Go Back   Forum 4Tuning > Curse > Curse de Accelerare - Liniute

Reply
 
Thread Tools
Old 16-09-11, 11:22   #166
cristi_407

Stage 5
 
cristi_407's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,842
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[PEUGEOT]
[AUDI]
Default Re: 10 septembrie 2011 - 402 m @ Pitesti

E diferenta mare intre masina ta una de strada si cele de drag si ma refer la Iulica si alte masini.. Ele sunt construite sa fie cat mai usoare, si cat mai puternice..si e destul de greu sa opresti un g2 cu 300 cp cu sistemul stock...
__________________
Peugeot 407 & Vw GTI & A4 B6
cristi_407 is offline   Reply With Quote
Old 16-09-11, 11:27   #167
vladucutz

Stage 5
 
vladucutz's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,655
Default Re: 10 septembrie 2011 - 402 m @ Pitesti

foarte adevarat in cazul golfului 2 al lui Iulica si a Golfului 1 cu motor central....dar cand am facut afirmatia ca mi se pare ciudat ca nu au putut frana m-am referit la faptu ca am vazut ca toate masinile concurente aveau upgrade la frane si erau destul de usurate....pe cand cea cu care am concurat eu era stock din toate punctele de vedere...
__________________
1.8T
vladucutz is offline   Reply With Quote
Old 16-09-11, 11:39   #168
cristi_407

Stage 5
 
cristi_407's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,842
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[PEUGEOT]
[AUDI]
Default Re: 10 septembrie 2011 - 402 m @ Pitesti

Daca iti faci upgrade la frane nu iti mai intra jantele mici..
cristi_407 is offline   Reply With Quote
Old 16-09-11, 12:08   #169
Rius

Stage 2
 
Rius's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Posts: 32
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: 10 septembrie 2011 - 402 m @ Pitesti

Quote:
Originally Posted by vladucutz View Post
Ca si participant la cursa pe Audi A3 1.8T tind sa precizez ca am avut suficient loc de franare,chiar mai mult decat a fost necesar si nicidecum nu am franat inainte de Finish...masina are sistemul de franare stock si cu siguranta muulte kg in plus fata de golful I...
Quote:
Originally Posted by vladucutz View Post
masina este stock..150CP...
ceea ce am vrut sa spun si nu am spus-o cu suparare este ca eu consider ca la finish aveam o viteza aprox de 150-160 km/h si cu frane stock si o greutate de 1000 kg am putut sa opresc fara pb...

in cazul masinii tale cu o greutate de aprox 7-800 kg nu vad cum de ar fi fost asa de dificil sa o opresti cu toate ca startul a fost mai in spate ca data trecuta cand masini de 5-600 CP putea sa opreasca.


Quote:
Originally Posted by vladucutz View Post
foarte adevarat in cazul golfului 2 al lui Iulica si a Golfului 1 cu motor central....dar cand am facut afirmatia ca mi se pare ciudat ca nu au putut frana m-am referit la faptu ca am vazut ca toate masinile concurente aveau upgrade la frane si erau destul de usurate....pe cand cea cu care am concurat eu era stock din toate punctele de vedere...
Ne-am dat seama ca ai avut masina stock iar tu esti siuperpailat, dar te contrazici singur in ceea ce postezi referitor la golful1
Rius is offline   Reply With Quote
Old 16-09-11, 12:55   #170
Andreea13
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
Andreea13's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,114
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
Default Re: 10 septembrie 2011 - 402 m @ Pitesti

cand se inchide circul asta ?
poze putine , certuri la greu....tipic.
Andreea13 is offline   Reply With Quote
Old 16-09-11, 13:40   #171
vasyxplod

Stage 5
 
vasyxplod's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 1,343
Member of:
[DAEWOO]
[Colectionar Machete]
Default Re: 10 septembrie 2011 - 402 m @ Pitesti

in orice domeniu la noi la romani e circ pentru ca fiecare se crede mai breaz decat altul,si orice am face sau cat de bine ne-am stradui niciodata nu va fi ok, asa ca sunt muuuulte nemultumiri fata de evenimentul de la pitesti,si vor mai aparea, ca doar suntem in Romania si toata lumea e "smechera".
vasyxplod is offline   Reply With Quote
Old 17-09-11, 00:32   #172
scorpio GL

Stage 5
 
scorpio GL's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 2,652
Default Re: 10 septembrie 2011 - 402 m @ Pitesti

Vlad, si noi suntem mult in urma fata de cei de afara cam cum e masina ta fata de cele pregatite.Nu asta conteaza, trebuie doar sa vorbim obiectiv si sa invatam de la altii care au mers deja pe un anumit drum.Cei care sunt acum la inceput au marele avantaj ca au acces la niste informatii la care acum cativa ani noi nu aveam. La o masina de drag nu prea se face upgrade la frane pentru ca se folosesc jante de diametru mic.Nu e cazul celor cu bugete extrem de mari.
Chestia cu usuratul nu este un lucru bun neaparat la franare, deoarece se schimba centrul de greutate al masinii si transferul de mase e total diferit pe punti in momentul franarii, fapt ce face foarte dificil de controlat masina atat pe franare cat si pe accelerarea violenta.
Personal cred ca trebuie sa respectam omul pentru ce e si are in cap, nu pentru ce masina poseda, cine e mami si tati sau contul din banca.Mie mi s-a parut un mare esec acel eveniment, dar nu pot invinui pitestenii.E normal sa te bucuri ca amator ca ai ocazia sa te dai la tine in oras cu 80Ron, dar si parerile celorlalti sunt destul de obiective in sensul ca e aiurea sa investesti multa munca, resurse, sa sacrifici timpul petrecut cu familia ca sa-ti faci coaja si cand ajungi acolo sa nu poti da tot ce poate pentru ca a treia sau a patra oara ai fost mintit.
Bafta tuturor .
__________________
''Daca insa vedeti ca prin blandetea voastra nu puteti sa izbutiti sa imblanziti pe domnul celor care va vor fi vrajmasi,
Iar voi cinstea voastra sa nu le-o dati lor, ci in numele Domnului sa iesiti vitejeste impotriva lui, pentru ca ei au inceput.
Iar tu cu trupul tau si cu oamenii tai sa pornesti drept, fata la fata, fara nici o teama impotriva dusmanilor tai, oricat de multi ar fi''
scorpio GL is offline   Reply With Quote
Old 17-09-11, 02:49   #173
haplea

Stage 5
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 356
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: 10 septembrie 2011 - 402 m @ Pitesti

Bine zis...
haplea is offline   Reply With Quote
Old 20-09-11, 01:52   #174
rzn_vl

Stage 5
 
rzn_vl's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 491
Member of:
[FORD]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: 10 septembrie 2011 - 402 m @ Pitesti

posibil sa fi scos cu golful lui stock 14,xx din moment ce nu erau nici 402m....si a accelerat pana la finish sa zicem ca ar avea ceva relevanta.Dar in cazul in care se va da la o cursa unde sunt exact 402m va garantez ca nu scoate mai putin de 15.5....si totusi ar fi bine daca s-ar mai posta ceva poze...
rzn_vl is offline   Reply With Quote
Old 30-09-11, 00:12   #175
5inci
Peugeot Driver

Stage 5
 
5inci's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,127
Member of:
[DACIA]
[PEUGEOT]
Default Re: 10 septembrie 2011 - 402 m @ Pitesti

Felicitari lui scorpio GL pentru ca a putut sa ii explice frumos lui Vlad ce si cum ,nu ca ceilalti de ati sarit de c*r in sus.
Una peste alta am fost ca spectator si cel mai mult mi-au placut karturile .In legatura cu Televijion chiar nu inteleg nimic ,s-a dat odata si a pierdut ,iar apoi numai singur si a fost pe locul 1

Apropo ursu asta e chiar grav
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	SNC00248.jpg
Views:	161
Size:	1.49 MB
ID:	2168913  

Last edited by 5inci; 30-09-11 at 00:18.
5inci is offline   Reply With Quote
Old 10-10-11, 22:41   #176
doggz
Honda Driver

Stage 5
 
doggz's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 396
Member of:
[Honda]
[4 Speed Squad]
Default Re: 10 septembrie 2011 - 402 m @ Pitesti

Cateva filmulete, sper sa va placa...

https://www.vimeo.com/30333929
https://www.vimeo.com/30334070
https://vimeo.com/30335175
https://vimeo.com/30336874
https://www.vimeo.com/30335846
doggz is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -