Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Dyno Tuning

Dyno Tuning Colectie de grafice Dyno: Afla cati cai au castigat altii in urma modificarilor, si cum.

Reply
 
Thread Tools
Old 01-02-06, 17:48   #1
MasterTuner

Stage 5
 
MasterTuner's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 785
Member of:
[Moderators]
Default SKODA FELICIA SUPERMASINA DE CARE NIMENI NU VORBESTE

MOTORIZAREA DE 1.6 AEE ESTE FANTASTICA PENTRU TOATA ZIUA. MASINA DA TOT DIN EA, INTRE 1500 SI 4000 RPM DAND PESTE 125 NM. PERFECT PENTRU CONDUSUL IN ORAS. PRACTIC MASINA DA TOT DIN EA LA MERSUL NORMAL,DACA SUPRATUREZI PIERZI. AM MERS CU MASINA ASTA O VREME ACUM NISTE ANI SI ERA O REALA PLACERE. DE RETINUT CA MOTORUL ASTA L-AM REFACUT CO;PLET DUPA 80 000 KM IAR ACUM ARE 160 000 SI E PUTIN MAI TARE DECAT DECLARA FABRICANTUL. CELE DOUA TESTE LE-AM FACUT CA SA REGLAM AVANSUL OPTIM.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	skoda_felicia_16_507.jpg
Views:	502
Size:	148.7 KB
ID:	65641  
__________________
TUNING TO PERFECTION
www.mastertuner.ro
Bucuresti, Teiul Doamnei 92
Tel.:0722275522/021 242 42 81
MasterTuner is offline   Reply With Quote
Old 02-02-06, 11:18   #2
CT99WUW
Honda Driver

Stage 5
 
CT99WUW's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,317
Member of:
[Honda]
Default re

Eu am o FELICIA AEE si intradevar ....motorul este mult mai \"elastic\" decat alte motoare de aceeasi generatie si cilindree
CT99WUW is offline   Reply With Quote
Old 14-02-06, 13:18   #3
CT99WUW
Honda Driver

Stage 5
 
CT99WUW's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,317
Member of:
[Honda]
Default Re: SKODA FELICIA SUPERMASINA DE CARE NIMENI NU VORBESTE

Quote:
Originally Posted by \"zbuciumus\"
MOTORIZAREA DE 1.6 AEE ESTE FANTASTICA PENTRU TOATA ZIUA. MASINA DA TOT DIN EA, INTRE 1500 SI 4000 RPM DAND PESTE 125 NM. PERFECT PENTRU CONDUSUL IN ORAS. PRACTIC MASINA DA TOT DIN EA LA MERSUL NORMAL,DACA SUPRATUREZI PIERZI. AM MERS CU MASINA ASTA O VREME ACUM NISTE ANI SI ERA O REALA PLACERE. DE RETINUT CA MOTORUL ASTA L-AM REFACUT CO;PLET DUPA 80 000 KM IAR ACUM ARE 160 000 SI E PUTIN MAI TARE DECAT DECLARA FABRICANTUL. CELE DOUA TESTE LE-AM FACUT CA SA REGLAM AVANSUL OPTIM.
zbuciumus ce alte tips&tricks poti sa imi mai zici si mie...sau ceva sfaturi
CT99WUW is offline   Reply With Quote
Old 14-02-06, 19:26   #4
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default

motor de vr6
supermasina sa fim seriosi sau macar decenti
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 15-02-06, 10:10   #5
BASU

Stage 5
 
BASU's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,503
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

hmm motor pe benzina... 125nm la 1500rpm? daca e adevarat... este ceva de admirat... este un motor reusit... iar curba cuplului seamana cu un diesel foarte bun
BASU is offline   Reply With Quote
Old 16-02-06, 18:08   #6
MasterTuner

Stage 5
 
MasterTuner's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 785
Member of:
[Moderators]
Default

In carcasa filtrului se afla un con menit sa atenueze zgomotul. Se arunca!

Avansul se regleaza ca la Dacie rotind distribuitorul (delcoul). Are doua suruburi, se slabeste, se roteste usor in sensul acelor de ceasornic. Se face asta simultan cu accelerarea in reprize scurte la maxim pentru a auzi unde incepe sa detoneze. Toate astea cu motorul biine incalzit ev dupa un drum mai lung. Se identifica pozitia unde incepea sa detoneze si se da putin inapoi. Daca nu ai experienta de loc du-te la un service DACIA si cauta un mecanic batran.
MasterTuner is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -