CURSA A FOST ANULATA
In data de 9 iunie 2007 pe drumul national Arad/ Oradea, Sc.Cimconstruct.Srl Timisoara va invita la un eveniment sportiv auto de acceleratie pe 402 m.
Premii in produse de tuning, cu si numeroase surprize.
Evenimentul este doar primul dintr-o serie de activitati sportive auto si se doreste a deveni un eveniment regulat, dand ocazia celor pasionati de acest sport sa participe la curse legale intr-un cadru controlat.
Regulament de participare
1. Inscrierile se fac la fata locului incepand cu ora 08:00 in ziua in care se sustine etapa.
Actele necesare inscrierii :
permisul de conducere/cartea de identitate a participantului
talonul autoturismului paricipant
asigurarea obligatorie a autoturismului participant (dupa caz cartea verde)
Taxe:
inscriere 300 000 lei (30 RON)/autoturism
doamne/domnisoare participante 200 000 lei
intrare libera pentru spectatori
2. In momentul inscrierii participantul este obligat sa completeze si sa semneze un formular care contine informatii despre concurent si autoturism.
3. Masinile participantilor trebuie sa aiba toate elementele de caroserie montate fara pericol de desprindere, cat si sistemul de semnalizare si franare in stare de functionare. Masinile trebuie sa fie dotate cu extinctor.
4. In cazul in care se verifica prin sondaj corectitudinea informatiilor din formular si se constata faptul ca puterea declarata a motorului este mai mica decat cea prevazuta in cartea tehnica a autoturismului se va proceda la descalificarea concurentului sau dupa caz la interzicerea dreptului de a mai participa la viitoarele etape.
5. O grupa se formeaza din minim doua autoturisme, incadrarea intr-una din grupe se face in functie de puterea motoarelor exprimate in Kw
6. Cursa De Viteza – se desfasoara intre doua masini, in paralel, pe o distanta stabilita (402m), linie dreapta, cu startul de pe loc la culoarea verde a semaforului si sosirea in lansare. In cazul in care un participant va pleca inainte de culoarea verde a semaforului, cursa se va repeta. In cazul in care acest lucru se repeta de 2 ori, concurentul in cauza va fi eliminat.
7. Se vor desfasura 2 manse cronometrate pentru fiecare grupa iar pentru intocmirea clasamentului se va lua in calcul cel mai bun timp individual. In cazul egalitatii se va desfasura inca o cursa prin care se va clarifica situatia.
8.Cursele la liber se vor desfasura in finalul etapei, unde participantii isi pot alege adversarul indiferent de incadrarea acestuia, insa sunt obligati sa se inscrie apeland la organizator.
9.Desfasurarea etapei:
a) Grupele de participare autoturisme in ordine crescatoare (A1, A, B, C, D, E, F, G)
b) curse libere
10. Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru actiunile participantilor la cursa.
11. Participantii sunt obligati ca la intoarcerea la start sa respecte regulile de circulatie pe drumurile publice. Participantii care incalca aceste reguli vor fi sanctionati.
12. In timpul concursului in masinile participante se vor afla doar soferii.
13. Alte indicatii vor fi date de catre organizator la locul desfasurarii etapelor.
Organizator SC. Cim-Construct SRL
Grupe de participare
A1 75cp
A 76cp-100cp
B 101cp-130cp
C 131cp-165cp
D 166cp-200cp
E 201cp-250cp
F 251cp-300cp
G 301cp-350cp si peste
Liber aici competitori se aleg intre ei indiferent de clasa din care fac parte.
Mentiune , atunci cand se stabilesc grupele se ia in calcul puterea motorului ce echipeaza in acel moment autoturismul, iar in cazul unor interventii majore cu ar fi aplicarea unui turbo , compresor, nitro, nos, sau schimbarea chiulasei de la 2 supape pe cilindru la mai multe rezultand un motor de alt tip se aplica coeficiente respective se reincadreaza noul motor.
Exemple de mod de calcul :
Pt montare suplimentara de turbo
(puterea de fabrica) x 1,6 = puterea de clasa
Pt compresor
(puterea de fabrica) x 1,3 = puterea de clasa
Pentru nitro, nos
(puterea de fabrica) x 1,4 = puterea de clasa
Pentru combinatia acestor modificari, de exemplu turbo+NO2, se ia in calcul coeficientul mai mare, cel de turbo.
Folosirea unui bloc motor intalnit pe mai multe modele, dar cu configuratii diferite nu poate determina in mod direct clasa, clasa este determinata de configuratia generala nu doar de seria blocului motor.
Pentru schimbat chiulasa
Motor opel 115cp 8valve-se schimba chiulasa se monteaza de 16v rezulta motor de 136 sau 150cp , la motor de Vw 1,8 8v de 90cp se aplica 16v rezulta clasa pt motorul 1,8 de 16v adica 130cp.
Exemplu la bloc motor de Dacia, daca este montata chiulasa de Renault 5 Alpine, se va inscrie in clasa corecta motorului renault astfel echipat care ofera cca 92cp. valabil si pentru alt tip de accesorii ale motorului.
Organizatorul atunci cand apar cazuri speciale poate intruni o comisie tehnica si indica clasa de participare putand da derogari sau marirea clasei cand se impune.
Coeficienti in functie de tractiune si arhitectura( Cta)
Tractiune spate 1,00
Tractiune fata 0,95
Motor central 1,10
Tractiune 4x4 1,15
puterea masini se inmulteste cu Cta si rezulta puterea dupa care se determina grupa de incadrare corecta.
Taxa de inscriere participanti este de 30 ron/ 300.000 rol
Contact :
Tel.0740073653
Email:
info.dragrace@gmail.com
drag-race@home.ro