta, spatele derapeaza si o ia mai larg
Neutru= spatele si fata ori nu derapeaza, ori derapeaza la fel de mult si masina merge cu totul spre exteriorul virajului
|
mersi , de subvirare era vorba
|
|
|
03-05-06, 05:29
|
#44
|
Stock
Join Date: May 2006
Posts: 3
|
Re: Suzuki Escudo Pikes Peak
Pt. cei care nu l-au vazut, filmul cu Ari Vatanen de pe Pikes Peak - 1990. Masina este un Peugeot 405 T-16, special preparat pt. aceasta cursa.
https://video.google.com/videoplay?do...atanen&pl=true
|
|
|
03-05-06, 14:30
|
#45
|
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 4,267
Member of: [MERCEDES]
|
Re: Suzuki Escudo Pikes Peak
Quote:
Originally Posted by mike26
|
senzatie maxima intr-o astfel de masina
|
|
|
|
|