01-02-09, 21:21
|
#151
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 755
Member of: [VW]
|
Re: Hungarian Drag Racing 2009
Quote:
Originally Posted by dragracing.hu
Te rog sa-mi scrii un email cu intrebarile tale legate de masina mea, preferabil in engleza, iar eu iti voi raspunde. Nu vreau sa plictisesc restul lumii, acesta e totusi topicul curselor maghiare.
|
Zoli, eu sincer nu cred ca lumea e plictisita de masini performante. Eu am gasit cate ceva pe timeslip.hu, dar nu stiu daca e masina ta.
|
|
|
01-02-09, 21:21
|
#152
|
Stage 2
Join Date: Jan 2009
Posts: 28
|
Re: Hungarian Drag Racing 2009
Last edited by dragracing.hu; 01-02-09 at 21:28.
|
|
|
01-02-09, 21:26
|
#153
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 755
Member of: [VW]
|
Re: Hungarian Drag Racing 2009
Impresionant!
|
|
|
01-02-09, 21:31
|
#154
|
Stage 2
Join Date: Jan 2009
Posts: 28
|
Re: Hungarian Drag Racing 2009
Thank You
|
|
|
01-02-09, 21:37
|
#155
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Hungarian Drag Racing 2009
Intradeva, pe vremuri in 2002 aveam si noi Viper la start dar nu erau asa de modificate probabil.
Ce modificari ai la ea? Asta e cu adevarat interesant!
|
|
|
01-02-09, 21:45
|
#156
|
Stage 2
Join Date: Jan 2009
Posts: 28
|
Re: Hungarian Drag Racing 2009
Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN
Intradeva, pe vremuri in 2002 aveam si noi Viper la start dar nu erau asa de modificate probabil.
Ce modificari ai la ea? Asta e cu adevarat interesant!
|
stroker engine
drag transmission
custom difi
custom axel
custon wheels
NX dirkect port nitro
|
|
|
01-02-09, 21:51
|
#157
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Foarte interesant si ajuta mult la performanta.
Modificari simple dar f f eficiente.
Se mai pot face cateva care ar ajuta mult la imbunatatirea timpului.
NX progresiv, axe cu came speciale, chiulasa modificata +++ usurare pe fata, eventual mutarea motorului mai pe spate macar cativa mm.
Am o intrebare stroker kit-ul este permis la categoria street?
Last edited by Gabi; 01-02-09 at 21:55.
|
|
|
01-02-09, 21:59
|
#158
|
Stage 2
Join Date: Jan 2009
Posts: 28
|
Re: Hungarian Drag Racing 2009
Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN
Foarte interesant si ajuta mult la performanta.
Modificari simple dar f f eficiente.
Se mai pot face cateva care ar ajuta mult la imbunatatirea timpului.
NX progresiv, axe cu came speciale, chiulasa modificata +++ usurare pe fata, eventual mutarea motorului mai pe spate macar cativa mm.
Am o intrebare stroker kit-ul este permis la categoria street?
|
Raspunsul il gasesti in regulament, te rog sa-l citesti.
|
|
|
01-02-09, 22:24
|
#159
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 755
Member of: [VW]
|
Re: Hungarian Drag Racing 2009
- Masina poate fi dotata exclusiv cu motorul original. Exceptie face situatia in care noua motorizare a fost inscrisa in talonul masinii, dar numai daca dispunerea motorului corespunde cu cea de origine, respectiv longitudinala sau transversala.
- Este permisa modificarea motorului, transmisiei si a sistemului de evacuare. Cilindreea motorului poate fi marita pana la maxim cota R2. Nu se admite marirea cilindreei prin folosirea altor componente interne (stroker kit). Nu se admite dotarea ulterioara cu sisteme de admisie fortata (turbo/compresor) decat daca noua putere a motorului este trecuta in documentele masinii, acest lucru ridicand cu o grupa incadrarea masinii. Sistemul de evacuare trebuie sa aiba terminatia in locul prevazut original.
|
|
|
01-02-09, 22:26
|
#160
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Hungarian Drag Racing 2009
Am citit si vreau sa facem un dialog pe tema asta.
Am deranjat cu intrebarea in cunostinta de cauza si pentru a clarifica lucrurile foarte corect. Nu e genul meu sa intreb fara sa ma documentez.
traducera suna cam asa:
3.1 Regulile generale ale categoriei Street
...
- Masina poate fi dotata exclusiv cu motorul original. Exceptie face situatia in care noua motorizare a fost inscrisa in talonul masinii, dar numai daca dispunerea motorului corespunde cu cea de origine, respectiv longitudinala sau transversala.
- Este permisa modificarea motorului, transmisiei si a sistemului de evacuare. Cilindreea motorului poate fi marita pana la maxim cota R2. Nu se admite marirea cilindreei prin folosirea altor componente interne (stroker kit). Nu se admite dotarea ulterioara cu sisteme de admisie fortata (turbo/compresor) decat daca noua putere a motorului este trecuta in documentele masinii, acest lucru ridicand cu o grupa incadrarea masinii. Sistemul de evacuare trebuie sa aiba terminatia in locul prevazut original.
Auto sub 3800 ccm Include: Toate masinile dotate cu motor pe benzina in 2 sau 4 timpi, in linie, V, boxer sau Wankel, cu patru roti din care doua roti motrice, avand motorul cu cilindreea cuprinsa intre 2501-3800cmc normal aspirat sau sub 1600cmc Wankel supraalimentat sau intre 1601-2500cmc supraalimentat (turbo/compresor). Combustibilul permis este doar cel din comert – benzina, E85, benzina de curse SIMBOL:
AS3
Aici apare un nonsens!
Eu inteleg exact ce e scris, sper ca nu asa s-a si gandit.
Adica permiti sa mearga din fabrica cu nu motor de 2500 turbo, sau a avut de 2.0 l-a inlocuit si declarat cu unul de 2500. Ok e in regula dar daca unul avea 2.0 si a facut unul de 2.2 sau 2.3 ori 2.4 si nu a atins limita de 2.5?
Cred ca trebuie admis in grupa in care se incadreaza, altfel e o discriminare fara temei tehnic.
Gresec?
|
|
|
03-02-09, 16:27
|
#161
|
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 1,168
Member of: [Moderators] [Honda]
|
Re: Hungarian Drag Racing 2009
UPDATE!!
- 14 martie dragracing Hungaroring, Ungaria, 201 metri
- 21 martie dragracing Kiskunlachaza, Ungaria, 402 metri
- 18 aprilie Honda Meeting Kiskunlachaza, Ungaria
- 19 aprilie dragracing Kiskunlachaza, Ungaria, 402 metri
- 31 mai dragracing Kunmadaras, Ungaria, 402 metri
- 9 august dragracing Kunmadaras, Ungaria, 402 metri
- 4-5-6 septembrie King of Europe Kiskunlachaza, Ungaria
- 26 septembrie dragracing Kiskunlachaza, Ungaria, 402 metri
|
|
|
03-02-09, 20:02
|
#162
|
Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 683
|
Re: Hungarian Drag Racing 2009
Quote:
Originally Posted by kickass
UPDATE!!
- 14 martie dragracing Hungaroring, Ungaria, 201 metri
- 21 martie dragracing Kiskunlachaza, Ungaria, 402 metri
- 18 aprilie Honda Meeting Kiskunlachaza, Ungaria
- 19 aprilie dragracing Kiskunlachaza, Ungaria, 402 metri
- 31 mai dragracing Kunmadaras, Ungaria, 402 metri
- 9 august dragracing Kunmadaras, Ungaria, 402 metri
- 4-5-6 septembrie King of Europe Kiskunlachaza, Ungaria
- 26 septembrie dragracing Kiskunlachaza, Ungaria, 402 metri
|
pe Hungaroring vor fi aceleasi reguli?
|
|
|
03-02-09, 20:55
|
#163
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 888
|
Re: Hungarian Drag Racing 2009
Da, aceleasi reguli cu exceptia distantei de concurs.
|
|
|
04-02-09, 23:10
|
#164
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Hungarian Drag Racing 2009
la Tokol nimic?
|
|
|
04-02-09, 23:49
|
#165
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Hungarian Drag Racing 2009
Azi la o benzinarie....
|
|
|
|
|