Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Dyno Tuning

Dyno Tuning Colectie de grafice Dyno: Afla cati cai au castigat altii in urma modificarilor, si cum.

Reply
 
Thread Tools
Old 12-02-10, 00:09   #31
Cristi_XP

Stage 5
 
Cristi_XP's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 1,393
Member of:
[Moderators]
[DACIA]
Default Re: Offtopic din provocari Dacia logan;discutii pe tema dyno la aceasta masina

15 plus minus 2-3 % da pana la 40% diferenta... =))
Ma minunez ce pot posta unii .
Cristi_XP is offline   Reply With Quote
Old 12-02-10, 00:13   #32
cristi_407

Stage 5
 
cristi_407's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,842
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[PEUGEOT]
[AUDI]
Default Re: Offtopic din provocari Dacia logan;discutii pe tema dyno la aceasta masina

Nu 40% dar pana in 25% max poate..
cristi_407 is offline   Reply With Quote
Old 12-02-10, 00:14   #33
Cristi_XP

Stage 5
 
Cristi_XP's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 1,393
Member of:
[Moderators]
[DACIA]
Default Re: Offtopic din provocari Dacia logan;discutii pe tema dyno la aceasta masina

si ajungem de la 75 la roata + 25% cu indulgenta la un 93cp ... si pana la 113 ? mai facem 3 chiptuninguri ?=))
cum ziceam,daca unora le place sa se amageasca cu niste grafice...in fond si la urma urmei puterea la roata conteaza si greutatea masinii ,dar o dam in penibilism cu sute de cai ...
__________________


Last edited by Cristi_XP; 12-02-10 at 00:16.
Cristi_XP is offline   Reply With Quote
Old 12-02-10, 00:17   #34
WPP

Stage 5
 
WPP's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 657
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
Default Re: Offtopic din provocari Dacia logan;discutii pe tema dyno la aceasta masina

Quote:
Originally Posted by Cristi_XP View Post
Pe simplul fapt ca o masina cu tractiune spate pierde 15% in transmisie .
Ce e asa complicat de inteles?Bembeurile nu au tractiune fata,asa ca nu vad rostul comparatiei.
A 2a chestie concreta care pot sa ti-o zic este ca 113 cp ,este o valoare fictiva , sau sunt masurati la roata ? Daca nu sunt masurati la roata...cum sunt obtinuti ? Daca nu printr`o formula ,in care se aplica un coeficient de pierdere de la volanta la roata prin transmisie ?
A 3a chestie concreta, modificarile masinii ...ti le-am scris mai sus ...10 cp la fiecare... probabil ai observat ironia .
Ori nu vrei sa intelegi ori....
1.Explicatia asta cu o masina are 15% sau ca asa se zice este de clasa a1a cand se invata alfabetul.

2. Vezi ca dyno vtech cum are mastertuner masoara pierderea in transmisie pe revenire, practic dupa ce ai accelerat o scoti din viteza si lasi rotile sa se opreasca singure, moment in care dyno iti masoara timpul de la viteza la care a ajuns pana cand se opresc rotile si asa iti masoara pierderea de putere. Este chiar atat de greu sa intelegi fenomenul asta? Pare imposibil?

3. Am vazut si eu ce modificari are si nu pot sa ma pronunt in cazul motorului de logan dar in general se poate realiza cresterea asta de putere.
Sunt motoare care scot 200 de cai din 2.0 de fabrica de ce din 1.4 nu ai scoate 140 de cai, nu din cel de logan ca are din start un handicap si anume ca are 8 valve, dar 110...nu vad de ce nu, daca este facut cu cap se poate.

P.S. ce conteaza ca bmw are tractiune spate cand voarbim de pierderile de putere ca discutie generala???
P.S. 2 Nu am precizat mai devreme dar dyno este o unealta pt a calibra un motor si al testa in conditii de siguranta nu pe strada, dyno poate simula LOAD daca are frana...
ESTE FACUT PT REGLAJE ALE MOTORULUI SI COMPARATIA INAINTE SI DUPA
WPP is offline   Reply With Quote
Old 12-02-10, 00:24   #35
WPP

Stage 5
 
WPP's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 657
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
Default Re: Offtopic din provocari Dacia logan;discutii pe tema dyno la aceasta masina

Quote:
Originally Posted by cristi_407 View Post
Nu 40% dar pana in 25% max poate..

Daca esti pe pana poti sa ai si 70% pierderi mai ales la un logan care abia se misca
Asta apropo de procentele astea care sunt la moda.
Oare cu ce presiune in tori sa fac dyno...poate daca am presiune mare o sa scot mai mult ca opun mai putina rezistenta.... eventual imi pun 155 in loc de 205
Lasa-l sa traiasca in lumea lui....15% de la mine
WPP is offline   Reply With Quote
Old 12-02-10, 00:26   #36
Cristi_XP

Stage 5
 
Cristi_XP's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 1,393
Member of:
[Moderators]
[DACIA]
Default Re: Offtopic din provocari Dacia logan;discutii pe tema dyno la aceasta masina

Quote:
Originally Posted by WPP View Post
Ori nu vrei sa intelegi ori....
1.Explicatia asta cu o masina are 15% sau ca asa se zice este de clasa a1a cand se invata alfabetul.

2. Vezi ca dyno vtech cum are mastertuner masoara pierderea in transmisie pe revenire, practic dupa ce ai accelerat o scoti din viteza si lasi rotile sa se opreasca singure, moment in care dyno iti masoara timpul de la viteza la care a ajuns pana cand se opresc rotile si asa iti masoara pierderea de putere. Este chiar atat de greu sa intelegi fenomenul asta? Pare imposibil?

3. Am vazut si eu ce modificari are si nu pot sa ma pronunt in cazul motorului de logan dar in general se poate realiza cresterea asta de putere.
Sunt motoare care scot 200 de cai din 2.0 de fabrica de ce din 1.4 nu ai scoate 140 de cai, nu din cel de logan ca are din start un handicap si anume ca are 8 valve, dar 110...nu vad de ce nu, daca este facut cu cap se poate.

P.S. ce conteaza ca bmw are tractiune spate cand voarbim de pierderile de putere ca discutie generala???
P.S. 2 Nu am precizat mai devreme dar dyno este o unealta pt a calibra un motor si al testa in conditii de siguranta nu pe strada, dyno poate simula LOAD daca are frana...
ESTE FACUT PT REGLAJE ALE MOTORULUI SI COMPARATIA INAINTE SI DUPA
la 3 ai aplicat regula de 3 simpla cu caii ?=))))))
conteaza pentru ca pierderile FWD in transmisie is unele , AWD is altele , RWD is altele...tre sa scriu ce insemana fiecare ? sau stii ?
Deci dupa gandirea ta ... un motor de 2.0 tre sa aibe 200 cp ... un motor de 1.4 deci tre automat sa fie de 140 cp .
Asta pentru 16v , daca motorul e 8v ... se scad 30 cp ... ca sunt doar 8 v .=)))))))))))))) 8v inseamna un motor handicapat... ca nu are inca 8 ca sa fie implinit .Totusi cum se aplica calculele astea la 20v ?sau 24 v? Dezvolti acu o formula ?Un motor de 8 litri are 800 cp ? Saracii astia de la vw abia acu au scos un 1.4 turbo de 170 cp,cand tu ai descoperit 1.4 aspirat de 140 =))
N-am ce sa discut cu unul care imi calculeaza caii cu regula de 3 simpla in functie de capacitatea cilindrica .

Last edited by Cristi_XP; 12-02-10 at 00:34.
Cristi_XP is offline   Reply With Quote
Old 12-02-10, 00:33   #37
WPP

Stage 5
 
WPP's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 657
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
Default Re: Offtopic din provocari Dacia logan;discutii pe tema dyno la aceasta masina

Quote:
Originally Posted by Cristi_XP View Post
la 3 ai aplicat regula de 3 simpla cu caii ?=))))))
conteaza pentru ca pierderile FWD in transmisie is unele , AWD is altele , RWD is altele...tre sa scriu ce insemana fiecare ? sau stii ?
Deja ai devenit penibil...
Eu incerc sa iti explic ca pierderea de putere (si nu este vorba numai de pierdere in transmisie mestere, mai sunt rulmenti roti....) indiferent de FWD, RWD sau AWD nu este procent la nici una fie 15, 25, 35 sau cum le calculezi tu.
Daca eu fac un motor de 1000 de cai si sa presupunem ca transmisia stock tine chiar vrei sa zici ca eu din aia 1000 pierd 150 de cai asa cum daca as avea doar 100 de cai pierd doar 15 cai???
Daca te linisteste pe tine iti dau dreptate, loganul de 1.4 are 15% pierderi in transmisie(rotile si restul se invart de la sine)
WPP is offline   Reply With Quote
Old 12-02-10, 00:35   #38
Cristi_XP

Stage 5
 
Cristi_XP's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 1,393
Member of:
[Moderators]
[DACIA]
Default Re: Offtopic din provocari Dacia logan;discutii pe tema dyno la aceasta masina

eu am repetat doar ce ai scris tu ...e aiurea sa te consideri penibil,nu?
la modul asta de gandire mi se pare greu ca ai putea sa scoti din orice motor 10 cp,1000 e utopic spus.

Last edited by Cristi_XP; 12-02-10 at 00:38.
Cristi_XP is offline   Reply With Quote
Old 12-02-10, 00:37   #39
WPP

Stage 5
 
WPP's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 657
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
Default Re: Offtopic din provocari Dacia logan;discutii pe tema dyno la aceasta masina

Quote:
Originally Posted by Cristi_XP View Post
eu am repetat doar ce ai scris tu ...e aiurea sa te consideri penibil,nu?
OK mestere, respect.

P.S. cand o sa ai realizarile mele in domeniu mai stam de vorba...
WPP is offline   Reply With Quote
Old 12-02-10, 00:42   #40
Cristi_XP

Stage 5
 
Cristi_XP's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 1,393
Member of:
[Moderators]
[DACIA]
Default Re: Offtopic din provocari Dacia logan;discutii pe tema dyno la aceasta masina

ce domeniu ? fotbal ? tenis ? ski ?
imi pare rau,dar dupa ce scrii ,chiar nu imi dai impresia ca stii ce vorbesti .
Cristi_XP is offline   Reply With Quote
Old 12-02-10, 00:50   #41
WPP

Stage 5
 
WPP's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 657
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
Default Re: Offtopic din provocari Dacia logan;discutii pe tema dyno la aceasta masina

Quote:
Originally Posted by Cristi_XP View Post
ce domeniu ? fotbal ? tenis ? ski ?
Bai tu esti chiar nebun, acum pe bune?
Chiar nu am nimic cu tine, eu incerc sa te ajut cu ceva informati dar nu se leaga nimic de tine.
Am facut masini cu performante pe care din ce imi lasi de inteles nici nu concepi ca exista.
Iar iti zic sa dai un "google" si sa afli ce fac eu in "domeniu" si daca tot consideri ca nu sunt in stare sa scot 10 cai chiar nu are rost sa mai discutam.
WPP is offline   Reply With Quote
Old 12-02-10, 07:21   #42
Nemilosu


Stage 5
 
Nemilosu's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 1,919
Member of:
[DAEWOO]
[AUDI]
[4Tuning International]
[Fanatik MotorSport]
Default Re: Offtopic din provocari Dacia logan;discutii pe tema dyno la aceasta masina

Quote:
Originally Posted by Cristi_XP View Post
ce domeniu ? fotbal ? tenis ? ski ?
imi pare rau,dar dupa ce scrii ,chiar nu imi dai impresia ca stii ce vorbesti .
https://www.youtube.com/watch?v=-LmQ5ZXrNUA
https://www.youtube.com/watch?v=pxSSYgLbLJg
https://www.youtube.com/watch?v=chqQezFQTJc&NR=1


cred ca tu nu stii ce vorbesti.
__________________
Iadul era plin, asa ca .....................m-am intors , and is no replacement for displacement.
Go go go go
Audi =
Espero =
Nemilosu is offline   Reply With Quote
Old 12-02-10, 11:56   #43
shadowro

Stage 5
 
shadowro's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
Default Re: Offtopic din provocari Dacia logan;discutii pe tema dyno la aceasta masina

Quote:
Originally Posted by Cristi_XP View Post
eu am repetat doar ce ai scris tu ...e aiurea sa te consideri penibil,nu?
la modul asta de gandire mi se pare greu ca ai putea sa scoti din orice motor 10 cp,1000 e utopic spus.
Amice treaba e simpla ... la 75 de cai sa zicem ca teoretic ai o piedere de 10 cai.
Cresti puterea masinii la 130 de cai (teoretic) .
Intrebare : de ce ar fi pierderea mai mare de 10 cai daca tu nu ai modificat cu nimic mecanica masinii ( jante , gume, suspensie , bucse .... )

Hint : idee cu procent e proasta :P
__________________
Honda
shadowro is offline   Reply With Quote
Old 12-02-10, 12:00   #44
cristi_407

Stage 5
 
cristi_407's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,842
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[PEUGEOT]
[AUDI]
Default Re: Offtopic din provocari Dacia logan;discutii pe tema dyno la aceasta masina

Si mie se pare mult 10 cp la evacuare la un Logan(motor aspirat) si mai ales de cilindree mica..
cristi_407 is offline   Reply With Quote
Old 12-02-10, 12:24   #45
Cristi_XP

Stage 5
 
Cristi_XP's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 1,393
Member of:
[Moderators]
[DACIA]
Default Re: Offtopic din provocari Dacia logan;discutii pe tema dyno la aceasta masina

Deci inseamna ca sunteti de acord cu ce am scris ? Toti astia meseriasi cu realizari imense si care aveti habar de sportul cu motor,tuning de masini si restul ?
10 cai evacuare, 10 cai soft care nu e bun deloc pentru axa,10 cai compresie marita prin alezare chiulasa 0.5 , sa nu va ganditi la pistoane de compresie,10 cai axa ...io asa vad lucrurile =)) altfel nu dau nici in ruptul capului 113 cp .
Cu un soft bun se sare de 120 cp probabil .
un rezumat la ce s-a scris aici.
colegu WPP a spus urmatoarele : daca un motor de 2.0 are 200 cp , atunci un motor de 1.4 are 140 cp, dupa regula de treisimpla.Valabila doar la 16v.
Daca nu are decat 8v , e un motor handicapat, si atunci mai pierde 30 cp .
Daca un motor are 75 cp , si pierde in transmisie 10 cai ,atunci poti sa ii pui turbo+compresor+ nos si il duci la 300 cai , si atunci pierderea e tot 10 cai... ca deh e motor + cutie de 1.4 si el stie ca are 75 cp si tre sa piarda doar 10...
totusi nu se apuca nimeni de tenis,ski , fotbal ?=))

Last edited by Cristi_XP; 12-02-10 at 12:38.
Cristi_XP is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -