vai de steaua voastra...cu cartonu
)) daca era carton...erau multi morti acuma
) sunteti penali ma faceti sa rad
)
mai lasati desenele si interesati-va ce's alea masini
)
dar in fine..nu ai de unde sa stii asa ca mergi pe varianta populara...trabant = carton
hai sa-ti spun doar cateva lucruri despre trabant...
NU, accentuez, NU este din carton si nici nu a fost vre-odata,
poate ai vrut sa spui duroplast, sau fibra dar in nici-un caz carton, daca era carton gandeste-te ce se intampla cu el dupa cateva ploi sau dupa un inghet/dezghet..ajungea o epava...ceea ce nu prea a ajuns..cel putin cele ingrijite...al meu avea 22 ani asta vara cand l-am desfacut complet si am gasit rugina doar la oalele de la roata si aia pe partea dreapta, ca deh..acolo e multa sare pe drum, mizeria etc...in rest, nu avea pic de rugina. La cat am muncit la el si curatat din nou grunduit antifonat, tre sa tina cel putin inca 22 de ani de acuma...desi am folosit substante noi nu ce foloseau nemtii acu 23 ani in urma..in fine..
revenind...
Trabantul si tabla lui...ei bine, tot e mai bine protejat decat o masina obisnuita.. Pentru ca otelul din care e facuta caroseria e de foarte buna calitate, si e destul de elastic. Mai degraba se indoaie si revine la forma initiala decat sa se boteasca! Plus ca, tabla e GROASA! Panoul spate si podul pedalier, are 1,8mm (pe masurate). Stalpii la usi tot asa. Mai subtire, de doar 1mm sunt marginile acelea care sustin aripile. Cum vi se pare, prin comparatie cu altele, care nu au decat 0,6mm grosime la tabla?
daca si restul masinilor ar avea tabla care o are trabantul ar fi o chestie tare interesanta..si..binenteles Sigura
skyzzo, frumos trabantul
felicitari