Quote:
Originally Posted by Cristi_XP
io ce stiu concret e ca sunt 75 cp la roata ... si ca pierderile din transmisie sunt de maxim 15% ...deci nu mai are rost sa iti desenez ca oricum nu intelegi .
Din pacate am un motor de 1.6,si un pic mai hardcore modificarile,mai comprimat ...si nu am pretentii de 113 cp,desi am plecat de la 90 cp )
Ca sa nu mai vorbesc ca fara soft pentru axul cu came nu faci mare branza ,sau ghiceste ecu cum tre sa functioneze cu noua axa?
|
Chiar nu am nevoie sa imi desenezi nimic mestere ca nu esti in stare sa ma luminezi tu cu ceva legat de subiectul asta.
Si tu esti forumist convins fara creier care nu stie sa gandesca singur si se ia dupa altii.
Cum ai dedus tu ca loganul are pierdere maxim 15%???
Daca eu am 15% pierderi din 75 de cai rezulta pierdere 11 cai
Daca eu ii pun turbo compresor si nos si ajung la 300 de cai deja pierderile sunt 45 de cai, nu?
Explica-mi si mie de ce cresc pierderile asa mult.
Nu cred ca ai practica in domeniul dyno/dynotuning-ului asa ca te luminez eu.
Fosta mea masina,bmw e30:
Am facut peste 20 de teste in decurs de 2 ani in diferite configuratii de la aspirat si 225 de cai pana la turbo si 390 de cai, pierderile erau foarte apropiate si am constatat ca difereau cand schimbam rotile/cauciucurile, treapta in care faceam testul si temperatura uleiului din cutie/diferential.
Daca stai putin si te gandesti tot ce am scris ca influenteaza pierderile sunt lucruri care chiar influenteaza.
Revin cu intrebarea, tu pe ce te bazezi cand zici 15% in conditiile in care ai 75 si 300 de cai pe aceasi transmisie, roti, etc????????
Este logic ce zici tu??? Daca da argumenteaza....