Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Dyno Tuning

Dyno Tuning Colectie de grafice Dyno: Afla cati cai au castigat altii in urma modificarilor, si cum.

Reply
 
Thread Tools
Old 26-03-11, 20:07   #1
Vw_GTI_G60

Stage 3
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 100
Default Golf 2 G60 turbo by Exelixis & WPP

Masina este la baza un Golf 2 g60 motor 1,8L caruia i s-a inlocuit compresorul cu o turbina T3.
Motorul este stock, injectoare stock. Ca modificari: axa cu came Schrick 268/276, regulator presiune benzina reglabil , pompa benzina cu debit marit, evacuare inox diametru 63mm, filtru aer conic in airbox.
Graficul este obtinut la o presiune constanta de 1,2 bar.
Mecanica : Razvan NHT (Exelixis)
Soft: WPP & HUTU
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	soft wpp.jpg
Views:	1289
Size:	195.6 KB
ID:	1936316  
Vw_GTI_G60 is offline   Reply With Quote
Old 08-07-11, 12:28   #2
dogarel2

Stage 2
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 72
Member of:
[Anonymous Motorsport ]
Default Re: Golf 2 G60 turbo by Exelixis & WPP

Frumos grafic.
dogarel2 is offline   Reply With Quote
Old 23-08-11, 22:52   #3
maff_77
Audi Driver

Stage 5
 
maff_77's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 1,021
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
[MERCEDES]
Default Re: Golf 2 G60 turbo by Exelixis & WPP

s a lucrat pe ecu sau stand alone?
maff_77 is offline   Reply With Quote
Old 26-08-11, 17:19   #4
Vw_GTI_G60

Stage 3
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 100
Default Re: Golf 2 G60 turbo by Exelixis & WPP

Quote:
Originally Posted by maff_77 View Post
s a lucrat pe ecu sau stand alone?
Da s-a lucrat pe ecu-ul stock al masinii dar in regim de standalone setupul efectuandu-se real time pe dyno.
Vw_GTI_G60 is offline   Reply With Quote
Old 26-08-11, 23:35   #5
NOScox

Stage 5
 
NOScox's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 340
Default Re: Golf 2 G60 turbo by Exelixis & WPP

Quote:
Originally Posted by Vw_GTI_G60 View Post
Da s-a lucrat pe ecu-ul stock al masinii dar in regim de standalone setupul efectuandu-se real time pe dyno.
adica ecu de fabrica este foarte potent de s-a putut lucra la el ca la un stand alone?
NOScox is offline   Reply With Quote
Old 27-08-11, 00:02   #6
xpartmagazin

Stage 2
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 45
Default Re: Golf 2 G60 turbo by Exelixis & WPP

am intrebat din cauza ca am un a3 1.8t si am cam tot pe el ptr stage 3 si ma lovesc de aceasi replica din partea multora : este pre rudimentar calculatorul masinii
xpartmagazin is offline   Reply With Quote
Old 27-08-11, 09:48   #7
Vw_GTI_G60

Stage 3
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 100
Default Re: Golf 2 G60 turbo by Exelixis & WPP

@NOScox - depinde ce intelegi prin potent , masina a fost gandita de fabrica pentru supra-alimentare, e adevarat cu compresor nu turbo. Prin urmare atat timp cat totul functioneaza bine pe masina (mecanica + senzori) iar softistul stie ce face nu ai nevoie de un ecu cu capacitatea de calcul al computerelor de la NASA pentru un rezultat bun.

@xpartmagazin - nu stiu ce inseamna stage 3 pt ca fiecare face impartirea pe stagii dupa cum considera dar stiu ce zici legat de soft. Marea majoritate zic treaba asta pentru ca ori nu au sculele necesare pt masini mai vechi (recte un emulator ) ori nu au cunostintele necesare ori le e pur si simplu lene pt ca e mai mult de munca decat doar sa infigi mufa OBD si sa ii dai bice.
Vw_GTI_G60 is offline   Reply With Quote
Old 27-08-11, 10:39   #8
xpartmagazin

Stage 2
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 45
Default Re: Golf 2 G60 turbo by Exelixis & WPP

Quote:
Originally Posted by Vw_GTI_G60 View Post
@NOScox - depinde ce intelegi prin potent , masina a fost gandita de fabrica pentru supra-alimentare, e adevarat cu compresor nu turbo. Prin urmare atat timp cat totul functioneaza bine pe masina (mecanica + senzori) iar softistul stie ce face nu ai nevoie de un ecu cu capacitatea de calcul al computerelor de la NASA pentru un rezultat bun.

@xpartmagazin - nu stiu ce inseamna stage 3 pt ca fiecare face impartirea pe stagii dupa cum considera dar stiu ce zici legat de soft. Marea majoritate zic treaba asta pentru ca ori nu au sculele necesare pt masini mai vechi (recte un emulator ) ori nu au cunostintele necesare ori le e pur si simplu lene pt ca e mai mult de munca decat doar sa infigi mufa OBD si sa ii dai bice.
stg 3 ihi vf 34 cu injectoare 550 pompa 255 evacuare 76 si fmic
xpartmagazin is offline   Reply With Quote
Old 16-06-12, 08:02   #9
lalyus

Stage 5
 
lalyus's Avatar
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 641
Member of:
[VW]
Default Re: Golf 2 G60 turbo by Exelixis & WPP

salut baietzi am si eu un G60 pus pe golf 3 cu compresor de mercedez eaton M62 si vreu sai fac un soft pe dino .am cip tuning pe el da este pt compresoru G-lader da vreau sai fac un soft pe dino sa il fac sa traga liniar si sa mearga cu amestec omogen sami spunetzi si mie cat ma costa.eu acuma astept niste piese sa o pun cap la cap definitiv,si cum termin cu ea cu toate cele am sa va contactez ,si lasatzimi si mie un numar de telefon
lalyus is offline   Reply With Quote
Old 16-06-12, 09:07   #10
YCSNHT

Stage 5
 
YCSNHT's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 1,007
Default Re: Golf 2 G60 turbo by Exelixis & WPP

cand e gata masina -----{ exelixis.ro}
YCSNHT is offline   Reply With Quote
Old 16-06-12, 09:08   #11
lalyus

Stage 5
 
lalyus's Avatar
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 641
Member of:
[VW]
Default Re: Golf 2 G60 turbo by Exelixis & WPP

Quote:
Originally Posted by YCSNHT View Post
cand e gata masina -----{ exelixis.ro}
Ok ms mult o sa va contactez.
lalyus is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -