Go Back   Forum 4Tuning > Curse > Curse de Accelerare - Liniute

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 03-04-08, 09:08   #346
Adipo

Stage 1
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 19
Member of:
[PEUGEOT]
Default Re: Liniute in Pitesti Duminica 30.03.2008

Pana la urma, n-are rost sa ne certam fara rost, dar:
- nu era clar dupa cum a fost facut regulamentul de participare ca va castiga masina cu cea mai buna putere dintr-o anumita clasa cilindrica? (exceptand aici faptul ca, intradevar, pentru frumusetea spectacolului ar fi putut sa nu mai traga la sorti intrarea in runda ci sa le grupeze si dupa putere in cadrul aceleiasi clase cilindrice)
- ce clasificare au cursele de dragster (nu cumva sunt limitate doar de capacitatea cilindrica si de aici si frumusetea lor pentru ca nu stii cati cai putere/kilogram a reusit echipa sa scoata din masina aia) ca doar spre asta tindem?
- raman totusi la parerea mea, adica la liniutele legale vii sa vezi masini nu piloti deci este corect sa fie impartite clasele pe capacitate si asa vezi cine e "mester la preparat motoare"; asta cu conditia ca toti sa fie corecti si sa nu schimbe pe ascuns capacitatea cilindrica (cum se intampla candva cu daciile de 1.4L ce deveneau peste noapte 1.6L - si aici stiu cum sta treaba ca doar am avut si 1.4L modificata din uzina in 1.6L inainte de omologarea oficiala si dupa am avut si berlina 1.6L "oficiala").
Si, de obicei, nu intru pe forumuri sa scriu daca nu am nimic deosebit de spus, chiar daca le citesc.

PS: Si cel mai mult la Pitesti am admirat Dacia WRC si Renaultul 5, pentru ca acolo am vazut elemente interesante pe masini precum si pasiunea pentru motoare a proprietarilor. Bine, iti incanta ochiul si cand vezi "uzine" gen EVO

Last edited by Adipo; 03-04-08 at 09:11.
Adipo is offline  
Old 03-04-08, 09:54   #347
B-77-GUZ

Stage 2
 
B-77-GUZ's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 68
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
[VW]
Default Re: Liniute in Pitesti Duminica 30.03.2008

eu c drq sa mai zis ca am 2 tone masina si cutie automata si tot m-am dat si am luat locul I... cand m-am dus acolo si am vazut numai s3 s5 s6 m5 evo subaru etc etc etc... am zis "ba eu nu ma mai dau " si am prins curaj m-am dat prima data cu un seria 5 530 modiicari nu stiu el zicea ca are 300 cai da nu cred... a plecat prost adevarat dar nu am ce sa-i fac si pe urma am prins curaj si m-am dat si cu subaru wrx...mi-a dat o masina e adevarat dar am plecat si eu un pic mai prost dar la timp tot l-am facut asa ca ce sa zic pitestiul ptr mine a fost 4 fun
B-77-GUZ is offline  
Old 03-04-08, 09:59   #348
maniacu_mnc

Stage 5
 
maniacu_mnc's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 698
Default Re: Liniute in Pitesti Duminica 30.03.2008

Quote:
Originally Posted by Adipo View Post
Pana la urma, n-are rost sa ne certam fara rost, dar:
- nu era clar dupa cum a fost facut regulamentul de participare ca va castiga masina cu cea mai buna putere dintr-o anumita clasa cilindrica? (exceptand aici faptul ca, intradevar, pentru frumusetea spectacolului ar fi putut sa nu mai traga la sorti intrarea in runda ci sa le grupeze si dupa putere in cadrul aceleiasi clase cilindrice)
- ce clasificare au cursele de dragster (nu cumva sunt limitate doar de capacitatea cilindrica si de aici si frumusetea lor pentru ca nu stii cati cai putere/kilogram a reusit echipa sa scoata din masina aia) ca doar spre asta tindem?
- raman totusi la parerea mea, adica la liniutele legale vii sa vezi masini nu piloti deci este corect sa fie impartite clasele pe capacitate si asa vezi cine e "mester la preparat motoare"; asta cu conditia ca toti sa fie corecti si sa nu schimbe pe ascuns capacitatea cilindrica (cum se intampla candva cu daciile de 1.4L ce deveneau peste noapte 1.6L - si aici stiu cum sta treaba ca doar am avut si 1.4L modificata din uzina in 1.6L inainte de omologarea oficiala si dupa am avut si berlina 1.6L "oficiala").
Si, de obicei, nu intru pe forumuri sa scriu daca nu am nimic deosebit de spus, chiar daca le citesc.

PS: Si cel mai mult la Pitesti am admirat Dacia WRC si Renaultul 5, pentru ca acolo am vazut elemente interesante pe masini precum si pasiunea pentru motoare a proprietarilor. Bine, iti incanta ochiul si cand vezi "uzine" gen EVO
Tu scri de dragul de a uple forumul!!!! Batrane au existat si dacii 1.6 nu s-a modificat motorul de 1.4 in 1.6....Si apropo tu sti ce implica modificarea unui bloc motor??? Sa-l faci din 1.4 in 1.6???? Mai bine lasa-te de sporul asta ca nu e de tine. Apucate de role de snowboard de altceva numai masini nu ca esti total pe langa....


S-a vorbit destul despre ce s-a intamplat la "curbulitele" de la Pitesti propun ca un moderator sa inchida topicul pt. ca se abereaza!!!!!
maniacu_mnc is offline  
Old 03-04-08, 10:11   #349
kidu2006

Stage 5
 
kidu2006's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,528
Default Re: Liniute in Pitesti Duminica 30.03.2008

Quote:
Originally Posted by Adipo View Post
Clar va bate ala cu cei mai multi CP )
Dar care e faza de va oftica aia cu mai multi CP?!
Nu mai este fair-play?
Eu zic ca ala cu Leon de 150CP n-are ce cauta la curse (legale) daca nu modifica masina a.i. sa ajunga la performante comparabile cu Honda aia de 241CP.
Masina mea este stock cu 105cp,nu i-am facut nici o modificare si tot am batut ceva masini cu mici modificari la motor,deci cu mai multi cai ca mine,atat cat si la Pitesti si in rest,pe strada,asa ca nu vad nici un rost la ce spui tu acolo
Daca la o cursa organizata vine un M5 care este stock cu 400cp,vrei sa zici ca ala n`ar avea ce sa caute la curse doar pt simplul fapt ca este stock?))),ce dreaq ma sa fim seriosi..
Las`o asa
__________________
www.royal-amanet.ro
Amanet: Auto, Moto, Ambarcatiuni, Aur, Argint, Platina, Diamante, Electronice, GSM si alte obiecte de valoare
kidu2006 is offline  
Old 03-04-08, 14:00   #350
Adipo

Stage 1
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 19
Member of:
[PEUGEOT]
Default Re: Liniute in Pitesti Duminica 30.03.2008

Quote:
Originally Posted by maniacu_mnc View Post
Tu scri de dragul de a uple forumul!!!! ....
------
Si eu sunt de parere ca s-a vorbit cam mult despre asta.

Cat despre ce am afirmat, fii sigur ca am afirmat in cunostinta de cauza (daca citeai cu atentie: am avut si 1.4 modificat in 1.6 cat si 1.6, si poate nu iti vine sa crezi, dar ambele asa au iesit pe poarta uzinei, cea cu motorul modificat era pana in omologarea de serie a celor de 1.6 si avea carburator simplu si normal ca in acte apare 1.4 pe cand cea de 1.6 "oficiala" avea inclusiv carburator dublu-corp, cum au fost mai tarziu pe nova).

Cu versusul cilindree/cai putere hai sa o lasam cum a picat. Adica cei cu masini puternice (modificate sau stock, chiar n-are importanta) vor fi incantati iar restul vor vrea sa dovedeasca ca ei sunt mai piloti decat restul.
E ok?!
Adipo is offline  
Old 03-04-08, 14:58   #351
miliady
Renault Driver

Stage 5
 
miliady's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 3,266
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[RENAULT]
Default Re: Liniute in Pitesti Duminica 30.03.2008

de ce nu inchide cineva odata topicul asta?
miliady is offline  
Old 03-04-08, 15:00   #352
Achim
Dream Squad Member

Stage 5
 
Achim's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 4,338
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Dream Squad]
[Honda]
Default Re: Liniute in Pitesti Duminica 30.03.2008

Pentru ca daca ar exista un oficial online, poate ne-ar oferi mai multe informatii... cum ar fi cea de care sunt si eu f curios, si anume care au fost timpii fiecaruia
Achim is offline  
Old 03-04-08, 15:04   #353
miliady
Renault Driver

Stage 5
 
miliady's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 3,266
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[RENAULT]
Default Re: Liniute in Pitesti Duminica 30.03.2008

nu ai inteles ca nu exista timpii aia? :P nu o sa existe niciodata in mod oficial.... ce a fost a fost...
miliady is offline  
Old 03-04-08, 16:47   #354
Lucian_GXZ
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
Lucian_GXZ's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 2,374
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
Default Re: Liniute in Pitesti Duminica 30.03.2008

Am stat pe la mijlocul "pistei", deci logic, nu vedeam finishul ati vazut cumva daca a fost cineva care nota ceva pe-acolo? avea macar un cronometru in mana, un ceas? o pendula? eu sincer ma indoiesc...
__________________
TuningParts ROMANIA - The Performance SHOP
Comenzi Tel: 0745.050.416 (orange);
Site: www.tuning-parts.bg/ro/
Email: tuningparts.romania@yahoo.ro
Facebook: https://www.facebook.com/tuningparts.romania
Lucian_GXZ is offline  
Old 03-04-08, 18:55   #355
kidu2006

Stage 5
 
kidu2006's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,528
Default Re: Liniute in Pitesti Duminica 30.03.2008

Quote:
Originally Posted by Adipo View Post
------
Si eu sunt de parere ca s-a vorbit cam mult despre asta.

Cat despre ce am afirmat, fii sigur ca am afirmat in cunostinta de cauza (daca citeai cu atentie: am avut si 1.4 modificat in 1.6 cat si 1.6, si poate nu iti vine sa crezi, dar ambele asa au iesit pe poarta uzinei, cea cu motorul modificat era pana in omologarea de serie a celor de 1.6 si avea carburator simplu si normal ca in acte apare 1.4 pe cand cea de 1.6 "oficiala" avea inclusiv carburator dublu-corp, cum au fost mai tarziu pe nova).

Cu versusul cilindree/cai putere hai sa o lasam cum a picat. Adica cei cu masini puternice (modificate sau stock, chiar n-are importanta) vor fi incantati iar restul vor vrea sa dovedeasca ca ei sunt mai piloti decat restul.
E ok?!
Am avut si eu dacie cu motor de 1.6 din fabrica cu carb dublu corp,schimbat cu simplu corp si asa mai departe..

Luciane,am avut eu un ceas cu CUC,il tot bagam si`l scoteam cu organizatorii aia..spalare de bani frate cu cursa asta,sa le inchida gura la pitesteni..si`au luat si organizatorii mielu de Paste si gata
P.S.: PUNETI LACATUL SI ARUNCATI CHEIA LA TOPICUL ASTAAA
kidu2006 is offline  
Old 04-04-08, 10:00   #356
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Liniute in Pitesti Duminica 30.03.2008

Va plangeti ca a fost in curba, dar daca era oval era motiv de fericire.
SEBASTIAN is offline  
Old 04-04-08, 11:06   #357
shadowro

Stage 5
 
shadowro's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
Default Re: Liniute in Pitesti Duminica 30.03.2008

Quote:
Originally Posted by B-77-GUZ View Post
eu c drq sa mai zis ca am 2 tone masina si cutie automata si tot m-am dat si am luat locul I... cand m-am dus acolo si am vazut numai s3 s5 s6 m5 evo subaru etc etc etc... am zis "ba eu nu ma mai dau " si am prins curaj m-am dat prima data cu un seria 5 530 modiicari nu stiu el zicea ca are 300 cai da nu cred... a plecat prost adevarat dar nu am ce sa-i fac si pe urma am prins curaj si m-am dat si cu subaru wrx...mi-a dat o masina e adevarat dar am plecat si eu un pic mai prost dar la timp tot l-am facut asa ca ce sa zic pitestiul ptr mine a fost 4 fun
poti sa te p*shi pe timpii aia. intelege ca tu nu poti scoate un timp mai bun pe 400m fata de cel cu care te dai din momentul ce pleci simultan cu el, si el trece linia de sosire inaintea ta.
shadowro is offline  
Old 04-04-08, 11:16   #358
Achim
Dream Squad Member

Stage 5
 
Achim's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 4,338
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Dream Squad]
[Honda]
Default Re: Liniute in Pitesti Duminica 30.03.2008

Quote:
Originally Posted by shadowro View Post
poti sa te p*shi pe timpii aia. intelege ca tu nu poti scoate un timp mai bun pe 400m fata de cel cu care te dai din momentul ce pleci simultan cu el, si el trece linia de sosire inaintea ta.
ideea era ca se cumuleaza timpii ... si hai sa o luam asa

eu prima oara am scos timpul x, a doua oara x+5 (am plecat f prost) si a treia oara x-2 ... deci timpul meu total e 3x+3 ... iar dak in cursa cu nrul 2 eu m-am dat cu cineva care a scos x+1 dar in rest a scos x+5 si respectiv x+4 ... l-am ars la timp pe total desi in cursa directa m-a batut ...

eu nu neg ca nu erau dupa ureche timpii sau mai stiu eu ce ... dar asta era principiul
Achim is offline  
Old 04-04-08, 11:20   #359
Lucian_GXZ
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
Lucian_GXZ's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 2,374
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
Default Re: Liniute in Pitesti Duminica 30.03.2008

cateva precizari.. acolo nu erau 400m...
Nici pe banda 1 care era scurtatura traseului, nici pe banda 2... Poate, desi nu sunt sigur.. cu tot cu spatiul de franare sa fi fost 400.. )
Lucian_GXZ is offline  
Old 04-04-08, 11:33   #360
F_L_R

No Speed Limit

Stage 5
 
F_L_R's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 2,245
Member of:
[Moderators]
[NoSpeedLimit Romania Club]
Default Re: Liniute in Pitesti Duminica 30.03.2008

-Cred ca acest subiect nu poate fece decat rau prin continuarea replicilor urate.
-Intradevar cursa a fost una f slaba din toate punctele de vedere si am mai scris......nu merita comentarii si ar trebui cat mai repede uitata !!!
__________________
NO SPEED LIMIT ROMANIA
F_L_R is offline  
- Copyright 2024 4Tuning -