Dyno Tuning Colectie de grafice Dyno: Afla cati cai au castigat altii in urma modificarilor, si cum. |
07-03-06, 22:46
|
#1
|
 Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 785
Member of: [Moderators]
|
Cielo Cu Unichip
Masina este un Executive 8v. Cresterea a fost de 9%, ceea ce pentru un aspirat e peste medie.
|
|
|
07-03-06, 22:48
|
#2
|
 Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 617
|
Re: Cielo Cu Unichip
Vezi ca ai pus alt dynosheet. NU e de la Cielo
|
|
|
07-03-06, 23:04
|
#3
|
 Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 785
Member of: [Moderators]
|
Re: Cielo Cu Unichip
Sorry, asa e. Era mai misto motorul de sit 4 tuning anterior, ca la preview iti arata si poza. Daca puneam vreo femeie goala...
|
|
|
07-03-06, 23:18
|
#4
|
 Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 617
|
Re: Cielo Cu Unichip
Ne clateam si noi ochii si ne mai calmam dupa disputele anterioare.
|
|
|
10-03-06, 14:38
|
#5
|
 Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,034
Member of: [Moderators] [AfterDark Racing] [DAEWOO] [FORD] [BMW]
|
Re: Cielo Cu Unichip
o diagrama pentru motorul DOHC cu 16 V ai ?
|
|
|
10-03-06, 17:59
|
#6
|
 Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 617
|
Re: Cielo Cu Unichip
Quote:
Originally Posted by NWZeu
o diagrama pentru motorul DOHC cu 16 V ai ?
|
Din cate imi amintesc Cielo Executive 8 valve are 80 de cai nu 86. Cel 16 valve are 86 de cai ...Ciudat ca a dat la masuratoare inainte de tuning 86.
|
|
|
10-03-06, 21:22
|
#7
|
 Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,034
Member of: [Moderators] [AfterDark Racing] [DAEWOO] [FORD] [BMW]
|
Re: Cielo Cu Unichip
in concluzie diagrama de mai sus este pentru motorul de 16V si nu de 8? si da euro3ul are 80 de cai .....
|
|
|
11-03-06, 01:04
|
#8
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Cielo Cu Unichip
Sunt mai multe modele asta e un euro 4 cu 8 valve care are cu vreo 3 cai mai putin de serie decat are cel cu 16v, e un motor ce apare si pe Lanos parca.
E f bun cel mai bun de pe cielo.
Cielo are vreo 4 motoare din care 3 cu trei puteri diferite de 8valve.
|
|
|
11-03-06, 11:04
|
#9
|
 Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 785
Member of: [Moderators]
|
Re: Cielo Cu Unichip
Daca in titlu scrie 8v e 8v. Cel fara reglajul avansului din distribuitor, model 2004.
|
|
|
29-03-06, 15:09
|
#10
|
 Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 794
Member of: [VW]
|
Re: Cielo Cu Unichip
Din cate stiam eu Executive... inseamna 16v. Sa inteleg ca ma insel? Exista si executive-uri care sunt 8v? Daca da, care mai este atunci diferenta intre executive si cel normal.
|
|
|
29-03-06, 17:13
|
#11
|
 Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 785
Member of: [Moderators]
|
Re: Cielo Cu Unichip
Quote:
Originally Posted by Bestie
Din cate stiam eu Executive... inseamna 16v. Sa inteleg ca ma insel? Exista si executive-uri care sunt 8v? Daca da, care mai este atunci diferenta intre executive si cel normal.
|
Fara suparare, daca era Maserati intelegeam sa nu ai informatii, dar pt. Cielo sunt cateva sute de dealeri care pot sa te informeze.
E o "serie limitata" care venea cu majoritatea optionalelor si care acum vreo trei ani avea morotul de pe Espero cu 16v, un motor prost oricum. De ceva vreme are tot 8v cu multibobine si evident fara distribuitor.
__________________
TUNING TO PERFECTION
www.mastertuner.ro
Bucuresti, Teiul Doamnei 92
Tel.:0722275522/021 242 42 81
|
|
|
30-03-06, 06:25
|
#12
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Cielo Cu Unichip
Quote:
Originally Posted by zbuciumus
Fara suparare, daca era Maserati intelegeam sa nu ai informatii, dar pt. Cielo sunt cateva sute de dealeri care pot sa te informeze.
E o "serie limitata" care venea cu majoritatea optionalelor si care acum vreo trei ani avea morotul de pe Espero cu 16v, un motor prost oricum. De ceva vreme are tot 8v cu multibobine si evident fara distribuitor.
|
Pentru buna informare a publicului larg trebuie facuta o rectificare.
Motorul de Cielo cu 16v nu e identic cu cel de ESPERO 1.6 cu 16v.
La Cielo aprinderea era cu multibobine si fara distribuitor, cu toate astea motorul de Espero mai vechi ca tehnologie avea un raspuns mai prompt la pedala si parca era mai viguros.
|
|
|
05-04-06, 19:03
|
#13
|
Stage 3
Join Date: Jul 2004
Posts: 140
|
Re: Cielo Cu Unichip
ce ciudata e diagrama cuplului.... nu e rau ca e asa "valurita"?
(si initial si dupa resoftare)
|
|
|
06-04-06, 09:06
|
#14
|
 Stage 5
Join Date: Aug 2004
Posts: 332
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Cielo Cu Unichip
Quote:
Originally Posted by zbuciumus
Fara suparare, daca era Maserati intelegeam sa nu ai informatii, dar pt. Cielo sunt cateva sute de dealeri care pot sa te informeze.
E o "serie limitata" care venea cu majoritatea optionalelor si care acum vreo trei ani avea morotul de pe Espero cu 16v, un motor prost oricum. De ceva vreme are tot 8v cu multibobine si evident fara distribuitor.
|
Avea dreptate Bestie , EXECUTIVE s-a numit doar cel 16V , 86 cp.Urmatoarele s-au numit CIELO EURO 3 , 4 si au ~80 cp...ma refer strict la denumire!
|
|
|
01-05-06, 18:29
|
#15
|
 Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 336
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [4Rally]
|
Re: Cielo Cu Unichip
Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN
Pentru buna informare a publicului larg trebuie facuta o rectificare.
Motorul de Cielo cu 16v nu e identic cu cel de ESPERO 1.6 cu 16v.
La Cielo aprinderea era cu multibobine si fara distribuitor, cu toate astea motorul de Espero mai vechi ca tehnologie avea un raspuns mai prompt la pedala si parca era mai viguros.
|
Si Espero avea tot 1.5, mai precis 1498 cmc.
|
|
|
|
|