Go Back   Forum 4Tuning > Curse > Curse de Accelerare - Liniute

Reply
 
Thread Tools
Old 27-10-11, 14:04   #1
gaju

Stage 5
 
gaju's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,482
Member of:
[Nissan]
Default PROPUNERI GRUPE SI REGULAMENT 2012

salut la toti

tinand cont ca tocmai ce am inchis sezonul pe 2011 , as dori sa va anuntam intentiile pt 2012 , care va veni cu mici modificari

propunerea noastra de grupe este :

STREET :

S1
- pina la 1590 cmc NA , tractiune fata FWD si spate RWD
- pina la 1000 cmc supraalimentat , tractiune fata FWD si spate RWD
- pina la 1500 cmc diesel , tractiune fata FWD si spate RWD

S2
- intre 1591 cmc si 2200 cmc NA , tractiune fata FWD si spate RWD
- intre 1001 cmc si 1399 cmc supraalimentat ,tractiune fata FWD si spate RWD
- intre 1501 cmc si 1700 cmc diesel , tractiune fata FWD si spate RWD

S3
- intre 2201 cmc si 2980 cmc NA , tractiune fata FWD si spate RWD
- intre 1400 cmc si 1600 cmc supraalimentat , tractiune fata FWD si spate RWD

S4
- intre 2981 cmc si 3800 cmc , NA , tractiune fata FWD si spate RWD
- intre 1601 cmc si 2550 cmc supraalimentat , tractiune FWD
- intre 1601 cmc si 2200 cmc supraalimentat , tractiune RWD

S5
- peste 3801 cmc NA , tractiune fata FWD si spate RWD
- intre 2201 cmc si 3300 cmc supraalimentat tractiune RWD
- peste 2551 cmc supraalimentat , tractiune FWD

S6
- pina la 2800 cmc supraalimentat tractiune AWD
- pina la 4200 cmc NA , tractiune AWD
- peste 3301 cmc supraalimentat , tractiune RWD

S7
- peste 2801 cmc , supraalimentat , tractiune AWD
- peste 4201 cmc , NA , tractiune AWD

S8
- intre 1701 si 2000 cmc diesel FWD,RWD,AWD

S9
- peste 2001 cmc diesel FWD,RWD,AWD

la regulament :
- vor fi acceptate la street orice cauciuc care are simbol E sau DOT , inclusiv slick street legal
- PROFI - ramine neschimbat

acum aveti tema de casa pina la festivitatea de premiere
__________________

The power is HERE

Last edited by gaju; 27-10-11 at 14:08.
gaju is offline   Reply With Quote
Old 27-10-11, 15:22   #2
ph88bas

Stage 5
 
ph88bas's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 954
Member of:
[Opel]
Default Re: PROPUNERI GRUPE SI REGULAMENT 2012

foarte buna idee, sunt mult mai bine departajate grupele acum!
ph88bas is offline   Reply With Quote
Old 27-10-11, 15:30   #3
shadowro

Stage 5
 
shadowro's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
Default Re: PROPUNERI GRUPE SI REGULAMENT 2012

tu realizezi ca ai sa bagi M3 de 280 de cai in grupa cu masini de 1.6 turbo ?
Eu cred ca era foarte bine S2 cum era inainte.
shadowro is offline   Reply With Quote
Old 27-10-11, 15:33   #4
alexone

Stage 5
 
alexone's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 1,690
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[2 Roti]
[Suzuki]
[BMW]
Default Re: PROPUNERI GRUPE SI REGULAMENT 2012

Quote:
Originally Posted by shadowro View Post
tu realizezi ca ai sa bagi M3 de 280 de cai in grupa cu masini de 1.6 turbo ?
Eu cred ca era foarte bine S2 cum era inainte.
La profi oricum erau in aceeasi grupa. Este acelasi lucru.
alexone is offline   Reply With Quote
Old 27-10-11, 15:39   #5
cstavaru

Stage 3
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 119
Default Re: PROPUNERI GRUPE SI REGULAMENT 2012

Super tare ideea cu slick-uri DOT admise la street. Era si cazul, si singurul motiv pentru care participam aiurea la Profi cand nu era cazul...

Totusi, la S5 as pune supraalimentat pana la 2989cc, nu pana la 3300. Astfel M3-urile e30 Turbo sa aiba grupa lor, si sa nu intre cu amaratii cu masini chiar "street" gen 335i-urile cu 2979cc...

Last edited by cstavaru; 27-10-11 at 15:44.
cstavaru is offline   Reply With Quote
Old 27-10-11, 15:40   #6
gaju

Stage 5
 
gaju's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,482
Member of:
[Nissan]
Default Re: PROPUNERI GRUPE SI REGULAMENT 2012

Quote:
Originally Posted by shadowro View Post
tu realizezi ca ai sa bagi M3 de 280 de cai in grupa cu masini de 1.6 turbo ?
Eu cred ca era foarte bine S2 cum era inainte.
bogdane , verifica cati cmc cubi are M3 - ul de 286 de cai ............

are 2990 de cmc cubi

merge mai sus la S4
gaju is offline   Reply With Quote
Old 27-10-11, 15:43   #7
shadowro

Stage 5
 
shadowro's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
Default Re: PROPUNERI GRUPE SI REGULAMENT 2012

ai dreptate cristi , mia culpa, atunci sunt pentru !
shadowro is offline   Reply With Quote
Old 27-10-11, 15:46   #8
alexone

Stage 5
 
alexone's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 1,690
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[2 Roti]
[Suzuki]
[BMW]
Default Re: PROPUNERI GRUPE SI REGULAMENT 2012

Quote:
Originally Posted by gaju View Post
bogdane , verifica cati cmc cubi are M3 - ul de 286 de cai ............

are 2990 de cmc cubi

merge mai sus la S4
Nici eu nu am vazut ... foarte bine gandit.
alexone is offline   Reply With Quote
Old 27-10-11, 15:48   #9
gaju

Stage 5
 
gaju's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,482
Member of:
[Nissan]
Default Re: PROPUNERI GRUPE SI REGULAMENT 2012

Quote:
Originally Posted by cstavaru View Post
Totusi, la S5 as pune supraalimentat pana la 2989cc, nu pana la 3300. Astfel M3-urile e30 Turbo sa aiba grupa lor, si sa nu intre cu amaratii cu masini chiar "street" gen 335i-urile cu 2979cc...
catalin

oricum ca are 3000 sau 3200 e tot acolo

beleua e ca si 2,5 a inceput sa scoata niste timpi de aia "ciudati"
pe 23 s-a scos 11,4 la street cat a scos Iulian de exemplu cu M3 turbo la profi

poate fi o discutie,am prezentat-o din timp sa aveti timp sa va faceti pareri,la festivitatea de premiere am alocat timp pentru asa ceva.

oricum e clar , ca si la 335-uri "UPGRADE" is a must

Last edited by gaju; 27-10-11 at 15:53.
gaju is offline   Reply With Quote
Old 27-10-11, 15:48   #10
cstavaru

Stage 3
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 119
Default Re: PROPUNERI GRUPE SI REGULAMENT 2012

Inca o chestie, la Profi, nu ar fi mai ok daca nu ar fi in aceeasi grupa (AP4) masinile puternice RWD cu cele AWD ? Cei cu RWD au infinit mai multe probleme in a pune puterea jos, si e pacat sa nu aiba sansa sa le fie recunoscute meritele din cauza GTR-urilor, etc. la care tot ce trebuie sa faci e sa stai si sa tii o pedala apasata.

Daca se schimba regulamentul la Street in legatura cu slick-urile, posibil ca multi de la Profi sa se dea la Street, si atunci pentru a mari atractivitatea Profi-ului e posibil sa fie utila aceasta modificare. Parerea mea.

Last edited by cstavaru; 27-10-11 at 15:56.
cstavaru is offline   Reply With Quote
Old 27-10-11, 15:54   #11
tzunny
Honda Driver

Stage 5
 
tzunny's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 760
Member of:
[Honda]
[Hyundai]
[PEUGEOT]
Default Re: PROPUNERI GRUPE SI REGULAMENT 2012

Quote:
Originally Posted by gaju View Post
S1
- pina la 1590 cmc NA , tractiune fata FWD si spate RWD
Inainte era pana la 1585 cmc NA. Pare putin, dar pt unii inseamna mult.

Mersi Gaju!
tzunny is offline   Reply With Quote
Old 27-10-11, 15:55   #12
gaju

Stage 5
 
gaju's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,482
Member of:
[Nissan]
Default Re: PROPUNERI GRUPE SI REGULAMENT 2012

Quote:
Originally Posted by cstavaru View Post
Inca o chestie, la Profi, nu ar fi mai ok daca nu ar fi in aceeasi grupa (AP4) masinile puternice RWD cu cele AWD ? Cei cu RWD au infinit mai multe probleme in a pune puterea jos, si e pacat sa nu aiba sansa sa le fie recunoscute meritele din cauza GTR-urilor, etc. la care tot ce trebuie sa faci e sa stai si sa tii o pedala apasata.

Daca se schimba regulamentul la Street in legatura cu slick-urile, posibil ca multi de la Profi sa se dea la Street, si atunci pentru a mari atractivitatea Profi-ului e posibil sa fie utila aceasta modificare. Parerea mea.


la tulcea 23 oct :

nebunu e30 turbo RWD - 1,71 60 ft
cezar nissan gtr AWD - 1,70 60 ft

cu lipici , avantajul la AWD (lasand la o parte o masina gen Pulsar Exelisis) nu mai chiar un atuu. Totu e sa ai gume si suspensie ,care daca tintesti sus e o necesitate.

atentie : vb doar de slick street legal ( care oricum costa cat un Toyo R88

Last edited by gaju; 27-10-11 at 15:58.
gaju is offline   Reply With Quote
Old 27-10-11, 15:59   #13
cstavaru

Stage 3
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 119
Default Re: PROPUNERI GRUPE SI REGULAMENT 2012

Quote:
Originally Posted by gaju View Post
la tulcea 23 oct :

nebunu e30 turbo RWD - 1,71 60 ft
cezar nissan gtr AWD - 1,70 60 ft

cu lipici , avantajul la AWD (lasand la o parte o masina gen Pulsar Exelisis) nu mai chiar un atuu. Totu e sa ai gume si suspensie ,care daca tintesti sus e o necesitate.
Intrebarea e, din 10 run-uri la Profi daca faci o medie pe 60ft, ce rezultate obtii ? Cred ca obtii ceva de genul 2.0x la RWD, si 1.7x la AWD.

Am mai completat putin post-ul meu in legatura cu modificarea de la Street in legatura cu slick-urile, care e posibil sa afecteze participarea de la Profi.
cstavaru is offline   Reply With Quote
Old 27-10-11, 16:05   #14
gaju

Stage 5
 
gaju's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,482
Member of:
[Nissan]
Default Re: PROPUNERI GRUPE SI REGULAMENT 2012

Quote:
Originally Posted by cstavaru View Post
Am mai completat putin post-ul meu in legatura cu modificarea de la Street in legatura cu slick-urile, care e posibil sa afecteze participarea de la Profi.
acuma fiecare are libertatea de a alege , si tine de ambitia fiecaruia cu ce masini concureaza si ce satisfactii sa obtina

noi vom oferi conditii ca puterea sa fie pusa jos
gaju is offline   Reply With Quote
Old 27-10-11, 16:12   #15
cristi_407

Stage 5
 
cristi_407's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,842
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[PEUGEOT]
[AUDI]
Default Re: PROPUNERI GRUPE SI REGULAMENT 2012

Pai 325 ul turbo la ce grupa teoretic ar intra acum?S5?
cristi_407 is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -