Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Dyno Tuning

Dyno Tuning Colectie de grafice Dyno: Afla cati cai au castigat altii in urma modificarilor, si cum.

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 21-02-08, 22:08   #16
GTA
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
GTA's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[MERCEDES]
Default Re: Calibra Turbo--Misiune Imposibila la Master Tuner

Quote:
Originally Posted by Hexer View Post
Acuma sa nici nu exageram...ori ca te au fraierit si ai pltit mult ori vrei sa te dai victima...un KKK16 sa coste ~2000 de euro...cam scump nene...cu atat cumperi cel mai scump de la Garrett/kkk/greedy/hks pentur un motor de 2.0
Debitometru sa coste cam 800 de euro...cu atat cumperi MAP impreuna cu un stand alone VEMS programat...
Sau radiator sa costa 500 de euro...cu atata cumperi una de presiune mare din Al in totalitate cu suprafata dubla...

Nu e cazul sa aruncam cu sume extraordinari...ca nu e cazul.
Perfect de acord cu tine dar esti invitatul meu sa verifici aceste preturi,la piesele originale, la orice reprezentanta Opel din RO....eu de acolo le stiu.

Prefer sa incheiem discutia despre preturile pieselor de LET si sa revenim ontopic.


LE.Nu am cumparat nici K16,nici debitmetru.....sau alte piese enumerate mai sus.....am avut nevoie la un moment dat si m-am interesat de preturi.
__________________

Last edited by GTA; 21-02-08 at 22:11.
GTA is offline  
Old 21-02-08, 22:52   #17
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Calibra Turbo--Misiune Imposibila la Master Tuner

Quote:
Originally Posted by GTA View Post
Perfect de acord cu tine dar esti invitatul meu sa verifici aceste preturi,la piesele originale, la orice reprezentanta Opel din RO....eu de acolo le stiu.
Din pacate cam peste tot asa e, incearca sa mergi la Bardy sau la Unix, intreaba de la ei pretul, o sa fie cu 20-30% mai mica, cel putin, si daca ai in prieten care are card de fidelitate la astia inca mai lasa 40% din pret...pana la urma ajungi la concluzia ca la reprezentanta o piesa costa ~3 ori cat ei cumpara cu 2 starzi mai jos...si mai adauga si costuri de montaj...penibil.

Apropo Haltech E6, cred ca e un pic scump pentru ce stie.
Hexer is offline  
Old 21-02-08, 23:00   #18
GTA
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
GTA's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[MERCEDES]
Default Re: Calibra Turbo--Misiune Imposibila la Master Tuner

Quote:
Originally Posted by Hexer View Post
Apropo Haltech E6, cred ca e un pic scump pentru ce stie.

Dupa cum spuneam si mai sus,nu sunt deloc adeptul tunigului ieftin,fac sacrificii enorme pentru acea masina si tot ceea ce ma intereseaza este ca rezultatul final sa fie cel putin multumitor daca nu foarte bun.

In schimb nu pot accepta sa mi se pretinda bani pentru munca=0 la masina,sub pretextul ca tuningul nu este ieftin.
GTA is offline  
Old 21-02-08, 23:19   #19
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Calibra Turbo--Misiune Imposibila la Master Tuner

Ok...atunci de ce nu Motec sau AEM...ca mai bun greu gasesti...ca ambele sunt peste 3000$

Nu stiu de ce ai ales Haltech, nu de alta, asta am vrut sa aflu.
Hexer is offline  
Old 22-02-08, 00:00   #20
GTA
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
GTA's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[MERCEDES]
Default Re: Calibra Turbo--Misiune Imposibila la Master Tuner

Quote:
Originally Posted by Hexer View Post
Ok...atunci de ce nu Motec sau AEM...ca mai bun greu gasesti...ca ambele sunt peste 3000$

Nu stiu de ce ai ales Haltech, nu de alta, asta am vrut sa aflu.


Haltech pentru ca stiu pe cineva care a folosit si programat asa ceva pe un VR6 Turbo......si este dispus sa-mi asigure montajul plus soft.

@mpa Daca e o clona cu siguranta nu este a mea....se pot face verificari....nu de alta dar si eu sunt curios cine este.Ai fi mai interesant daca nu ai mai incerca sa minimizezi problema expusa de mine,prin remarci ieftine si devierea discutiei de la subiectul ei initial.
GTA is offline  
Old 22-02-08, 11:33   #21
mpa
Registered

Stage 5
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 1,943
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Calibra Turbo--Misiune Imposibila la Master Tuner

Cu Haltech programat mergi pe un drum bun in cel mai serios mod posibil. Oricum nu te astepta la miracole.
Hai sa privim lucrurile altfel. Ai mers sa faci niste modificari. Nu ai semnat un contract ca o sa ai un plus de 25% de putere. Ai vazut LET facut de MT cu putere mai mare. Sincer nu crezi ca nu e vina lor. Unichip-ul merge... pe unele masini mai bine... pe altele mai putin bine... Nu avea nimeni de unde sa stie cum va functiona pe masina ta....
Ce nu inteleg eu acum de ce pentru 600 RON faci ce faci..... ca nu tia dat nimeni in cap sa ii ia... pur si simplu consideri tu ca din cauza ca nu ai fost multumita, munca la masina trebuia sa fie benevola.
mpa is offline  
Old 22-02-08, 15:38   #22
kaliE36

Stage 2
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 51
Default Re: Calibra Turbo--Misiune Imposibila la Master Tuner

Vorbind de LET, am avut sansa sa merg cu un Opel Astra cu acelasi motor, de asemeni lucrat la MT si cu Unichip dar care facea undeva la 360CP si era greu de stapanit pe acceleratie chiar si la peste 150Kmh - asta cu blocant fata si slickuri. Ce-i drept, masina aia avea interne forjate si axe care lasau motorishca sa respire si dupa 6.000rpm .... asa ca nu cred ca Unichip-ul are ceva cu motoarele LET ... poate motorul asta pur si simplu nu mai respira in ture , situatie in care caii n-au cum sa "apara" ..
__________________
'99 E36 Compact 120kw
kaliE36 is offline  
Old 22-02-08, 21:54   #23
GTA
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
GTA's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[MERCEDES]
Default Re: Calibra Turbo--Misiune Imposibila la Master Tuner

Quote:
Originally Posted by tezeus View Post
In conditiile in care acel propietar de LET a reusit doar prin modificari mecanice sa creasca puterea motorului de la 200 de cp la 280cp cu presiune de 0,9 BAR asta doar pt ca momentan nu are timp de softuri.
Sergiu,
Director IT


Tu ai dreptate dar numai pe jumatate......innainte de a monta turbina actuala+galerie evacuare+intercooler actual+ traseu admisie 63mm.....masina avea un soft care facea 243cp la 5800-6500rpm si de acolo pana la 7300rpm mai pierdea 20cp.O curba de putere destul de buna zic eu.

Ulterior doar prin montarea pieselor enumerate mai sus masina a ajuns la cei 280cp, masurati de MT la primirea masinii,dar cu o curba de putere nu tocmai OK.

La final dupa montarea pompei de benzina si a regulatorului (rising rate care momentan este pe post de teava pentru ca nu l-a reglat nimeni) masina a scos 285cp.



@Hexer Foarte corect ce spui tu in legatura cu strategia de marketing.....un client multumit mai aduce cel putin 2 clienti,si tot asa,....un client nemultumit poate se duce in alta parte data viitoare......dar un client inselat cu siguranta va face antireclama.
GTA is offline  
Old 22-02-08, 22:05   #24
GTA
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
GTA's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[MERCEDES]
Default Re: Calibra Turbo--Misiune Imposibila la Master Tuner

Quote:
Originally Posted by tezeus View Post
Daca beu un pahar de vin la om acasa nu inseamna ca sunt clona, asta e parerea mea, ii cunosc pe toti din ecuatie si stiu ce zic, si DA care e problema daca am 22 de ani si sunt director it? daca nu crezi o sa iti fac o copie de pe cartea mea de munca.

Mai bine ai specifica la cine acasa bei vinul ala.....nu de alta dar dupa cum vad "mpa'' a iesit la vanatoare si vede numai clone peste tot.....mai ceva ca in MATRIX....

Si poate ii explici si ce masina ai poate asa intelege de ce primul tau post este pe acest thread.
GTA is offline  
Old 22-02-08, 22:37   #25
GTA
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
GTA's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[MERCEDES]
Default Re: Calibra Turbo--Misiune Imposibila la Master Tuner

Quote:
Originally Posted by mpa View Post
Pacat ca nu e si permis de intrat pe forum. Poate ati ramane fara.
Nu mai pot eu ca esti director IT. Si nu mai pot eu de ce masina ai.
Vorba aia sunteti asa de importanti ca plangeti pentru 600 de lei pe care ii dati pe niste servicii solicitate de voi.

Prietene eu nu plang dupa aia 600ron....Pe mine ma deranjeaza modul in care am fost tratat de GM al MT.Ar trebui sa scriu aici 10 pagini ca reproduc fiecare discutie avuta cu Florin.......dupa repetate tentative de a-mi vinde acea cutie care se cheama unicip...cutie care pe mine personal nu ma incalzea cu absolut nimik si care in viziunea D-lui Forin m-ar fi ajutat la viitoarele reglaje,chiar dupa ce mi s-a oferit un discount "substantial" care ar fi insemnat pentru mine sa platesc doar unicipul fara sa mai platesc reglajele,inexistente de altfel,am refuzat sa platesc cei 300E care ramaneau de plata dupa aplicarea discount-ului pentru simplul motiv ca acel unicip nu-si justifica prezenta pe masina.....in afara de faptul ca motorul functiona cu injectoare de 550cm in locul celor stock,unicipul nu ma ajuta cu nimic.


Vazand ca nu "halesc" unicipul omu` mi-a "lucrat" repede o factura de 800RON din care chipurile mi-a facut o reducere de 200RON.
GTA is offline  
Old 22-02-08, 22:47   #26
Gratzian
Administrator

Stage 5
 
Gratzian's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 4,465
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Calibra Turbo--Misiune Imposibila la Master Tuner

eu consider ca exista cel putin un loc in care MT a gresit, si cel putin 2 locuri in care GTA e subiectiv. Dar eu nu o sa fac ca si voi sa ma arunc la pareri fara sa stiu exact situatia, datele, discutia de acolo si considerentele tehnice.
Pot doar banui, dar nu pot emite pareri... GTA a avut drptul la a-si exprima o parere, si MT dreptul la replica. Va rog sa nu va mai hazardati si sa polemizati de o parte sau alta a baricadei, indiferent cat de bine apreciati ca aveti dreptate. Niciodata dreptatea nu sta fundamental intr-un singur taler al balantei.
ideal ar fi ca partile sa isi reevalueze pozitiile. Un compromis sunt sigur ca poate aplana aceasta tensiune. Iar pe ceilalti ii invit sa se abtina.
Multumesc.
Gratzian is offline  
Old 22-02-08, 22:50   #27
200SX
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
200SX's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Calibra Turbo--Misiune Imposibila la Master Tuner

Eu am sters posturile de pe aicea, pe motiv ca multi isi dau cu parerea in mod gratuit, am lasat toate posturile lui GTA si MasterTuner pt ca ei sunt cei implicati

Later edit: am mai pastrat unele posturi care le-am considerat relevante.

daca se doreste ar merge puse graficele de dinainte si dupa.

Last edited by 200SX; 22-02-08 at 22:54.
200SX is offline  
Old 22-02-08, 23:10   #28
GTA
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
GTA's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[MERCEDES]
Default Re: Calibra Turbo--Misiune Imposibila la Master Tuner

Quote:
Originally Posted by Gratzian View Post
eu consider ca exista cel putin un loc in care MT a gresit, si cel putin 2 locuri in care GTA e subiectiv. Dar eu nu o sa fac ca si voi sa ma arunc la pareri fara sa stiu exact situatia, datele, discutia de acolo si considerentele tehnice.
Pot doar banui, dar nu pot emite pareri... GTA a avut drptul la a-si exprima o parere, si MT dreptul la replica. Va rog sa nu va mai hazardati si sa polemizati de o parte sau alta a baricadei, indiferent cat de bine apreciati ca aveti dreptate. Niciodata dreptatea nu sta fundamental intr-un singur taler al balantei.
ideal ar fi ca partile sa isi reevalueze pozitiile. Un compromis sunt sigur ca poate aplana aceasta tensiune. Iar pe ceilalti ii invit sa se abtina.
Multumesc.
Foarte sincer spun ca nu am deschis acest thread pentru a ajunge la un compromis.Nu vreau nici un ban innapoi sau alte servicii gratuite din partea MT si nici nu o sa mai apelez la serviciile lor.

Am deschis acest thread pentru a expune experienta mea cu MT,cum a inceput aceasta experienta,cum a decurs timp de 9 zile si cum s-a incheiat.

Se pare totusi ca D-l Florin nu are prea multe de comentat vis-a-vis de cum s-a lucrat la masina si cum a incercat el sa regleze acel motor,cat am stat langa masina in timpul reglajelor nu s-a monitorizat EGT absolut de loc...doar AFR-ul.....si tot eu am fost cel care i-a atras atentia ca dupa ce montase acel regulator de presiune,presiunea in rampa de benzina era de 7BAR la 0.9Bar boost in galeria de admisie.......de asemenea consider o eroare faptul ca a anulat reglajul manual al boost-ului si a ales sa foloseasca valva de boost a masinii,valva care are 15ani si pe care nu a avut cu ce sa o verifice daca functioneaza in parametrii normali......de asemenea consider o eroare faptul ca a inseriat unicipul cu debitmetrul pentru ca in full throtle ECU nu mai tine cont de debitmetru si functioneaza dupa o harta 2D "full throtle map".......si de asemenea consider o eroare faptul ca el nu a inceput reglajele de la valori minime cum este normal si a incercat sa obtina direct valori de peste 300cp chiar daca motorul avea detonatii si amestecul era foarte sarac.
GTA is offline  
Old 23-02-08, 03:21   #29
Gratzian
Administrator

Stage 5
 
Gratzian's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 4,465
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Calibra Turbo--Misiune Imposibila la Master Tuner

daca e sa ne jucam in copy-paste,
Quote:
Am deschis acest thread pentru a expune experienta mea cu MT,cum a inceput aceasta experienta,cum a decurs timp de 9 zile si cum s-a incheiat.
ai facut deja asta... cu 3 pagini in urma.
este alegerea ta daca vrei sau nu o intelegere cu MT.
Ai expus problema, nu te-a impiedicat nimeni si nimic, dar vad ca esti predispus la polemici, nu la prezentarea sau rezolvarea problemei.
Daca ai o problema, ti-ai expus-o.
Daca vroiai o rezolvare, inteleg, sa continui o discutie.
Ce mai vrei?
Problema ai expus-o, repet, si nu vrei nimic...Atunci?
Nu accept sa transormi topicul in teren de scandal.
Pana si cu mine te pierzi in detalii tehnice la un post al meu care viza doar atitudini.

Eu am respectat dreptul tau de a expune problema... as dori sa respecti si tu dreptul meu de a canaliza constructiv.
Cine a avut ceva de inteles, a inteles.
Oamenii vor sti mai bine ce sa ceara, MT si-a exprimat parerea si daca a gresit va invata din asta, tu ti-ai faut publica problema, ce trebuie mai mult?

Nu doresc deloc topicuri de "vendetta"
accept ca oamenii sa isi poata exprima nemultumiri ocazionale, indiferent daca sunt sau nu justificate.
Dar e periculos ca aceste topicuri sa fie "folosite".
Iti dai seama ca urmand acest model, oricine poate porni scandaluri canalizate cu scop distructiv intentionat
Si nu vreau asta.
Multumesc.
Gratzian is offline  
Old 23-02-08, 09:07   #30
Lucian

Stage 5
 
Lucian's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 5,034
Member of:
[Streetline-CCC]
Default Re: Calibra Turbo--Misiune Imposibila la Master Tuner

GTA nu te supara pe mine ... dar nu mai da exemplu Porsche Romania. Crede-ma ca sunt de 10 ori mai jalnici decat MT atat la facturare cat si la prestanta. Sunt si pe acolo cativa baieti buni ... dar sa nu mai gasesti cheia clientului (de Porsche) sau sa facturezi 4.700 ron un schimb de ulei si filtre care dureaza 2 zile la un Bentley ... ca sa nu mai zic de o programare la un tester pt o mica eroare afisata ... 3 saptamani. ) Crede-ma ... nu vrei sa dai Porsche ca exemplu !
Cat despre MT ... am dus un Discovery 3 2.7 la ei si o zi s-a stat efectiv pe el si nu s-a reusit nimic. Am inteles , am revenit .. si acum masina fara controlul tractiunii rupe aderenta la plecare . Si nu a fost facut pe stand intrucat nu are 4x4 decuplabil . Depinde de la caz la caz ...
__________________

RENAULT Clio RS 197

SMART ROADSTER

AUDI A3 SPORTBACK
Lucian is offline  
Closed Thread



- Copyright 2024 4Tuning -