Masina e prima generatie de 320 e90 care a venit cu motorul de 163 cp nu cel de 177cp care echipeaza actualele 320-uri. Adevarul e ca acest motor nefiind cu filtru de particule (motor prezent si pe ultimele editii de e46 si X3) e capabil sa scoata dupa tuning performante superioare propulsorului vechi. Noi cu UNICHIP si motorul 100% stock am reusit 205 cp si 440 Nm, deci o crestere de 41 cp si 90 Nm, adica +25% performante.
Primul grafic e cu STOCK versus UNICHIP, iar al doilea sunt trei teste cu aceleasi nivele de injectie motorina si presiune de supraalimentare, dar cu avans la injectie modificat de UNICHIP cu +3, +4, respectiv +5 grade de avans peste cele original comandate de ECU. Dupa cum vedeti varianta care dadea puterea si cuplul maxime era cea de mijloc, un grad stanga sau dreapta insemnand 2 cp si 3 Nm. Pentru a smulge si acesti ultimi cp e nevoie de scule de precizie, timp si dedicare.
Aveti aici ceea ce am reusit cu UNICHIP pe motorul e 177 cp:
https://forum.4tuning.ro/175-dyno-tuning/96697-chiptuning-unichip-bmw-320d-e92-unichip-by-mastertuner.html