ia stai mai baieti cuminti cu loganelu...k nush io ce frane aveti knd ii dati voi "200 si mai avea pedala ... se simtea puterea ..etc"
va puneti pe voi in pericol aiurea si pe altii..asta e probl principala.
si nu , loganu 1.6 mpi (8v) nu "ia" 200..PUNCT.. cum nu putea nici cielo si nici cielo executive.. contrar pozelor si alea alea.. k poti sa pui si poze cu trabant la 200 (daca ar avea atata pe vitezometru, are doar 130 pt cine nu stie
) si tot degeaba , k nu are 200
si cat despre aia 2 ,6 cai obtinuti din acea modificare.. scump ..ce sa zic..
si aiurea mai mult.. dacia logan poate k nu a fost conceputa pt chip tuning..
pe dci mai e cum mai e, acolo se mai merita.. dar pt 11 nm si 2 cai parca nu se merita sa dai cateva sute de euro ..300 parca..nush cat a dat respectivul..
cat despre cel cu solenza..daca tu esti multumit de banii kre i-ai bagat in masina si de cum merge, asta este esential..pune-o pe dyno de curiozitate odata..sa vezi ce "iti da" ..sa nu fii dezamagit sau ceva..doar ca sa stii pe ce ai dat banul , si sa pui masina pe dyno doar daca o sa fii multumit de ea dupa test INDIFERENT DE REZULTAT!
si scuze de ditai offtopicul de la inceput..