Quote:
Originally Posted by florin_cars
+
de fapt xdriver si-a facut capota fata...in urma cu 2 ani dk bine tin eu minte, iar smtraxx si-a terminat masina anul trecut..cu putin inainte de a o prezenta la 4tuning day , asa k nu stiu cine dupa cine a copiat ideea, dar timpul inclina in favoarea altcuiva
culmea e k sunt ambele Taunus TC2, berline 2 usi, motorizate 1.6, ambii proprietari prefera alte motoare, farurile de G2 cu angel, capotele cu pleoape incorporate, stopurile schimbate si tuningul total la caroserie...diferentza e ca unul a platit pt modificari, iar altul le face el cu mana lui
|
Florin... esti user vechi. Ma mira foarte tare atitudinea ta si modul in care pui problema.... Crezi tu ca e atat de usor sa ingropi cateva mii de euro intr-o masina de 30 de ani, bani stransi din greu dintr-un salariu muncit? Ti se pare tie JOSNIC sau mai putin important decat munca pe care o face omul cu mana lui? De unde pana unde se face diferentierea asta? Adica pasionatii care nu stiu sa faca cu mana lor sunt undeva mai jos decat cei mai priceputi, care au NOROCUL sa stie sa faca? Sa inteleg ca cei care platesc pentru tuning sau cei care iau bani ca sa faca tuning sunt mai "mici" decat mesterii care isi lucreaza singuri? Nu foarte sanatoasa logica...
Eu am inteles la un moment dat ca in tuning vorbim in primul rand de o pasiune comuna. Modul in care pui tu problema scoate din discutie acest mic amanunt si face ca totul sa para mult prea ieftin. Si e pacat sa vina din partea ta.
Cat despre restul care ati preluat ideea, cu atat mai pacat. La Ford-ul lui Samy s-a lucram mult, poate cu rost, poate fara. A fost cum vreti voi, numai usor nu. Si cand o sa reusiti sa duceti un proiect de genul acesta la sfarsit... RESPECT.
Laju... Iar penalizare. TU esti unul dintre aia putini care nu se pot baga intr-o discutie de genul asta. Imi pare rau ca trebuie sa ti-o spun eu, dar asa cum pe unii ii descalifica lipsa de munca manuala la proprie masina, asa te descalifica si pe tine lipsa de experienta in aceasta discutie. Il inteleg pe UFO cu munca la "suta" lui, pe Driveru la Ascona si Ford, etc. Si ii inteleg pe cei care INTELEG ca Ford-ul lui Sammy si al lui Driveru' sunt doua masini DIFERITE, doua proiecte DIFERITE, care vor avea mai mult ca sigur doua rezultate DIFERITE.
In loc sa discutati ieftin pe tema asta ati putea sa va mandriti ca masina e facuta in Cluj si ca circula pe strazile din Cluj. Multi se uita lung dupa pozele cu masina lui Sammy. Nu e perfecta, nu a fost si probabil ca nu o sa fie niciodata. Dar nu asta conteaza.... daca imi aduc eu bine aminte.
Restul discutiei care a derivat din post-ul lui Florin au fost sterse. Va rog mult sa va ganditi bine si de 2 ori inainte sa scrieti pe o tema de genul asta. Masina aia nu a fost castigata la Loto, si nici altele nu au fost.... Cu replici de genul celor de mai sus atacati pasiunea unui om ca voi, care a vrut sa-si vada visul cu ochii. Si o sa-mi spuneti ca nu despre asta era vorba.
Pai dragilor... DOAR despre asta trebuie sa fie vorba.
Pe alta parte, in ordine cronologica masina lui Sammy a fost PRIMA gata si prezentata. Subliniati bine PRIMA. Ca o fi avut altcineva IDEI inainte... No... asta e. Cred ca am avut un Taunus inaintea lui Sammy... Sa inteleg ca daca eu am visat la asa ceva, el mi-a copiat ideea? Hmmm... reveniti-va!
Daca pasionatii de tuning ar gandi asa, tuning-ul nu ar mai exista. Nu asa cum il stim. Motivele sunt usor de inteles, sunt convins.
Driveru'... scuze de interventie si spor mare la lucru!