Dyno Tuning Colectie de grafice Dyno: Afla cati cai au castigat altii in urma modificarilor, si cum. |
11-09-12, 10:07
|
#1
|
BMW Driver
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,474
Member of: [BMW] [Toyota]
|
BMW 520d e60 LCI '08 by CompleteCHIP Iasi
Cutie manuala , Dpf ON si si un ecu mai incapatanat ! Declarat de fabrica cu 177 e cai ! Client foarte multumit !
Last edited by DEVIL's Style; 11-09-12 at 10:11.
|
|
|
11-09-12, 10:53
|
#2
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,841
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW] [PEUGEOT] [AUDI]
|
Re: BMW 520d e60 LCI '08 by CompleteCHIP Iasi
Frumos.. Felicitari
|
|
|
11-09-12, 20:51
|
#3
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: BMW 520d e60 LCI '08 by CompleteCHIP Iasi
De ce la toate graficele voastre, la sfarsitul testului puterea se "ridica" putin.
In mod cert motorul nu creste acolo puterea.
Am trecut cuvantul ridica intre ghilimele pentru ca de fapt nu puterea se ridica ci graficul.
|
|
|
12-09-12, 09:19
|
#4
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,215
Member of: [Streetline-CCC] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: BMW 520d e60 LCI '08 by CompleteCHIP Iasi
Puterea se ridica la toate graficele din urmatoarele motive:
1. Standul e cel mai prost stand dyno din tara
2. Romanul are 3 calitati: MINTE, FURA si leaga cu sarma
3. Sta RAO cu piciorul pe frana pe revenire, insa asta doar in momentele in care nu sunt eu ocupat sa fac softuri.
4. In cazul de fata nu sunt in stare sa scot 25.18CP pe cale naturala, asa ca sunt nevoit sa alterez masuratorile ca sa "dea" bine pe sticla.
PS1: Cataline, deja imi pare rau ca ai postat graficul, am vrut sa iti spun ieri sa stai cuminte dar...
PS2: Rog un moderator sa inchida sau chiar sa stearga topicul si promit solemn ca voi incerca sa ma abtin sa mai postez astfel de minciuni, cred ca ma voi abtine sa mai postez pe sectiunea dyno.
|
|
|
12-09-12, 09:32
|
#5
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 1,173
|
Re: BMW 520d e60 LCI '08 by CompleteCHIP Iasi
Initial si eu eram sceptic, am vazut topicul , am vazut poza masinii, am citit si am trecut mai departe.
MARE MI-A FOST SURPRIZA sa aflu ca masina este a unui cunoscut, un om serios, de cuvant.
Concluzia:Nu se preta proprietarul masinii sa urce un grafic mincinos(pe un alt forum).
|
|
|
12-09-12, 10:22
|
#6
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Mar 2008
Posts: 627
|
Re: BMW 520d e60 LCI '08 by CompleteCHIP Iasi
Dragos, stai linistit, cei ce te cunosc si nu sunt rau intentionati iti apreciaza munca, pe ceilalti ignora-i!!
|
|
|
12-09-12, 11:08
|
#7
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,120
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: BMW 520d e60 LCI '08 by CompleteCHIP Iasi
Dragos, ce nu te invinge te face mai puternic. Era clar ca vor aparea din nou discutii.
Sebastian daca vrei sa-ti faci reclama poti sa o faci dar pe topicul tau, nu pe topicul altora alterand calitatea discutiilor.
"Defectele mele sunt principala mea calitate.
Pesimismul meu este modul meu de a nu accepta să judec normal o anormalitate.
Omul are iluzia că vorbește cu lumea întreagă la calculator. El e de fapt singur.
Dacă nu pot să fac istoria, o îndur...
Existau anumite valori, tradiții și un anumit bun-simț al oamenilor pe care nu le-am mai regăsit în altă parte." citate de Octavian Paler,la care multi ar trebui sa reflecteze.....
Astept si de la acesti forumisti care ataca in mod gratuit o idee care sa revolutioneze tuningul, astept dar... astept degeaba.
|
|
|
12-09-12, 11:29
|
#8
|
BMW Driver
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,474
Member of: [BMW] [Toyota]
|
Re: BMW 520d e60 LCI '08 by CompleteCHIP Iasi
Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN
De ce la toate graficele voastre, la sfarsitul testului puterea se "ridica" putin.
In mod cert motorul nu creste acolo puterea.
Am trecut cuvantul ridica intre ghilimele pentru ca de fapt nu puterea se ridica ci graficul.
|
De asta pe strada unele masini cu "puteri reale pe stand" sunt batute la distanta de masini urcate pe standuri "mincinoase" sebastiane !
Nu contest ca faptul ca esti foarte bun la japoneze , dar aici discutam de dieseluri europene si pe strada cam stim "cine face legea" in romania !
Quote:
Originally Posted by B39738
Puterea se ridica la toate graficele din urmatoarele motive:
1. Standul e cel mai prost stand dyno din tara
2. Romanul are 3 calitati: MINTE, FURA si leaga cu sarma
3. Sta RAO cu piciorul pe frana pe revenire, insa asta doar in momentele in care nu sunt eu ocupat sa fac softuri.
4. In cazul de fata nu sunt in stare sa scot 25.18CP pe cale naturala, asa ca sunt nevoit sa alterez masuratorile ca sa "dea" bine pe sticla.
PS1: Cataline, deja imi pare rau ca ai postat graficul, am vrut sa iti spun ieri sa stai cuminte dar...
PS2: Rog un moderator sa inchida sau chiar sa stearga topicul si promit solemn ca voi incerca sa ma abtin sa mai postez astfel de minciuni, cred ca ma voi abtine sa mai postez pe sectiunea dyno.
|
Nu Dragos , nu are de ce sa iti para rau , stiu ce am vazut cu ochii mei , stiu ce circula pe strazile noastre din moldova , stiu de ce esti in stare , si stiu ca standul ala nu minte , iar faptul ca proprietarul a ales sa traverseze juma de tara ca sa vina sa isi resofteze masina la tine , pai asta ar trebui sa dea de gandit multora ! !
Quote:
Originally Posted by kathalin
Initial si eu eram sceptic, am vazut topicul , am vazut poza masinii, am citit si am trecut mai departe.
MARE MI-A FOST SURPRIZA sa aflu ca masina este a unui cunoscut, un om serios, de cuvant.
Concluzia:Nu se preta proprietarul masinii sa urce un grafic mincinos(pe un alt forum).
|
Da kathalin , e vorba de cosmin , a venit la Dragos la recomandarea mea si a inca 2 3 proprietari multumiti de serviciile lui Dragos si stii ca omul ala nu ar fi facut sacrificiul asta daca nu ar fi stiut in ce se baga !
Quote:
Originally Posted by bitnet
Dragos, stai linistit, cei ce te cunosc si nu sunt rau intentionati iti apreciaza munca, pe ceilalti ignora-i!!
|
Bine zis ginele , lasa ca o sa duc o octavia 2 la dragos sa vedem cat de mult "ne minte" cu puterea ![Smile](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_smile.gif) )) [ e vorba de NUT ul de vaslui 1.9 tdi care a fost la tine ]
|
|
|
12-09-12, 14:32
|
#9
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,215
Member of: [Streetline-CCC] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: BMW 520d e60 LCI '08 by CompleteCHIP Iasi
520d E60 LCI '08 2.0d 163cp, varianta power reduction de fabrica, masurata azi stock pe acelasi dyno.
Stiu, iarasi mintim.
Last edited by B39738; 12-09-12 at 14:35.
|
|
|
12-09-12, 14:37
|
#10
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,215
Member of: [Streetline-CCC] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: BMW 520d e60 LCI '08 by CompleteCHIP Iasi
Si alti amatori de prin Germania care folosesc acelasi stand Dynojet de 2 lei.
https://www.youtube.com/watch?v=0K0S1Gh5inM
|
|
|
12-09-12, 14:51
|
#11
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: BMW 520d e60 LCI '08 by CompleteCHIP Iasi
Omul sfinteste locul dar daca nivelul vostru perofesional accepta astfel de grafice...este problema voastra insa am observat si am intrebat.
Eu nu v-am acuzat de nimic dar sti cum e zicala aia care spune ca chelul isi pune mana in cap...
In concluzie care e explicatia pentru care curba de putere se ridica la fiecare grafic al vostru la final? Asta am vazut privind superficial si nu am stat sa analizez graficul ...
|
|
|
12-09-12, 15:12
|
#12
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,215
Member of: [Streetline-CCC] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: BMW 520d e60 LCI '08 by CompleteCHIP Iasi
Atat putem si noi si ne acceptam conditia mediocra. Nivelul nostru profesional este aproape nul in comparatie cu alti "mari" tuneri din tara, si acceptam si acest aspect. Tocmai de aceea am cerut sa se inchida topicul, pt ca nu inteleg ce cautam pe acest forum dedicat performantelor exacte. Concluzia pentru graficul care urca la final e ca incercam sa mintim si noi cat mai frumos ca sa luam banii de la clienti.
Si acum, ca sa fiu rau, la graficul urmator postat, acesta de 163cp, ce nu mai e bun? Cumva culoarea?
In continuare rog pe cineva sa inchida topicul, ca nu ma pot abtine sa nu dau apa la moara carcotasilor.
|
|
|
12-09-12, 15:29
|
#13
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: BMW 520d e60 LCI '08 by CompleteCHIP Iasi
Vad ca e mai simplu sa blamezi si sa arunci cu mizerie in cineva.
Eu am intrebat cat de politicos se poate si asteptam un raspuns civilizat nu tone de maculatura ca sa ascunzi mizeria sub pres.
Inca nu ai raspuns la intrebare.
Daca nu vrei sa raspunzi sau nu sti sa faci asta... eu nu va critic, nu comentez munca voastra, nivelul profesional. Astea se vad altfel, dar nu pot sa nu intreb cand am o nelamurire considerand ca nu sunt pe langa subiect.
|
|
|
12-09-12, 15:33
|
#14
|
Stock
Join Date: Oct 2007
Posts: 8
|
Re: BMW 520d e60 LCI '08 by CompleteCHIP Iasi
Devil devil... a trebuit tu sa dai de lucru unora...
Imi pare rau sa citesc astfel de comentarii. Dar asta e societatea care ne reprezinta.
Asa cum bine si-a dat seama si Kathalin, masina este a mea. Habar nu aveam ca masina are stock 184CP si cuplul limitat la 350Nm (cat are motorul asta doar pe F10), dar nu am nici o indoiala asupra corectitudinii testului. De altfel se si vede cat a scos E60-ul cu power reduction.
Si da, am venit tocmai din Vest, am facut 550 de km pentru ca am vazut/auzit numai feedback-uri pozitive referitoare la munca lui Dragos. Puteam trimite ECU prin curier, dar ca un pretenios ce sunt, am dorit sa vin personal.
Nu cred ca mai are sens sa afirm un IMENS respect pentru calitatea lui de om si tuner. Nu am intalnit mai multa minutiozitate, profesionalism si seriozitate la nici un alt tuner (si am cunoscut destui).
In concluzie, il recomand pe Dragos oricui ii pasa de masina lui. ![Wink](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_wink.gif)
Multumesc Dragos inca o data !
|
|
|
12-09-12, 15:36
|
#15
|
Audi Driver
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re: BMW 520d e60 LCI '08 by CompleteCHIP Iasi
Topicul se poate inchide doar la cererea initiatorului.
Eu nu vad nimic in neregula cu graficele puse desi as fi fost curios sa vad cum arata pana la 5000Rpm.
Probabil Sebastian intreaba de spike-ul de la final, nodul in papura pe care l-a gasit si el rapid.
Reclama nu isi mai poate face pe aici , si-a cumparat sectiune sa nu mai fie deranjat
__________________
Stock is for woosies ![icon_rolleyes2](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_rolleyes2.gif)
Smoking is for woosies ![icon_rolleyes2](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_rolleyes2.gif)
The best exhaust for a turbo is the least exhaust.
|
|
|
|
|