Quote:
Originally Posted by Bogdan_mb
Voua chiar va plac ornamentele false de evacuare gen Lexus IS-F ? (se vede in poza atasata) De ce nu le-au lasat ca pe vechiul R8 sau ca si pe Gallardo, chiar nu stiu, mie cel putin mi se pare penibil sa faci asa la un supercar. In rest masina este ok, imi place mai mult ca si LP560 la interior.
|
Da ai dreptate e cam penibil...da' macar arata bine n-ai ce sa zici. Plus ca trebuie sa fi cunoscator ca sa-ti dai seama ca evacuarea e falsa (nu ca la IS-F unde se vede de la posta acest lucru)...eu unul recunosc ca abia acum mi-am dat seama, si asta dupa ce m-am uitat mai atent la poza cu spatele masinii
Quote:
Originally Posted by adrian78bmw
cand o sal auzi si tu eu lam auzit live si pana la lamborghini ala alb din tg jiu nu am mai auzit ceva sa sune asa grav..
nu au de ce sa sune diferit sunt amandoua v10 la 8200/rpm dar pana la urma nici audu nu suna ca gallardo
|
Pai asta cica se tureaza pana la 8700 rpm
Quote:
Punching out its 525PS maximum at 8,000rpm, and peak torque of 530Nm at 6,500rpm, this exceptional and highly efficient direct injection unit rockets the R8 through the 62mph barrier in just 3.9 seconds as it revs freely to its 8,700rpm limit in each of its six ratios. When linked to the R tronic transmission it can reach 124mph in only 12 seconds, and in the right conditions can maintain its breathtaking momentum all the way to 196mph – an unprecedented high for a road-going Audi.
|
http://jalopnik.com/5105308/audi-r8-...ls-more-images