Quote:
Originally Posted by devourerc86@yahoo.it
Nu trebuie mereu sa zicem doar lucrurile frumoase...( masina mi-a oferit mare satisfactie ..dar pt cat timp?)As avea nevoie de niste sfaturi sau pareri din partea voastra!!
De cateva zile a aparul un FUM ALB dens pe evacuare..initial am crezut ca e o turbina ..
AM dat motorul jos , turbinele sunt okay!! am observat o pierdere cam mare de ulei pe evacuare(deci chiar unde se prinde wastgate-ul din dreapta fiind un V6)..deci fumul alb venea de la uleiul ars..acum masina e la baietii de la Nissan Braila.. ( cei care au facut motorul cu pistone forjate si tot ce trebuie )
Intrebarea 1 : Dc ? am mers cu 0.5 presiune... tin si internele de serie la presiunea asta!
2 : Numai motul 10W40 primul skimb si al 2lea cu 5W40 ! ( de cand am facut motorul au trecut doar 5000Km, deci uleiul il skimb fff des)
3 : Cu interne forjate e posibil sa mi se intample asa ceva ? Bine inca nu stim care e motivul..vom alfa luni marti cand motorul e dezmembrat...
Va multumesc anticipat!!
|
Daca ai fi citit ca cetatean tot topicul asta in care unii se mandresc ca au facut tuning de motor si apoi clientul e vesel, spune de victime, apoi de fum alb, dezmembrari, probleme, te duci cu gandul ca nu s-a facut treaba buna. Chiar ma mir ca nu mi-au sarit "prietenii" la gat. Din cate spune proprietarul segmentul de ungere la un piston era spart, cel mai probabil de la instalarea pistoanelor forjate.