Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Dyno Tuning

Dyno Tuning Colectie de grafice Dyno: Afla cati cai au castigat altii in urma modificarilor, si cum.

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 01-02-06, 12:54   #1
MasterTuner

Stage 5
 
MasterTuner's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 785
Member of:
[Moderators]
Default Citeste aici inainte

Acest topic e menit sa va arate teste facute cu diverse masini. El vrea sa dea informatii despre puteri ale masinilor stock si modificate. Cele mai interesante topicuri sunt cele care prezinta masini inainte si dupa modificare. Sant invitati sa posteze aici toti cei care au dynoteste cu masini cunoscute.
__________________
TUNING TO PERFECTION
www.mastertuner.ro
Bucuresti, Teiul Doamnei 92
Tel.:0722275522/021 242 42 81
MasterTuner is offline  
Old 04-02-06, 13:05   #2
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default

Pe langa fisa de test va rugam sa scrieti cifrele de putere si cuplu in clar cu unuitati de masura.
SEBASTIAN is offline  
Old 03-03-06, 10:28   #3
Gabi_323i

Stage 5
 
Gabi_323i's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 3,014
Member of:
[BMW]
Default

am si eu o mica intrebare, puterea masurata este cea de la roata? daca este cea de la volanta cum se stiu exact procentele de pierdere a puterii in transmisie?

multumesc
__________________
BMW E30 324td S50B30 Twin Turbo Touring (Pt moment la grupa mica M50B25)
BMW E21 325iX M50 Turbo - Proiect ...
Gabi_323i is offline  
Old 05-03-06, 17:10   #4
MasterTuner

Stage 5
 
MasterTuner's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 785
Member of:
[Moderators]
Default Re: Citeste aici inainte

Curbele de putere si de cuplu sunt la volanta. Curba cea mai de jos este de pierderi in transmisie (putere disipata). Daca scazi din curba de putere la volanta pierderile obtii puterea la roata (care inseamna la strada sau la rola, nu la axul rotii cum multi inteleg, adica upa pneu, care disipa cantitati mari de caldura)
MasterTuner is offline  
Old 06-11-06, 15:43   #5
jjcage

Stock
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 1
Default Re: Citeste aici inainte

Probabil il stiti deja dar am gasit un site (http://www.rri.se/index.php?DN=29) cu grafice pt masini foarte actuale. Din cate inteleg eu modalitatea de testare este cuplare directa la axul rotii (rotile sunt date jos). Cuplul se masoara la RPM diferite pt cateva secunde la fiecare. Graficul final este obtinut prin interpolare. Ar putea cineva cunoscator in domeniu sa comenteze putin asupra tehnicii (cat de relevanta este, de ce rezultatele sunt foarte apropiate de cifrele oficiale declarate - m-as fi asteptat ca la roata sa fie pierderi mari - la Passat 2.0 TDI 140 CP da mai bine decat cifrele declarate)?
jjcage is offline  
- Copyright 2024 4Tuning -