Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Dyno Tuning

Dyno Tuning Colectie de grafice Dyno: Afla cati cai au castigat altii in urma modificarilor, si cum.

Reply
 
Thread Tools
Old 12-11-12, 20:29   #61
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Audi 2.5 stroker turbonetics.

Sunt foarte rare proiectele astea si atunci te uiti cu atentie.
Ce pot sa-ti spun este ca ma uit atent si studiez tot ce-mi pica in mana insa la tine partea de cuplu si putere nu sunt de incredere. Cel putin eu nu m-as baza pe ele. Utilizarea unui turbo mare are avantaje si dezavantaje in cazul tau cred ca e de bine.
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 12-11-12, 20:36   #62
vcsomin

Stage 5
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 443
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Audi 2.5 stroker turbonetics.

Eu nu ma ghidez, dupa grafice - ele sunt informative practic, de aia si sunt suprapuse, ca sa vad diferentele intre ele. Corecte sau nu graficele sunt informative. Din log am vazut unde pierd foarte mult timp, si desi masina merge sub potential momentan, timpul 100-200kmh este in jur de 5.x secunde - 5.4/5.5 Pentru o masina de 1300kg, cu 2 schimbari viteza e un timp rezonabil. La setarea actuala masina are rezerve, - la aceasi presiune, avansul si amestecul sunt foarte, foarte safe. Una din versiune care le iau in calcul pentru viitorul setup este un combo = cutie de subaru (4eat - modificata + convertizor si transbrake), si un housing foarte mare pe evacuare, astfel dispare problema spoll - upului si lag la schimbare viteza.
vcsomin is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -