Go Back   Forum 4Tuning > Curse > Curse de Accelerare - Liniute

Reply
 
Thread Tools
Old 27-10-11, 17:14   #16
gaju

Stage 5
 
gaju's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,482
Member of:
[Nissan]
Default Re: PROPUNERI GRUPE SI REGULAMENT 2012

2,5 turbo pe RWD intra la S5
2,5 turbo pe FWD intra la S4
gaju is offline   Reply With Quote
Old 27-10-11, 17:32   #17
cristi_407

Stage 5
 
cristi_407's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,841
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[PEUGEOT]
[AUDI]
Default Re: PROPUNERI GRUPE SI REGULAMENT 2012

am inteles.. Era greu sa ii faci fata unui urs 325 cu turbo cu o tractiune fata.. In fine.. Astea sunt doar niste propuneri, asteptam sa vedem ce decizii finale se iau... Succes..
__________________
Peugeot 407 & Vw GTI & A4 B6
cristi_407 is offline   Reply With Quote
Old 27-10-11, 17:48   #18
gaju

Stage 5
 
gaju's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,482
Member of:
[Nissan]
Default Re: PROPUNERI GRUPE SI REGULAMENT 2012

Tocmai din aceasta cauza , ne propunem sa la modificam

Pt ca si voi , pilotii , sunteți importanți pt noi , am supus dezbaterii , poate apare idei si mai bune
__________________

The power is HERE
gaju is offline   Reply With Quote
Old 27-10-11, 17:56   #19
cristi_407

Stage 5
 
cristi_407's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,841
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[PEUGEOT]
[AUDI]
Default Re: PROPUNERI GRUPE SI REGULAMENT 2012

Corect.. Mie mi se par ok grupele, acum trebuie sa decida cei care sunt mai vechi si mai documentati in domeniul de drag... Sa se intalneasca ``Sfatul batranilor`` cum ar veni..
cristi_407 is offline   Reply With Quote
Old 27-10-11, 21:24   #20
MaliBuGTI

Stage 4
 
MaliBuGTI's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 169
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Pole Position Racers]
Default Re: PROPUNERI GRUPE SI REGULAMENT 2012

Excelente grupele! In sfarsit ati dat o sansa si motoarelor de 2000 aspirat care sunt foarte populare (fac referire la noile grupe - S2 si S3). Nu ar strica sa faceti aceasta modificare si la profi, pentru ca se aplica aceleasi principii.
__________________
Peugeot 206 Grand Touring Injection
MaliBuGTI is offline   Reply With Quote
Old 27-10-11, 21:45   #21
babone
Honda Driver

Stage 5
 
babone's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 918
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
Default Re: PROPUNERI GRUPE SI REGULAMENT 2012

De acord cu MalibuGTI,ar fi foarte ok sa fie aceleasi grupe si la profi
babone is offline   Reply With Quote
Old 27-10-11, 21:46   #22
MaliBuGTI

Stage 4
 
MaliBuGTI's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 169
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Pole Position Racers]
Default Re: PROPUNERI GRUPE SI REGULAMENT 2012

In schimb nu stiu daca ar fi chiar "cinstit" sa bagati BMW M3 (aspirat) - motor de 2990 cmc, cu 2.5 turbo, cred ca puteti sa le lasati in S3.
MaliBuGTI is offline   Reply With Quote
Old 27-10-11, 21:55   #23
shadowro

Stage 5
 
shadowro's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
Default Re: PROPUNERI GRUPE SI REGULAMENT 2012

deci nu e corect sa se dea 350 de cai cu ~400 asa ca hai sa il bagam sa se dea cu 150 la s3 )
shadowro is offline   Reply With Quote
Old 27-10-11, 21:58   #24
radubmw

Stage 4
 
radubmw's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 294
Thumbs up Re: PROPUNERI GRUPE SI REGULAMENT 2012

Quote:
Originally Posted by MaliBuGTI View Post
In schimb nu stiu daca ar fi chiar "cinstit" sa bagati BMW M3 (aspirat) - motor de 2990 cmc, cu 2.5 turbo, cred ca puteti sa le lasati in S3.
Mda, dezbaterea e fff buna. Apropo de m3, nu are cum sa intre in aceeasi grupa cu 2.5 turbo. Gaju a scris clar k 2.5 turbo rwd e la S5.Per total grupele sunt ok, puterea motoarelor e mult mai apropiata, deci setarile masinii, pilotii si semi slick-urile o sa faca diferenta. Ptr festivitatea de premiere, vreau sa stiu daca participa Afa si Cztu`.
__________________
Condusul e ca si dragostea: intai te dai pe doua trei harburi si apoi ramai pe BMW...
radubmw is offline   Reply With Quote
Old 27-10-11, 22:02   #25
gaju

Stage 5
 
gaju's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,482
Member of:
[Nissan]
Default Re: PROPUNERI GRUPE SI REGULAMENT 2012

Quote:
Originally Posted by MaliBuGTI View Post
In schimb nu stiu daca ar fi chiar "cinstit" sa bagati BMW M3 (aspirat) - motor de 2990 cmc, cu 2.5 turbo, cred ca puteti sa le lasati in S3.
Un pic de atentie
M3 de 286 se da cu 2,5 turbo pe Fwd si pina la 2,2 turbo RWD

Unu bun merge 13.4-13,6 pe cand un gti,cupra merge 13,4-13,8
Focus-ul nu merge nici ala sub

Unde e dezechilibru ??
gaju is offline   Reply With Quote
Old 27-10-11, 22:07   #26
gaju

Stage 5
 
gaju's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,482
Member of:
[Nissan]
Default Re: PROPUNERI GRUPE SI REGULAMENT 2012

Quote:
Originally Posted by radubmw View Post
Per total grupele sunt ok, puterea motoarelor e mult mai apropiata, deci setarile masinii, pilotii si semi slick-urile o sa faca diferenta. Ptr festivitatea de premiere, vreau sa stiu daca participa Afa si Cztu`.
Vezi ca si unele slickuri vor fi acceptate (Street Legal) mai clar cele care au DOT sau E

Afa&Czt - ei vor - sa ii primim ????
gaju is offline   Reply With Quote
Old 27-10-11, 22:16   #27
MaliBuGTI

Stage 4
 
MaliBuGTI's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 169
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Pole Position Racers]
Default Re: PROPUNERI GRUPE SI REGULAMENT 2012

1 - BMW M3 cu motorizare de 2990 de cmc sunt decat de 240, 280 si 291 de cai, a doua varianta mai rar pe la noi, a treia nici nu ar fi trebuit s-o mai pomenesc, pentru ca e de la M3 GT (e36), nu cred ca avem vreounu prin tara. Deci cele mai populare sunt cele de 240 de cai pe aprox 1450 de kg.

2 - Nu prea cred sa existe masini care mai au 150 de cai la S3, decat daca se dau de placere si-atat.

Stim cu totii prea bine cat de greu se obtine un surplus de putere la un aspirat si ca e alta treaba la turbo.

Last edited by MaliBuGTI; 27-10-11 at 22:22.
MaliBuGTI is offline   Reply With Quote
Old 27-10-11, 22:21   #28
MaliBuGTI

Stage 4
 
MaliBuGTI's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 169
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Pole Position Racers]
Default Re: PROPUNERI GRUPE SI REGULAMENT 2012

Da Gaju, ai dreptate... am omis lucrul asta... 2.2 RWD, mda... suna mai bine.

OK. Pai ce sa zic... suna bine, dar de ce nu s-ar aplica si la profi treaba asta?

Daca se schimba la street, multi vor dori sa se schimbe si la profi.

Last edited by MaliBuGTI; 27-10-11 at 22:23.
MaliBuGTI is offline   Reply With Quote
Old 27-10-11, 22:31   #29
radubmw

Stage 4
 
radubmw's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 294
Default Re: PROPUNERI GRUPE SI REGULAMENT 2012

Quote:
Originally Posted by gaju View Post
Vezi ca si unele slickuri vor fi acceptate (Street Legal) mai clar cele care au DOT sau E

Afa&Czt - ei vor - sa ii primim ????
Clar ii primim, dar sa faci o asigurare suplimentara la locatie....

Cat despre slickuri o sa vorbim la festivitatea de premiere. Multumiri pentru implicare in acest sport tie si echipei DRE...
radubmw is offline   Reply With Quote
Old 27-10-11, 23:30   #30
JimGod
Pole Position Racers Member

Stage 5
 
JimGod's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 7,738
Member of:
[BMW]
[PARTICIPANT CURSE]
[Pole Position Racers]
Default Re: PROPUNERI GRUPE SI REGULAMENT 2012

Quote:
Originally Posted by MaliBuGTI View Post
Excelente grupele! In sfarsit ati dat o sansa si motoarelor de 2000 aspirat care sunt foarte populare (fac referire la noile grupe - S2 si S3). Nu ar strica sa faceti aceasta modificare si la profi, pentru ca se aplica aceleasi principii.
la ap1 din 7 curse am ajuns la 3, deci nu ar trebui sa sperie pe nimeni grupele.afa este campion cu motor de 2.0 aspirat.eu sunt convins ca la anul mini one o sa fie un adversar pe masura,ursii de campina daca se mai lucreaza putin la ei si la greutate or sa coboare sub 13s si ei!si sa nu mai vorbim daca vin strainii cu rachetele lor la ap1 eu sunt 100% sigur ca nici podiumul nu il mai prind!doar nu o sa facem ap1 pana in 1600cm....cu-i nui convine sa stea la street!ca de aia sunt 2 grupe street si profi.
mi-am adus aminte,la anul o sa fie o masina cu 500kg si 170cp la ap1 cu motor de 1800cm, deci....ori ramaneti la street ori facetiva masini de profi(curse)!
Cursele sunt curse,ati vazut acum la tl cum nebunu cu 2.5t la batut pe muu care muu scoate sub 11s
ati mai vazut cum dop a luat bataie de la o masina de 14s asa ca nu va mai vaitati de grupe.veniti la curse in fiecare etapa si o sa aveti si voi sansa voastra!
TREBUIE DOAR SA PARTICIPATI SI SA FITI INCREZATORI!
JimGod is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2025 4Tuning -