Masina are cutie automata si la sarcina maxima nu sta in ultima treapta, fiind un model clasic de cutie. Asta inseamna ca masuram masina in treapt a patra si schimbarea de a cincea pana la final. Astfel relevante pentru putere si cuplu sunt partea din curbe ce se succede schimbarii vitezei. Schimbarea o vedeti ca scadere brusca a puterilor, deci practic ce vedeti pe grafic e relevant de la 3 600 la 4 500 rpm, asta fiind intervalul de turatie pe care motorul il are in treapta a cincea la sarcina maxima.
Montandu-i Unichip am reusit sa scoatem inca 30 cp peste cei masurati initial, asta facand masina mult mai elastica, facand ca cutia de viteze automata sa nu mai schimbe inferioara pentru accelerari medii, datorita faptului ca softul cutiei tine cont de cat de tare apesi pe acceleratie. Toti stim ce neplacut e sa schimbe inferioara doar pentru 10 metrii cat iti trebuia o accelerare mai nervoasa in trafic... Astfel clientul are o putere mai mare la aceeasi accelerare si asta inseamna ca poate accelera de multe ori fara retrogradare si ca la sarcina maxima are 24 % putere mai mare.