GTA, MasterTuner a tunat sute de masini si va tuna alte mii, ca iti place tie sau nu. Noi NU suntem o companie ieftina si nu asta e scopul nostru. Daca tot esti asa de informat legat de cum se tuneaza masina ta de ce ai adus-o la mine, ai venit cumva cu masina ta "capcana" sperand ca poti sa ne afectezi in asa hal imaginea? Competenta noastra nu poate fi pusa la indoiala de un client nefericit ca tine, pentru simplu motiv ca el are numai informatii de pe forumuri in minte. Planul tau era ca vrei injectoarele mari si regulatorul raising rate montate pentru motivul ca dadusei deja niste bani buni pe ele si considerai ca musai iti "dau cai". Noi ti-am facut sa mearga motorul tau cu injectoarele mari dar surpriza, ti-am recomandat sa faci si ceva hardware daca vrei sa nu se mai intample ce se intampla cu puterea ta. Tu faci confuzia grava intre marketing si eficienta, si anume ai impresia ca in Unichip sau Haltech sau whatsoever sunt caii inchisi in ele. Exista motorul tau fizic si mai exista reglajele lui. Noi cu Unichip am facut sa-ti mearga masina cu injectoarele mari, noi ti-am montat ce ai adus si am constatat ca problema ta e hardware.
Tot noi si tot cu Unichip am facut multi alti oameni fericiti, dar si inca cativa ca tine tristi. E riscul meseriei noastre, si anume ca unele masini pot veni de exemplu cu setari foarte aproape de cele optime, iar noi nu suntem magicieni. Eu ti-am facut masina sa mearga cum ai cerut, nu ti-am luat bani pe ce am muncit pe dyno si ce am muncit sa-ti punem Unichip si sa ti-l dam jos pentru ca asa ai vrut tu, in schimb ti-am cerut sa ne platesti restul de lucruri pe care le-am muncit si platit. Si ti-am furnizat o diagnoza pe care probabil ca inca nu ai putut sa o intelegi si apreciezi, si anume ca motorul tau la 1.1 bar cat face presiune max cu ce hardware ai tu nu o sa scoata ever mai multe de 300- 310 cp indiferent de reglaje. Si spune-le celor care vad ca au inceput sa te informeze ce si cum cu tuningul ca eu ma asiguram de AFR 12.5 cu Unichip si cu injectoarele tale modificand doar semnalul de MAF, si ca asta ma facea sa nu ma intereseze EGT-ul tau iar povestea cu FT si MAP sa o mai studieze... Este foarte adevarat ca ti-am propus sa lasi Unichipul montat si sa-ti schimbi axele sau macar pozitia lor, ca apoi sa-ti facem reglajele din nou, pentru ca puterea ta sa devina constanta dupa 5 000 rpm. Asta pentru ca era deja prestata munca de a-l instala si pentru ca convingerea mea de inginer de autovehicule, proprietar de dyno de 4 ani, tuner a catorva sute de masini imi spunea ca tu asta trebuie sa faci la masina ta.Tu inca nu stii ce trebuie facut la masina pentru ca in ura ta oarba fata de "Unichip si GM MT" te tine departe de evidente. Pentru toate aceste concluzii eu si oamenii mei au muncit si trebuie sa fie platiti, pentru ca au o calificare si niste scule care au fost cumparate pe alti bani, la randul lor neprimiti de la parinti.
In incheiere, desi constat cu stupoare cata energie consumi in incercarea de a-mi aduce un deficit de imagine, continui sa te consider respectabil pentru pasiunea ta. Spun asta pe baza discutiilor mele cu tine din-aintea campaniei tale de cacat si aducandu-mi aminte cum diversi smecheri cu masini cu zece ani mai noi ca a ta te desconsiderau ca si potential adversar doar pe motivul asta aici pe forum. Sper ca tocmai nu aceasta frustrare sa te mane in proiectul asta jalnic pentru ca ar fi pacat. Acest respect ma face sa nu dau publicului diverse povesti meschine despre cum intelegi tu sa-ti procuri debitmetru, cum arata masina ta, ce geometrie n-are, cat de ingrijit e interiorul, pe ce hal de cutie de viteze iti vine tie nu stiu ce cutie de transfer, ma rog starea ei generala, toate astea pe fondul explicatiilor tale despre cati bani bagi tu in piese pt masina ta. Asta e ultima mea interventie, si apropos, mi se pare de tot rahatul ca dupa ce faci ce faci sa mai ai si indrazneala sa ma rogi sa-ti furnizez grafice salvate.