Go Back   Forum 4Tuning > Curse > Curse de Accelerare - Liniute

Reply
 
Thread Tools
Old 29-10-11, 16:00   #61
JimGod
Pole Position Racers Member

Stage 5
 
JimGod's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 7,738
Member of:
[BMW]
[PARTICIPANT CURSE]
[Pole Position Racers]
Default Re: PROPUNERI GRUPE SI REGULAMENT 2012

Quote:
Originally Posted by GTA View Post
Nu am spus nimic de Mini,ba chiar este exemplul de masina care merita sa castige grupa.Compara acel Mini stock cu M3-ul stock si vei intelege ce am vrut sa spun.Eu mi-am spus punctul de vedere si nu mai are sens sa continuam discutia pe tema asta.Sa mergem mai departe.
amice m3-ul 3.0 de 286cp stock scoate 14.0s @402m!!!!cel de 3.2 321cp scoate 13.8s, e46 de 340cp socate 13.6s iar m3 e92 scoate 13.3s @402m
nu vad unde e problema ta cu cel de 3.0 la grupa ap1 din moment ce de fabrica scoate 14secude!ca scot eu 12.8s cu el este treaba mea.daca veneam si scoteam 14secunde cu el nu cred ca mai aveai nimic impotriva!
tu ce masina de curse ai,in ce grupa concurezi si cum iti zice ca dupa forum nu te cunosc?
JimGod is offline   Reply With Quote
Old 29-10-11, 16:13   #62
GTA
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
GTA's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[MERCEDES]
Default Re: PROPUNERI GRUPE SI REGULAMENT 2012

Quote:
Originally Posted by JimGod View Post
amice m3-ul 3.0 de 286cp stock scoate 14.0s @402m!!!!cel de 3.2 321cp scoate 13.8s, e46 de 340cp socate 13.6s iar m3 e92 scoate 13.3s @402m
nu vad unde e problema ta cu cel de 3.0 la grupa ap1 din moment ce de fabrica scoate 14secude!ca scot eu 12.8s cu el este treaba mea.daca veneam si scoteam 14secunde cu el nu cred ca mai aveai nimic impotriva!
tu ce masina de curse ai,in ce grupa concurezi si cum iti zice ca dupa forum nu te cunosc?
Eu nu am nici o problema cu masina ta,punctul meu de vedere cred ca s-a inteles deja.Dupa cum spuneam si mai sus,sa trecem mai departe.Daca tii neaparat sa ne cunoastem,la urmatoarea legala o sa vin sa te salut.Nu lua pozitia mea fata de masina ta la modul personal,este doar vederea mea de ansamblu asupra grupei respective.

Sa auzim de bine si la anul sper sa vad masina ta la 11 sec,atunci intr-adevar ar fi impresionant.
__________________
GTA is offline   Reply With Quote
Old 29-10-11, 17:09   #63
VooN

Stage 5
 
VooN's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 604
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SKODA]
Default Re: PROPUNERI GRUPE SI REGULAMENT 2012

Trebuie sa intelegeti ca pentru pretentii la podium trebuie sa investiti.
Daca toti participantii ar gandi asa ar fi 3-4 masini la fiecare grupa.
Din fericire sunt persoane care vin pentru distractie si de curiozitate(sa vada ce timp scoate masina lor, de zi cu zi in mare parte) - printre ei ma numar si eu.
In limita timpului si a bugetului voi participa si la anul fara sa mai modific nimic la masina - doar pentru distractie, asa cum am facut-o si anul asta.
__________________
INTELIGENTA ARTIFICIALA NU ARE NICI O SANSA IN FATA PROSTIEI NATURALE
VooN is offline   Reply With Quote
Old 30-10-11, 11:24   #64
cstavaru

Stage 3
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 119
Default Re: PROPUNERI GRUPE SI REGULAMENT 2012

Quote:
Originally Posted by gaju View Post
Mai baieti

Intind mana si luati si piciorul )

Vrem competie si ne plafonam la 10,5 ???

La lupta frate,ca aveti de unde scadea !!!!
Daca eram plini de 1,5-1,7 60ft pe RWD mai ziceam si eu
Vrem evolutie sau plafonare,ca nu stim sa punem puterea jos???e nevoie de timp aici,nu delasare dupa cateva incercari
Eu ma gandeam la faptul ca daca limita ar fi de 10s la o categorie "dragster" sunt multe masini 4x4 care nu ar intra in categoria asta, de exemplu Porsche-ul 997 care sub nici o forma nu au reusit sub 10, sau GTR-uri de 900 de cai. In schimb un 10.5 ar grupa toate aceste masini laolalta si ar crea competitie.
cstavaru is offline   Reply With Quote
Old 31-10-11, 09:16   #65
alexone

Stage 5
 
alexone's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 1,690
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[2 Roti]
[Suzuki]
[BMW]
Default Re: PROPUNERI GRUPE SI REGULAMENT 2012

Grupele sunt foarte echilibrate, chiar si AP1.
Totul e foarte clar. Studiezi grupele si in functie de buget iti faci o masina capabila de grupa respectiva.
Este imposibil ca grupele sa fie perfecte pentru toate masinile.

Ar insemna sa facem grupe pe motoare.
Adica: VR6 cup, Dacia CUP, SFI CUP, LET CUP, M50 CUP, etc.

De asta sunt curse, pentru a putea sa bati cu un "amarat" de 2.0 aspirat FWD o masina de 3000 RWD.
Iti e frica de M3 intri la Street si ai rezolvat problema. Vreti cupe la "profi" dar sa veniti fara investitii majore la masina.

De aceea se numeste PROFI, pentru a castiga cu investitii majore.

PROFI NU INSEAMNA FARA CANAPELE.
__________________

Oltcit 11 Club | Oltcit 11 RM | Dacia Supernova Clima 1.4 MPI | Opel Vectra Z22SE | Fiat Coupe 2.0 20V | Suzuki 750 GSXF | BMW E30 coupe 2.5 12V | BMW E30 coupe 2.5 24V | BMW E36 coupe 2.0 24V | BMW E36 318i cabrio | BMW E46 318i | BMW E30 coupe S50B30 | Mazda 323 coupe
www.streetlegal.ro
BBS - born to burn
alexone is offline   Reply With Quote
Old 31-10-11, 22:33   #66
GTA
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
GTA's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[MERCEDES]
Default Re: PROPUNERI GRUPE SI REGULAMENT 2012

Quote:
Originally Posted by alexone View Post
Vreti cupe la "profi" dar sa veniti fara investitii majore la masina.
Pai tocmai de aceea consider ca M3-ul nu are ce cauta in AP1.Exact asta face,castiga fara investitii majore.Sau in cazul lui nu este valabil?Probabil este pus acolo etalon pentru cei cu 2Lna sau 1.5T fwd....oricum sucesti situatia M3-ul de3L este net avantajat in acea grupa.
GTA is offline   Reply With Quote
Old 31-10-11, 23:04   #67
radubmw

Stage 4
 
radubmw's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 294
Default Re: PROPUNERI GRUPE SI REGULAMENT 2012

Data si locatia la festivitatea de premiere?????
radubmw is offline   Reply With Quote
Old 01-11-11, 00:30   #68
MIHAI_NEBUNU

Stage 5
 
MIHAI_NEBUNU's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,048
Default Re: PROPUNERI GRUPE SI REGULAMENT 2012

Quote:
Originally Posted by GTA View Post
Pai tocmai de aceea consider ca M3-ul nu are ce cauta in AP1.Exact asta face,castiga fara investitii majore.Sau in cazul lui nu este valabil?Probabil este pus acolo etalon pentru cei cu 2Lna sau 1.5T fwd....oricum sucesti situatia M3-ul de3L este net avantajat in acea grupa.
se pare ca tu nu intelegi sau nu esti atent
omul cu m3 ti-a zis ca unul stoc scoate 14 iar masina lui este de timp mult mai bun deci el a investit in masina. asta o stim si noi .
te-a intrebat si el ce masina ai ca nu te stie dupa nickul de pe forum sunt si eu curios ce masina ai. deci??????
MIHAI_NEBUNU is offline   Reply With Quote
Old 01-11-11, 11:16   #69
ciprian_the_1

Stage 5
 
ciprian_the_1's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 836
Member of:
[BMW]
Default Re: PROPUNERI GRUPE SI REGULAMENT 2012

Quote:
Originally Posted by GTA View Post
Pai tocmai de aceea consider ca M3-ul nu are ce cauta in AP1.Exact asta face,castiga fara investitii majore.Sau in cazul lui nu este valabil?Probabil este pus acolo etalon pentru cei cu 2Lna sau 1.5T fwd....oricum sucesti situatia M3-ul de3L este net avantajat in acea grupa.
scuze ca ma bag ... tu sti cati bani costa piesele de tuning pt un m3???? iti spun eu foarte mult mai ales in situatia lui ca merge pe aspirat, investitiile au fost destule avand in vedere timpu .... de munca nu mai zic
__________________
1.4 ...............
ciprian_the_1 is offline   Reply With Quote
Old 01-11-11, 15:01   #70
GTA
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
GTA's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[MERCEDES]
Default Re: PROPUNERI GRUPE SI REGULAMENT 2012

Quote:
Originally Posted by MIHAI_NEBUNU View Post
se pare ca tu nu intelegi sau nu esti atent
omul cu m3 ti-a zis ca unul stoc scoate 14 iar masina lui este de timp mult mai bun deci el a investit in masina. asta o stim si noi .
te-a intrebat si el ce masina ai ca nu te stie dupa nickul de pe forum sunt si eu curios ce masina ai. deci??????
Masina mea face 402m in 13,7 6L na,aceasi masina cu motor 5L face 14.7 pe 402m.Daca dau emblemele jos de pe motor am castigat 1 secunda,cu capota si usi din fibra si fara scaune si banchete mai castig 1 secunda,cu soft+ slickuri+reconfigurarea admisiei mai castig 0.5 sec.Si uite asa ajung de la 14.7 la 12.2 fara nici un fel de investitie substantiala.

Si care-i faza cu "ce masina ai si cine esti"?Aici poate posta doar cine este vedeta sau agreeat de X sau Y ?

Hai sa incheiem subiectul cu M3-ul la Ap1....Se vede din avion ca nu are ce cauta acolo.Daca ne luam dupa spusele propietarului,fiind doar cu 0,2 sec mai slab decat M3 E36 3.2L si cu 0.4 sec mai slab decat M3 E46...nu vi se pare normal sa intre in aceeasi grupa cu aceste masini?Atunci intr-adevar ar trebui sa faca investitii reale pentru a surclasa adversarii.

Vad ca tot se ocoleste o discutie reala pe tema asta,pentru discutii despre mine si ce masina am puteti folosi cu incredere MP.
GTA is offline   Reply With Quote
Old 01-11-11, 15:31   #71
gaju

Stage 5
 
gaju's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,482
Member of:
[Nissan]
Default Re: PROPUNERI GRUPE SI REGULAMENT 2012

salut

nu se ocoleste discutia

dar ti-am spus

un 3000 FWD pe o carosierie usoara ii face fata fara probleme ,plus ca si Mini ii va face probleme , plus ca sunt si solutii destul de ieftine ca a mergi pe un FWD NA sub 12,8

m3 are 0,195 cai pe kg , sa iti spun ca orice swap pe un crx cu un motor de 200 aspirat stock iese undeva la 0,235 cai pe kg

din pct nostru de vedere nu e un monstru de speriat,si in nici un caz nu vom face grupe particulare , si NU UITATI : LA DRAG NE MASURAM IN CP/KG nu ca ala are xxx cai si eu doar jumate
__________________

The power is HERE
gaju is offline   Reply With Quote
Old 01-11-11, 16:01   #72
GTA
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
GTA's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[MERCEDES]
Default Re: PROPUNERI GRUPE SI REGULAMENT 2012

Quote:
Originally Posted by gaju View Post
m3 are 0,195 cai pe kg , sa iti spun ca orice swap pe un crx cu un motor de 200 aspirat stock iese undeva la 0,235 cai pe kg

din pct nostru de vedere nu e un monstru de speriat,si in nici un caz nu vom face grupe particulare , si NU UITATI : LA DRAG NE MASURAM IN CP/KG nu ca ala are xxx cai si eu doar jumate
Pacat ca grupele se fac in functie de cap cilindrica,tipul motorului si transmisie.Cp/kg conteaza ca performanta insa nu are legatura cu incadrarea in grupa.Eu am 0,222 cp/kg 6L na rwd...la profi nu am ce cauta orice as face...nici macar supraalimentat nu am nici cea mai mica sansa.O sa incerc la street sa vedem ce se intampla.
GTA is offline   Reply With Quote
Old 01-11-11, 19:45   #73
Julyan86

Stage 3
 
Julyan86's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 84
Member of:
[Honda]
Default Re: PROPUNERI GRUPE SI REGULAMENT 2012

Quote:
Originally Posted by alexone View Post
... Vreti cupe la "profi" dar sa veniti fara investitii majore la masina.

De aceea se numeste PROFI, pentru a castiga cu investitii majore.

PROFI NU INSEAMNA FARA CANAPELE.
Bun bun , cu investitii ... Dar vin eu si intreb : Premiile cand se maresc pt categoria PROFI , pt ca sunt jalnice ( 400 ron , locul 1 ) ... Cred ca aici ar trebui sa se mai lucreze si atunci ar stii si omul o treaba , nu s-ar mai da de placere si ar investi mai multi bani in masini , ca 400 ron nici benzina de curse nu o acopera ... Parearea mea
Cu stima
__________________
Honda Civic Type R FN2 13.85 All Motor Street Car
Julyan86 is offline   Reply With Quote
Old 01-11-11, 19:52   #74
gaju

Stage 5
 
gaju's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,482
Member of:
[Nissan]
Default Re: PROPUNERI GRUPE SI REGULAMENT 2012

poate ne aduci si niste sponsori................
gaju is offline   Reply With Quote
Old 01-11-11, 20:17   #75
MIHAI_NEBUNU

Stage 5
 
MIHAI_NEBUNU's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,048
Default Re: PROPUNERI GRUPE SI REGULAMENT 2012

Quote:
Originally Posted by Julyan86 View Post
Bun bun , cu investitii ... Dar vin eu si intreb : Premiile cand se maresc pt categoria PROFI , pt ca sunt jalnice ( 400 ron , locul 1 ) ... Cred ca aici ar trebui sa se mai lucreze si atunci ar stii si omul o treaba , nu s-ar mai da de placere si ar investi mai multi bani in masini , ca 400 ron nici benzina de curse nu o acopera ... Parearea mea
Cu stima
a veni la curse inseamna ca o faci din pasiune. daca iti permiti. daca vrei sa nu investesti tu iti cauti sponsori. premiile la profi au fost de incurajare nu ca sa iti scoti investitia sau drumul . este o mare diferenta
MIHAI_NEBUNU is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -