Clientul era nemultumit ca de cand e vara si da drumul la AC nu mai merge masina. A cautat pe net, a sunat la firme si a zis ca are GPL original de fabrica pe masina si vrea cp. Evident nimeni nu l-a rezolvat si a gasit pe situl nostru ca noi am face si asa ceva. I-am facut omului 2 harti, una pe benzina si alta pe gaz, prima poza si respectiv a doua. HArtile se schimba singure in functie de combustibilul cu care merge. Masina si pe benzina si pe gaz mergea la fel de prea bogata vand la 5 000 rpm AFR 11, adica mai bogat decat un Subaru STI... In a treia poza sunt toate 4 testele suprapuse.
A patra poza avem harta modificata cu GPL si tot ea cu AC pornit. Asa e evident de ce omul avea nevoie de Unichip. Compresorul de AC suge 7 cp, care la 2 500 rpm inseamna 20% din puterea maxima. Am considerat 2 500 ca turatie medie de utilizare a unui motor de genul asta in mod normal, iar 20% din puterea maxima dezvoltata la turatia asta e foarte mult. Cu ocazia asta am facut si o optiune speciala care anuleaza AC-ul la sarcina mai mare de 60% tocmai ca atunci cand accelerezi sa te bucuri de toata puterea motorului, pe principiu ca oricum in trafic normal nu faci asta mai mult de 10 % din total. Unele masini recente de mic litraj fac asta din fabrica.