02-07-09, 10:35
|
#241
|
Stage 2
Join Date: Sep 2008
Posts: 45
|
Re: Oficial: Lamborghini Murciélago LP670-4 SuperVeloce
Quote:
Originally Posted by Brynk
Suuuuperb....filmuletz....
slr 722 foarte des intalnit in Romania
|
Poate doar SLR,fara 722
|
|
|
03-07-09, 21:30
|
#242
|
Stage 4
Join Date: Sep 2008
Posts: 275
|
Re: Oficial: Lamborghini Murciélago LP670-4 SuperVeloce
Quote:
Originally Posted by D.Y ¬
De când a început cursa şi până la sfârşit 722 s-a p###t pe lambo.
|
nu prea s-a p**** pe lamborghini pentru ca nu a fost cine stie ce diferenta. si cand ma gandesc ca e mai ieftin cu 100 000 euro e clar pe cine aleg
|
|
|
03-07-09, 22:46
|
#243
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,724
|
Re: Oficial: Lamborghini Murciélago LP670-4 SuperVeloce
now there`s a stupid reason to buy a car: e mai rapida cu 0.2 sec la top gear.
|
|
|
03-07-09, 23:46
|
#244
|
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 846
|
Re: Oficial: Lamborghini Murciélago LP670-4 SuperVeloce
depinde ce alte atuuri are...bineinteles ca acele 2 zecimi nu sunt un argument, si un evo super-tunat probabil ca realiza performanta asta.
|
|
|
07-07-09, 13:17
|
#245
|
Stage 5
Join Date: Jul 2008
Posts: 609
Member of: [Suzuki]
|
Re: Oficial: Lamborghini Murciélago LP670-4 SuperVeloce
Quote:
Originally Posted by _anaconda_
Serios ? Cred ca te-ai uitat la alt film. O lungime de masina la vitezele alea inseamna 0.xxx secunde adica neglijabil. Asta poate fi marja de eroare, reactia la apasarea acceleratiei si alti mici factori.
|
Nu m`am uitat la alt film .. uita`te atent la 6:28 - 6:30 si o sa vezi ca e mai mult de o lungime de masina ... si daca zici ca poate fi o marja de eroare , eu nu cred ca cei de la TopGear nu au facut mai multe duble pana le`a iesit asa cum trebuie ... eventual o diferenta nesemnificativa
|
|
|
07-07-09, 15:00
|
#246
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 8,889
Member of: [Super Moderators] [Moderators] [REDACTOR 4TUNING] [4TuningRO]
|
Re: Oficial: Lamborghini Murciélago LP670-4 SuperVeloce
LP670-4 SV pe alb
|
|
|
10-07-09, 00:35
|
#247
|
Stage 5
Join Date: Oct 2008
Posts: 1,260
|
Re: Oficial: Lamborghini Murciélago LP670-4 SuperVeloce
Quote:
Originally Posted by _anaconda_
Serios ? Cred ca te-ai uitat la alt film. O lungime de masina la vitezele alea inseamna 0.xxx secunde adica neglijabil. Asta poate fi marja de eroare, reactia la apasarea acceleratiei si alti mici factori.
|
Nu uita ca amandoua au cutii automate!asa ca unde e marja ?si in plus SLR-ul 722 are cu 20 de cai mai putin si e mult mai greu ca Lambo dar are cuplul de partea sa !de aia castiga cursa!
__________________
"On a given day, a given circumstance, you think you have a limit. And you then go for this limit and you touch this limit, and you think, 'Okay, this is the limit'. As soon you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high." - Ayrton Senna "
|
|
|
10-07-09, 01:15
|
#248
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
|
Re: Oficial: Lamborghini Murciélago LP670-4 SuperVeloce
Reactia la start, aderenta pe partea aia a asfaltului, presiunea in pneuri, carburantul folosit, daca una avea consumabile mai noi ca cealalta, cantitatea carburantului. Iti mai enumar ? O diferenta de 0.xxxx secunde este neglijabila si poate fi pierduta / castigata usor in urma unor factori ca aia. Got it ? Nu din cauza cuplului castiga / pierde aia stai linistit. Asa un 2 TDI de 140CP este usor mai lent ca un 2 FSI care are mult mai putin cuplu. Plus ca poate nici macar nu au vrut sa faca o "liniuta" pe bune cei de la Top Gear. Daca ajungi sa judeci performantele unei masini pe baza unui show ENTERTAINING sa stii ca nu ajungi prea departe. Mie imi place Top Gear, ma mai uit cateodata dar la o emisiune de tip entertaining, sa ma mai amuz putin nu sa pun baza pe toate "informatiile" oferite de aia.
|
|
|
10-07-09, 14:25
|
#249
|
Stage 5
Join Date: Oct 2008
Posts: 1,260
|
Re: Oficial: Lamborghini Murciélago LP670-4 SuperVeloce
Quote:
Originally Posted by _anaconda_
Reactia la start, aderenta pe partea aia a asfaltului, presiunea in pneuri, carburantul folosit, daca una avea consumabile mai noi ca cealalta, cantitatea carburantului. Iti mai enumar ? O diferenta de 0.xxxx secunde este neglijabila si poate fi pierduta / castigata usor in urma unor factori ca aia. Got it ? Nu din cauza cuplului castiga / pierde aia stai linistit. Asa un 2 TDI de 140CP este usor mai lent ca un 2 FSI care are mult mai putin cuplu. Plus ca poate nici macar nu au vrut sa faca o "liniuta" pe bune cei de la Top Gear. Daca ajungi sa judeci performantele unei masini pe baza unui show ENTERTAINING sa stii ca nu ajungi prea departe. Mie imi place Top Gear, ma mai uit cateodata dar la o emisiune de tip entertaining, sa ma mai amuz putin nu sa pun baza pe toate "informatiile" oferite de aia.
|
te auzi ce afirmi?compari aici motoarele diesel cu benzinarele?SLR-ul nu e diesel din cate stiu eu ! Logic ca un 2.0 TDI e putin mai lent ca un 2.0 FSI ,dar aici se dau 2 benzinare si Lambo cat de tare e el nu poate face fata la cuplul "zdrobitor" al SLR-ului !(plus ca e mai greu si ca are 20 de cai in minus)! ps:nici liniuta asta nu a fost "autentica" ? give me a break!
Last edited by YGD-sef; 10-07-09 at 14:30.
|
|
|
10-07-09, 15:52
|
#250
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
|
Re: Oficial: Lamborghini Murciélago LP670-4 SuperVeloce
Nu prea le ai cu ganditul. Era un exemplu sa arat ca la o chestie de genu cuplul nu e factor determinant. Mai beleste ochii in chestiile alea micute care pot influenta rezultatul cu diferente infime (0.xxx secunde). Daca nu iti convine exemplul 2TDI vs 2FSI uita-te la Golf GTI 200 CP vs Civic Type R care are tot 200CP si mult mai putin cuplu ca motorul turbo de pe GTI si ghici ce se intampla, pe linie dreapta au performante similare. Capisci ? Acum te auzi ?
Ti-am aratat de jdemii de ori si filmulete si argumente pentru "aberatia" aia de liniuta F1 vs Veyron si din moment ce aia a fost "trucata" pe fata ce te face sa crezi ca asta nu ar fi putin ? Nu prea iti place sa pui chestia aia dintre urechi la contributie .
Last edited by _anaconda_; 10-07-09 at 16:06.
|
|
|
10-07-09, 23:10
|
#251
|
Stage 5
Join Date: Oct 2008
Posts: 1,260
|
Re: Oficial: Lamborghini Murciélago LP670-4 SuperVeloce
Quote:
Originally Posted by _anaconda_
Nu prea le ai cu ganditul. Era un exemplu sa arat ca la o chestie de genu cuplul nu e factor determinant. Mai beleste ochii in chestiile alea micute care pot influenta rezultatul cu diferente infime (0.xxx secunde). Daca nu iti convine exemplul 2TDI vs 2FSI uita-te la Golf GTI 200 CP vs Civic Type R care are tot 200CP si mult mai putin cuplu ca motorul turbo de pe GTI si ghici ce se intampla, pe linie dreapta au performante similare. Capisci ? Acum te auzi ?
Ti-am aratat de jdemii de ori si filmulete si argumente pentru "aberatia" aia de liniuta F1 vs Veyron si din moment ce aia a fost "trucata" pe fata ce te face sa crezi ca asta nu ar fi putin ? Nu prea iti place sa pui chestia aia dintre urechi la contributie .
|
Ce poti spune ....aici in filmuletul Lambo vs SLR se vede clar ca nu e nici un trucaj!amandoua avand puteri similare cu un plus (mare plus) de cuplu pentru SLR !si cum e si logic castiga SLR-ul!sa nu mai spunem ca a condus de la inceput pana la sfarsit! si in comparatia ta stupida Golf GTI vs Type R era si logic sa aibe performante similare masinile deoarece diferenta de cuplu dintre ele nu e asa de enorma cum este cea dintre Lambo si SLR !(fac parte din alta liga masinile astea),plus ca Type R-ul se duce in 8.000-8.300 rpm pe cand Golful sta "cuminte" in 6.500 rpm! ( asta e toata explicatia)!
Last edited by YGD-sef; 10-07-09 at 23:19.
|
|
|
11-07-09, 03:37
|
#252
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
|
Re: Oficial: Lamborghini Murciélago LP670-4 SuperVeloce
Posibil sa nu fie trucaj dar daca ai mai citi o data acei cativa factori (sunt mai multi) care pot influenta lejer cu cateva sutimi de secunda (suficient la viteza aia sa dea o lungime de masina) in plus sau in minus. Iar comparatia aia nu era deloc stupida.
GTI are 40% mai mult cuplu (putin nu ?) fata de Type R, iar Type R la fel ca Lambo are RPM max mai mare ca GTI. Povestea se repeta si in cazul SLR-Lambo. SLR-ul 722 are 820NM iar SV-ul in jur de 660. O matematica elementara arata ca diferenta e mai mica de 40%. Deci cum zici ca e cu diferenta aia mai mica la GTI ?
|
|
|
11-07-09, 10:02
|
#253
|
Stage 5
Join Date: Oct 2008
Posts: 1,260
|
Re: Oficial: Lamborghini Murciélago LP670-4 SuperVeloce
Quote:
Originally Posted by _anaconda_
Posibil sa nu fie trucaj dar daca ai mai citi o data acei cativa factori (sunt mai multi) care pot influenta lejer cu cateva sutimi de secunda (suficient la viteza aia sa dea o lungime de masina) in plus sau in minus. Iar comparatia aia nu era deloc stupida.
GTI are 40% mai mult cuplu (putin nu ?) fata de Type R, iar Type R la fel ca Lambo are RPM max mai mare ca GTI. Povestea se repeta si in cazul SLR-Lambo. SLR-ul 722 are 820NM iar SV-ul in jur de 660. O matematica elementara arata ca diferenta e mai mica de 40%. Deci cum zici ca e cu diferenta aia mai mica la GTI ?
|
asta asa e .....dar aici vorbim de masini de peste 600 cai ,nu de unele "obisnuite" de 200 ,si mai conteaza mult cat de bine pun si puterea jos,mai ales ca Lambo e 4x4 !(dar degeaba) si cu cat se lungea cursa mai mult cu atat era mai evidenta infrangerea lui Lambo ! (oricum are un sound superb masina aia)
|
|
|
11-07-09, 23:49
|
#254
|
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 846
|
Re: Oficial: Lamborghini Murciélago LP670-4 SuperVeloce
Parerea mea e ca totusi nu a fost o diferenta clara intre cele 2 masini.A fost de fapt atat de mica incat cu o alta ocazie ( daca aceeasi liniuta s-ar face sa zicem la Fifth Gear ) situatia sa fie invers.O lungime de masina se poate pierde sau castiga din te miri ce la asemenea puteri.Singurul lucru care m-a surprins putin este ca SLR-ul a plecat putin mai bine.Desi are cuplu superior, tocmai, un RWD cu atata cuplu are sanse sa dea putin in gol la plecare, in plus datele tehnice de 0-100 sunt favorabile lui Lambo ( 0-100 la asemenea masini e tocmai startul plus ceva).Eu ma gandesc ca poate sa fi fost si o usoara eroare de plecare la LP si dubla care a ramas a fost taman asta.Si sincer nu as baga mana in foc ca pe o mila s-ar fi marit neaparat diferenta.Repet, nu mi s-a parut o diferenta asa clara ( mai mult de conjunctura ) si daca as asista la inca o cursa din asta, nu mi-as pune banii pe nici una.Pina una-alta, pe circuit LP-ul a scos 1.19.00, egal cu Ferrari Enzo si cu Radical R3.Asteptam timpul lui SLR 722.Daca vreo 2 zecimi diferenta la liniuta sunt relevante, atunci si situatia de pe circuit ar fi cel putin la fel ( de relevanta).
Last edited by carutasu; 12-07-09 at 00:03.
|
|
|
15-07-09, 10:05
|
#255
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 8,889
Member of: [Super Moderators] [Moderators] [REDACTOR 4TUNING] [4TuningRO]
|
Re: Oficial: Lamborghini Murciélago LP670-4 SuperVeloce
__________________
|
|
|
|
|